Skocz do zawartości

FinishLine zielony czy czerwony


LEŚNY

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Planuję zakup oliwki/smaru. Padło na FinishLine. I tu pojawia się dylemat:

Olej FINISH LINE Teflon Plus Dry: https://www.centrumrowerowe.pl/olej-finish-line-teflon-plus-dry-pd8843/?v_Id=4005&gclid=CjwKCAjw-bLVBRBMEiwAmKSB8x3ChavdXnvCBhdwhHEPmJvWIcWD-pKhnKj2FtlSv81svr2ElqpHERoCpt8QAvD_BwE

Olej FINISH LINE Cross Country: https://www.centrumrowerowe.pl/olej-finish-line-cross-country-pd2986/?v_Id=4009&gclid=CjwKCAjw-bLVBRBMEiwAmKSB8zdhZbGmPRZOe7cecZTXTSg-H4y9sM9wTt9S-muoTps5-7diBtvA5BoCIywQAvD_BwE

Poczytałem o ich parametrach jednak dalej jestem nie zdecydowany. Oglądałem również filmy SzajBajka i nic ...

Starczają na +/- 160 km i cenowo są na tej samej półce. Czego używacie? Co polecacie?

Z góry dzięki za odpowiedzi :) 

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, LEŚNY napisał:

Planuję zakup oliwki/smaru. Padło na FinishLine. I tu pojawia się dylemat:

 

Dylematy zawsze się pojawiają. Tu masz więcej opcji;

Ja używam czerwonego Finisha i nie narzekam. Nie jest zbyt trwały, ale też nie łapie wszystkich syfów z podłoża. 

 

Odnośnik do komentarza

Testowałem na własny użytek większość smarów na rynku. Najbardziej uniwersalny i wydajny okazał się ZEFAL Pro Lube. W suchych warunkach nie zbiera syfu, a w mokrych nie znika momentalnie z łańcucha.

Polecam, a testowałem już mnóstwo dziwadeł.

Odnośnik do komentarza

Czerwony Finsh to straszna padaka... Smarowałem tym łańcuch około roku... Jednego smarowania starczyło na 60-120km a nie daj Boże wjedziesz w większą kałużę i masz po nasmarowanym łańcuchu...
Za to zielony Finish sprawuje mi się całkiem nieźle :) Czy to na mokrym czy na suchym i nawet jakoś specjalnie syfu nie łapie :) Myślę że na jednym smarowaniu w warunkach drogowych jest w stanie wytrzymać parę set kilometrów, w warunkach cięższych - terenowych czy to pogodowych do 200km.

Kiedyś z musu zakupiłem to:
https://www.decathlon.pl/olej-do-acucha-przerzutek-id_8236943.html
I powiem tak... Nigdy więcej :P Niby trzyma się długo, ale syfu łapie co niemiara. Po wycieczce do sklepu po bułki łapałem się za głowę jak widziałem cały łańcuch oklejony pomimo tego, że po smarowaniu go dobrze wycierałem. 

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Fenthin napisał:

Jeśli jazda w terenie - zielony FL. Jeśli po asfalcie - Shimano PTFE.

A PTFE nie nadaje sie na suche sciezki lesne . drogi piaskowe ? . ja od poczatku uzywam tylko shimano. Nie jezdze po blocie . mokrym . nie katuje w ciezkich warunkach . w sumie jestem bardzo zadowolony 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, revolta1 napisał:

Nie jezdze po blocie . mokrym . nie katuje w ciezkich warunkach . w sumie jestem bardzo zadowolony 

I masz odpowiedź. Teflonowe specyfiki dobrze radzą sobie w suchych warunkach. Na mokre, błotniste warunki lepiej mieć coś bardziej odpornego na wodę.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...