kula_77 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Cześć,Rozgladam się za kompletem kół do mojego CaadX. Generalnie mają być pod opony szosowe (25 mm) oraz szybkie przełajowe (max 35 mm). Lekkie i najchętniej że szprychami aero. Hamulce tarczowe, zaciski QR.Możecie polecić jakieś fajne koła? Zastanawiam się też nad zakupem kół składanych. Mam ciekawą ofertę z Daveo: Piasty Novatec D411 i D412sbObręcze DT Swiss R460disc 28hSzprychy DT Aero Comp.Poproszę o wasze rady i opinie. Macie jakieś doświadczenia z firmą Daveo? Pozdrawiam Krzysiek Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
js12 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Mogę polecić DT Swiss E 1800 Spline DB. Do jakiego budżetu szukasz kół?
Przemcio Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Napisz do Dandyhorse. Maja w ofercie super kółka pod tarcze. Model Hyperion Wersja Sl lub GT w zależności od wagi jeźdźca. Super kółka. Polecam :-)
kula_77 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Szukam kół w cenie 1000-1200. Jak będzie trzeba to jeszcze dołożę trochę do tego budżetu Z Dandy Horse rozmawiałem i rzeczywiście mają fajne koła, ale chciałbym rozeznać się w temacie zanim ostatecznie podejmę decyzję.Mam też do obejrzenia DT Swiss R28 spline disc, ale nie wiem co one warte. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Antyszprycha Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Ja zaś rozglądam się za kołami do szosy / hamulce tarczowe / sztywne osie przód i tył / stożek 40-50 mm / aluminiowe / pod opony / przygotowane do mleka. Moż ktoś coś poleci godnego uwagi ? Jakis sklep który mógłby zrobić to na zamówienie, gotowce, konfiguratory ? @Franz Mauer pozwole sobie wywołać Cię do tablicy Edytowane 24 Marca 2018 przez Antyszprycha
Przemcio Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Oprócz Dandyhorse korzystałem ostatnio z Fitwheels.eu to bikestacjowy oddział zajmujący się tylko kołami. Zrobili mi fajne koła do MTB w super cenie. Pierwsze katorgi przeszły już celująco :-)
Franz Mauer Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 @Antyszprycha z szosowymi/przełajowymi miałem niewiele do czynienia. Napisz swoje oczekiwania do www.daveo.pl. Na pewno coś fajnego Ci przygotują
Antyszprycha Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 A mam jeszcze pytanie takie: jeśli teraz przy obecnym kole miałem fabrycznie zalozoneopony 28mm to czy. Ez problemu wsadzę tam 25 mm. Myśle o zakupie conti grandprix 4000 IIWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Przemcio Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Fabrycznie rowery wychodzą przeważnie na wąskich obreczach. Jaka masz teraz szerokość obręczy. Teraz jest tendencja do poszerzania obręczy. Ja mam w swoich Dandyhorse Hyperion GT 20mm i będę teraz zakładał na nie opony 25mm. Tyle ze nie conti a Veloflex corsa 25 mm na latexowych dętkach :-) Może Tobie tez by to podpasowało :-)
Antyszprycha Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Szerokość wewnętrzna 20mm, zewnętrzna 23mm. Podejdzie ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Antyszprycha Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Mam jeszcze pytanie, w tej aukcji widze to pony po tyle http://allegro.pl/continental-grand-prix-4000-s-ii-700x25c-zwijana-s-i7067829776.html a w drugiej po tyle http://allegro.pl/opona-continental-grand-prix-4000-s-ii-700x25c-ref-i7250100283.html Czym one się różnią ? Tylko ceną ? Widzę, że jedna ma jakiś reflex. Widzę też takie oznaczenie 25-622/ 28x1.00x11/16 (co znaczy 28 x 1.00x11/16) ? Nie powinno yć oznaczenia 25cx700 ?
Antyszprycha Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Wiem ale są tez takie bez refleksu ? I co z tym oznaczeniem ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Gość Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 14 godzin temu, Antyszprycha napisał: I co z tym oznaczeniem ? Oznaczenie to samo tylko zapisane w innych systemach-700x25c oznaczenie w systemie francuskim,lub 25-622 w systemie ISO,ewentualnie system angielski 28x1,0 28x11/16.Chyba najczęściej używany francuski i ISO.
Antyszprycha Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 @Gregory34 wielkie dzięki za wyjaśnienie. Taka opona w razie co jest przystosowana do zalania mlekiem ?
Gość Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) Już jesteś zdecydowany na te conti,bo słyszałem i czytałem że coś się pogorszyło z jakością.Zwłaszcza problem z bocznymi ściankami. Edytowane 26 Marca 2018 przez Gość
Antyszprycha Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Na 100% nie ale czytałem, że to jedna z lepszych opon, konkurencją może być Vittoria Rubin G+
Nemrod Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Nie jest. Szosowe opony tubless robią głównie Hutchinson i Schwalbe. Ale ogólnie bezdętki w szosie są dużo bardziej kłopotliwe niż w mtb/przełaju.
Gość Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Wieczorkiem zrobię fotkę u zony w fitnesie tych Conti 700x25c ,roczna oponka a bok wygląda nie za ciekawie.Vittorię Rubino pro g+ mam używam w szosie u siebie i polecam.Zero kapci,nieźle się toczy,dobra przyczepność a czy ten grafen działa ciężko to wyczuć ,może na nasze samopoczucie .
Przemcio Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Zainteresuj się Veloflex-em jeśli chcesz super oponkę.
Antyszprycha Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 @Przemcio jakim modelem dokładnie ?
Przemcio Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Veloflex Corsa 25 i do tego koniecznie dętki latexowe zamiast zwykłych gumiaków. Gumiaka sobie tylko na zapas ewentualny wrzuć do kieszonki.
Antyszprycha Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Podasz jakiś link do konkretnej dętki lateksowej ? Teraz to już jestem na rozstroju, nie wiem jaką oponę kupić - zupełnie nie wiem
Przemcio Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Zobacz ofertę: Vredestein dętka RACE LATEX 700x20-25C 60mm http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7143910150Na szybko z alle... Na stronie np cyklomanii bezpośrednio jest czasem taniej. Ja osobiście zamawiam z Holandii z Mantel.com Kwestia jeszcze czy nie przeraża Cię szybsze zużycie opon. Bo szybkość, komfort i super przyczepność niestety są kosztem szybszego zużycia. Przód styka w zależności od wagi i stylu jazdy na około 6000 km a tył na 3000km. Coś za coś. Mnie to nie przeraża akurat bo przy tak cienkim laczku wole zawsze mieć więcej niż daje konkurencja a ze na 6k km zużyje np 3 opony zamiast na 10k km 2 opony to już mniej ważne. Ale cena tez nie jest 250-300 za szt a 150 wiec wchodzi jedno w drugie. Sam nie zwróciłbym na nie uwagi gdyby nie polecili mi jej osoby co przemieliły mnóstwo opon i odkąd spróbowały Veloflex to na inne nie chcą patrzeć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się