BlackHawkPL Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Witam. Posiadam rower Romet Mustang 29 1, który amortyzator Sr SunTour Raidon XC 100 RL. Wczoraj kupiłem cały rower, a Dzisiaj pojechałem na PumpTracka i wyskoczyłem przednim kołem z jednej górki. Amortyzator, albo jakaś inna przednia część roweru trzasła. Nie zauważyłem żadnych pęknięć na ramie, amortyzator nie zaczął się pocić i nie jest krzywy. Ale tarcza zaczęła ocierać o klocki (Albo już ocierała, nie zwracałem na to uwagi). Pojawiła się kreska na obręczy, ale mój kolega ma taką samą na dwóch kołach - u mnie jest ona tylko w przednim kole. Czy jest to spaw obręczy czy pęknięcie. Dzisiaj już nie dam rady wrzucić fotki ale może jutro będzie okazja. Bardziej boję się o kosztowniejszą sprawę - Amortyzator. Może to on tak trzasnął bo wylądował na ziemi pod niefortunnym kontem i się nie złożył tylko moc uderzenia rozniosła się na hałas? Nie zauważyłem na nim żadnych luzów. Rower wczoraj kupiłem to szkoda, abym już go popsuł. Znaczy jest na gwarancji ale wiecie jak jest z gwarancją Rometa. Za każdą odpowiedź dziękuję, i czy to jest coś poważnego?
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Kupiłeś Mustanga do skakania? Hamowałeś w tym momencie? Jeśli tak to tarcza mogła się zaprzeć o śruby i charakteryzuje się to własnie trzaśnięciem. Nie ma powodu do zmartwień. Sam zacisk też mógł się przesunąć skoro piszesz, iż później tarcza ocierała. Wystarczy wyregulować. To bym obstawiał ale pewności nie mam.
TOMALA72 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) No to chyba jak już PrzeLuka wspomnał nie ten rower kupiłeś Kolego:)))) Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez TOMALA72
BlackHawkPL Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Podskoczyłem tylko przednim kołem. A tarcze mam na centerlock.
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) A zacisk sprawdzałeś czy się możne przesuną? Wrzuć fote tej "rysy" na obręczy. A może stery się ułożyły. Jest na nich wyczuwalny luz? Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez Gość
BlackHawkPL Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) Zacisk właśnie chcę ustawić, bo mi ociera o tarcze, co szczególnie słychać przy skręcaniu. Fota tutaj (nie wiem czemu tak słaba jakość, ale rysę widać). Ogólnie nic się z nim nie dzieje po za tą tarczą. Amor po nocy nie zaczął cieknąć, ani niż z tych rzeczy. Chyba obejdzie się tylko na ustawieniu zaciski i gotowe. Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez BlackHawkPL
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 To jest łączenie na obręczy. To nie wada.
BlackHawkPL Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2018 1 minutę temu, PrzeLuka napisał: To jest łączenie na obręczy. To nie wada. Ok, dzięki. Zastanawiało mnie to, bo z tyłu tego nie mam. Myślę że jak jutro wyreguluję zacisk to wszytsko dobrze. Ostatecznie jeszcze nie zamykam tematu. Jakby się coś pojawiło to będę pisał.
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Spoko. Drobna "niedoróbka" fabryczna jedynie o znaczeniu estetycznym.
BlackHawkPL Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Wszystko działa jak powinno po regulacji przedniego zacisku. Zamykam temat i pozdrawiam.
Heady1991 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 O dobrze wiedzieć, bo mam ten sam problem, tarcza nagle zaczęła ocierać o klocek hamulcowy przy skręcaniu w prawo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się