Skocz do zawartości

Czy warto kupić tą meride tfs500?

kazik1701

Rekomendowane odpowiedzi

Moim skromnym zdaniem koło 29 nie jest dla każdego. Ja np najbardziej preferuje 26. Ten rower jest jak najbardziej ok za taką cenę. Ostatnio sam szukałem roweru i wiem że poniżej 2 tys nic sensownego nie znalazłem czyli z hydraulicznymi hamulcami oraz przerzutką schadow. A pozatym pod koło 26 można kupić wiele bardzo fajnych i nie drogich amortyzatorów ;)

14 minut temu, kazik1701 napisał:

Sugerujesz że lepiej szukać 29"??? Siedzę w motoryzacji, jestem laikiem w rowerach. Rower ma służyc do miasta/lasu/drogi gruntowe itp.

Nic takiego nie sugeruję, oceniam jego realną wartość jedynie.

Co do amorka, to @MateGG ma rację, można wyczaić w dobrej cenie fajne powietrzniaki pod koła 26"

Teraz, MateGG napisał:

@kazik1701 nieznajdziesz raczej nic nowego i lepszego od tej meridy 

Pod względem osprzętu i wielkości koła to nie.

Możliwe są kompromisy jedynie.

Myślałem o Rockriderze 540, jego atut to serwis/gwarancja, ale jak miałbym wybór, to wolałbym polować na coś na naszej giełdzie.

Wgl btwinie do mnie nie przemawia, chcę mieć fajny firmowy i wyglądający rower a merida tutaj też jest fajniejsza moim zdaniem. Ok nie będe kombinował tylko dziś pójdę z kasą do znajomego

1 minutę temu, MateGG napisał:

Ale tracisz na osprzęcie przy btwinie. Ja bym brał tą meride potem amortyzator wymienił na jakiegoś mazzoczi powietrznego.

Dobra opcja, dobry osprzęt jeśli nie masz ciśnienia na większe koła.

Godzinę temu, kazik1701 napisał:

Jedyny minus to koła szosowe

Jeśli masz na myśli oponę to nie będzie kosztów.

Zawsze możesz kupić jakieś do 50 zl

A jak nie to chwilowo udać się do marketu po oponę za 10 zł (nie polecam w ostateczności)

Rower wygląda fajnie.

Teraz, Tao7994 napisał:

Jeśli masz na myśli oponę to nie będzie kosztów.

Zawsze możesz kupić jakieś do 50 zl

A jak nie to chwilowo udać się do marketu po oponę za 10 zł (nie polecam w ostateczności)