Krzysiek Napisano 31 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 31 Marzec 2018 Witam Posiadam amortyzator jak w temacie. We wrześniu 2017 gdy zakupiłem rower z tym amorkiem dopompowałem go do niecałych 90 psi które odpowiada mojej wadze i tak go zostawiłem, jako że przez zimę dużo nie pojezdziłem byłem na zawodach w zeszłą niedzielę i odczułem że amortyzator wykorzystuje całe swoje 100 mm skoku i dobija go , okazało się że mam nieco ponad 50 psi ( czy to normalne ?) więc dopompowałem znowu do 90 i po zawodach okazało się że lewa uszczelka kurzowa/goleni 32mm( ta od komory powietrznej) wyskoczyła ze swojego miejsca poniżej zdjęcie , dodam że gumka na prawej goleni pokazywała ok 80 mm wykorzystanego skoku więc nie dobiło go , co teraz zrobić ? A i jeszcze jedno , już 5 dni minęło i nadal jest te 90 psi w komorze Trzeba oddać na serwis ? tylko co tu trzeba wymienić ? chyba wciśnięcie tej uszczelki nie pomoże ? czy jest możliwośc że wysoczyła z powodu braku smaru i pociągnęła ją goleń ? Odnośnik do komentarza
Andrzej Sawicki Napisano 31 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 31 Marzec 2018 Te uszczelki są naprawdę mocno wciskane i nie powinny wyskakiwać. Do reklamacji albo do serwisu. Aby dobrze wcisnąć uszczelkę i niczego nie uszkodzić, trzeba i tak zdjąć dół amora. Odnośnik do komentarza
Krzysiek Napisano 31 Marzec 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Marzec 2018 Więc najprawdopodobniej w serwisie rozbiorą i wcisną tą uszczelkę bez wymiany innych części okej dziękuję za odpowiedź bo wiem na czym stoję i żeby się nie dać wykiwać komuś Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 31 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 31 Marzec 2018 (edytowane) Z tego co czytałem w internetach to ludziom zdarzało sie tak jak było za dużo oleju w dolnych goleniach i jak się dobije amor ostro to ciśnienie potrafi wypchnąć te uszczelki. Osobiscieto to bym go rozkręcił i wsadził na miejsce uszczelki. Zrobiłbym serwis podstawowy. Czyli przeczyscił, nasaczyl gąbki, zalal olejem ile trzeba. Prosta robota. Edytowane 31 Marzec 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza
atizylak Napisano 31 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 31 Marzec 2018 Miałem to samo po serwisie. Wybijało mi tą uszczelkę przeciwkurzową od strony sprężyny powietrznej. Rozebrałem to jeszcze raz, wyczyściłem i dałem rozsądnie mało smaru. Wcześniej nawaliłem ile wlazło i wg mnie oring przepuszczał powietrze ze sprężyny powietrznej do reszty goleni i wysadzało uszczelkę. Po poprawnym serwisie już nigdy nie wywaliło uszczelki. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się