dzordz Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Część.Tak niestety wygląda opona o przebiegu 1500km. Boczne ścianki podziękowały.Koniecznie wymiana ? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-Marcin- Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Tak wygląda każda moja opona po przejechaniu w górach po trudnym, kamienistym terenie. Jak nie jest nic rozcięte a tylko oszlifowane to ja bym nie zmieniał.
nonz Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Conti słynie z papierowych boczków więc bardzo szybko można dokopać się do oplotu. Takie przetarcie nie dyskwalifikuje opony. Dopóki opona się nie deformuje lub nie prześwituje w miejscu przetarcia to można jeździć. Edytowane 23 Marca 2018 przez nonz
MadOnion Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Prosta zasada, im mniejsza waga tym opona delikatniejsza cudów nie ma. Ja na swoich Supersonic zrobiłem ok 10tys. aż do momentu kiedy oplot zaczął pękać wówczas skończyła się jazda. Kolejna wersja Race Sport nie wytrzymała u mnie 3tys.
Andrzej Sawicki Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Czyżby przegięli z odchudzaniem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się