Skocz do zawartości

Szosa Endurance i Przełaj / Gravel


KsD

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu rozglądam się za rowerem, ale mam dylemat czy zostawić swoją szosę endurance Triban 500 i dokupić przełaj Accent Cx-One. Czy może jednak wstrzymać się sprzedać szosę i kupić jeden rower uniwersalny jak do tej pory planowałem.Aktualnie mam taki problem, że ze względu na nieprzejezdne błoto jestem uziemiony w domu. I stąd myśl o przełaju który by służył na gorsze dni i dojazdy do pracy. Z chęcią poznam Wasze opinie.

Edytowane przez KsD
Odnośnik do komentarza

Kup drugi komplet kół. Załóż do nich szersze opony(z tego co pamiętam to do tribana wchodzą już całkiem duże rozmiary) i będziesz miał coś ala przełaj. A w przyszłości koła przydadzą się do nowego roweru! 

Odnośnik do komentarza

Na tą chwilę do swojej szosy założę opony 28C. Aby patrzeć jak pogoda się poprawi i będzie można wyjechać, ale bliżej jesieni, zimy muszę znaleźć idealny środek czy sprzedać swój rower szosowy i kupić jeden rower uniwersalny. Na tą chwilę bardzo podoba mi się Marin Four Corners 2018. Czy może jednak zostawić rower szosowy a złożyć przełaj na ramie ACCENT CX-One Pro Disc ;)

Skoro i tak przesunęła mi się data zakupu to będę miał sporo czasu na przemyślenia. A wy jak osobiście uważacie? Z chęcią poznam Wasze opinie na ten temat ;)

 

 

Edytowane przez KsD
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Dnia 27.03.2018 o 20:15, KsD napisał:

Na tą chwilę do swojej szosy założę opony 28C. Aby patrzeć jak pogoda się poprawi i będzie można wyjechać, ale bliżej jesieni, zimy muszę znaleźć idealny środek czy sprzedać swój rower szosowy i kupić jeden rower uniwersalny. Na tą chwilę bardzo podoba mi się Marin Four Corners 2018. Czy może jednak zostawić rower szosowy a złożyć przełaj na ramie ACCENT CX-One Pro Disc ;)

Skoro i tak przesunęła mi się data zakupu to będę miał sporo czasu na przemyślenia. A wy jak osobiście uważacie? Z chęcią poznam Wasze opinie na ten temat ;)

 

 

Rower gravelowy a przełaj to jednak trochę inne rowery. centymetry różnicy w proporcjach czynią jazdę zupełnie inną. Bardzo polecam gravela jako rower uniwersalny. Jednak na pewno nie będzie on tak szybki jak szosa - ale sporo szybszy od górala czy roweru crossowego. Marin w tym budżecie to nie głupi pomysł. Jednak Marin to chyba stal i rower bardziej wycieczkowy. Nieco bardziej sportowe wydają się gravele od Rometa.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...