Skocz do zawartości

Maxxis Crossmark II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Crossmark ma na asfalcie większe opory toczenia nic np ikon miałem Ikona przesiadlem się na crossmarka I widzę znaczna róznice na asfalcie ale znów w terenie lepiej się trzyma chodzi o leśne ścieżki utwardzone drogi

Opublikowano

Czy lepsze bd Continental race king ? bo sa w tej samej cenie 

Opublikowano
Czy lepsze bd Continental race king ? bo sa w tej samej cenie 
Trudno mi odpowiedzieć czy są lepsze bo nie użytkowalem maxxisa używam od dawien dawna i byłem zadowolony ale znów ostatnio miałem problem z nowymi crossmarkami bo okazały się krzywe i biły na boki ale wymienili mi na nowe I jest już ok
Opublikowano

Mając do wyboru race kingi i crosmarki, wybór jest oczywisty dla mnie. Crosmarki.

Opublikowano

Kupiłem jakiś czas temu Crossmarki i nie mam pojęcia czemu ludzie lubią te opony. Opory toczenia to tragedia, z tymi oponami się walczy, a nie jeżdzi. Ze swojej strony polecam Hutchinson Cobra. Używałem ich przód i tył - są rewelacyjne - niskie opory toczenia, duże boczne klocki dla lepszej przyczepności w zakretach - Absalon wiedział co robił kiedy je projektował - wpadłem kiedyś na nie na jakimś niemieckim forum gdzie miały jedne z niższych oporów toczenia (a szykałem szybkich opon ale też w teren)  - kupiłem i nadal na nich jeżdżę. Teraz z tyłu mam też Hutchinsona ale Black Mambę - jest szybsza :).

Opublikowano

Z cromarkami trzeba uważać maja wadę jakąś przynajmniej ja trafiłem na 2 komplety opon które biły strasznie na boki pierwszy wymienili mi I drugi komplet identycznie a nawet jeszcze większe bicie miał

Opublikowano

Wybiorę chyba Continental race king tylko mam dylemat drutowana czy bezdętkowa która jest droższa o 30 zł na 1 szt. przy rozmiarze 29?  Obręcze mam przystosowane do opon bezdętkowych ale jaki tez jest koszt zalewania mlekiem itd... Czy waga również spada przy zalaniu ? I opłaca sie kupować opony bezdętkowe jeśli bd jeździł na dętce ? zależy mi również na utrzymaniu niskiej wagi.

Opublikowano
1 godzinę temu, wyder91 napisał:

Wybiorę chyba Continental race king tylko mam dylemat drutowana czy bezdętkowa która jest droższa o 30 zł na 1 szt. przy rozmiarze 29?  Obręcze mam przystosowane do opon bezdętkowych ale jaki tez jest koszt zalewania mlekiem itd... Czy waga również spada przy zalaniu ? I opłaca sie kupować opony bezdętkowe jeśli bd jeździł na dętce ? zależy mi również na utrzymaniu niskiej wagi.

Zazwyczaj bezdętkowe są nieco lepsze bo często (ale nie zawsze) są to po prostu lepsze wersje opon, z lepszej mieszanki itd. Poza tym zalanie mlekiem to nie tylko temat wagi. Ale to zupełnie inaczej pracująca opona, lepiej. Wyższy komfort, lepsza przyczepność. Możliwość zejścia niżej z ciśnieniem gdy zachodzi taka potrzeba (lepsza trakcja, nie złapiesz sneaka) no i w końcu dużo mniejsze prawdopodobieństwo kapcia. Dętkę wtedy wozi się w zapasie. To najlepszy tani upgrade roweru. Koszt? Zależy kto i za ile Ci zrobi. Ale wentyle to koszt pewnie 25 - 30 zł za wentyl, koszt taśmy kilkanaście pln i mleko z 50 zł plus robocizna. Można samemu, to nie jest trudne. Tylko trzeba mieć kompresor. Dobrze zalać mlekiem mając nowe opony.

  • 5 lat później...
Opublikowano

Dopiszę się. Chciałem kupić crossmarka 2 ponieważ planuję jeździć po mokrych korzeniach w lesie (traski xc) oraz 30-50% mokrym asfaltem powrót.

Jeżdżę na dętkach. 

Podpowiedzcie które będą lepsze. Druty, zwijane, może że ściankami exo?

Ponoć 2.10 mi wystarczy, jazdy typu trening.

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...