LEŚNY Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 Siema Planuję zakup oliwki/smaru. Padło na FinishLine. I tu pojawia się dylemat: Olej FINISH LINE Teflon Plus Dry: https://www.centrumrowerowe.pl/olej-finish-line-teflon-plus-dry-pd8843/?v_Id=4005&gclid=CjwKCAjw-bLVBRBMEiwAmKSB8x3ChavdXnvCBhdwhHEPmJvWIcWD-pKhnKj2FtlSv81svr2ElqpHERoCpt8QAvD_BwE Olej FINISH LINE Cross Country: https://www.centrumrowerowe.pl/olej-finish-line-cross-country-pd2986/?v_Id=4009&gclid=CjwKCAjw-bLVBRBMEiwAmKSB8zdhZbGmPRZOe7cecZTXTSg-H4y9sM9wTt9S-muoTps5-7diBtvA5BoCIywQAvD_BwE Poczytałem o ich parametrach jednak dalej jestem nie zdecydowany. Oglądałem również filmy SzajBajka i nic ... Starczają na +/- 160 km i cenowo są na tej samej półce. Czego używacie? Co polecacie? Z góry dzięki za odpowiedzi
Fenthin Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 Jeśli jazda w terenie - zielony FL. Jeśli po asfalcie - Shimano PTFE. Czerwony FL to padlina, jakich mało. 1
Pietern Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 26 minut temu, LEŚNY napisał: Planuję zakup oliwki/smaru. Padło na FinishLine. I tu pojawia się dylemat: Dylematy zawsze się pojawiają. Tu masz więcej opcji; Ja używam czerwonego Finisha i nie narzekam. Nie jest zbyt trwały, ale też nie łapie wszystkich syfów z podłoża.
_r0adie Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Testowałem na własny użytek większość smarów na rynku. Najbardziej uniwersalny i wydajny okazał się ZEFAL Pro Lube. W suchych warunkach nie zbiera syfu, a w mokrych nie znika momentalnie z łańcucha. Polecam, a testowałem już mnóstwo dziwadeł.
Zalas Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Czerwony Finsh to straszna padaka... Smarowałem tym łańcuch około roku... Jednego smarowania starczyło na 60-120km a nie daj Boże wjedziesz w większą kałużę i masz po nasmarowanym łańcuchu... Za to zielony Finish sprawuje mi się całkiem nieźle Czy to na mokrym czy na suchym i nawet jakoś specjalnie syfu nie łapie Myślę że na jednym smarowaniu w warunkach drogowych jest w stanie wytrzymać parę set kilometrów, w warunkach cięższych - terenowych czy to pogodowych do 200km. Kiedyś z musu zakupiłem to:https://www.decathlon.pl/olej-do-acucha-przerzutek-id_8236943.html I powiem tak... Nigdy więcej Niby trzyma się długo, ale syfu łapie co niemiara. Po wycieczce do sklepu po bułki łapałem się za głowę jak widziałem cały łańcuch oklejony pomimo tego, że po smarowaniu go dobrze wycierałem.
revolta1 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 11 godzin temu, Fenthin napisał: Jeśli jazda w terenie - zielony FL. Jeśli po asfalcie - Shimano PTFE. A PTFE nie nadaje sie na suche sciezki lesne . drogi piaskowe ? . ja od poczatku uzywam tylko shimano. Nie jezdze po blocie . mokrym . nie katuje w ciezkich warunkach . w sumie jestem bardzo zadowolony
Antyszprycha Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Właśnie zamowilemmoba finishe. Mam nadzieje ze się sprawdza a przy okazji po testujeWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Fenthin Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 4 godziny temu, revolta1 napisał: Nie jezdze po blocie . mokrym . nie katuje w ciezkich warunkach . w sumie jestem bardzo zadowolony I masz odpowiedź. Teflonowe specyfiki dobrze radzą sobie w suchych warunkach. Na mokre, błotniste warunki lepiej mieć coś bardziej odpornego na wodę.
revolta1 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 no tak ale czy moge shimano stosowac na szuterki las itd ?
Fenthin Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Czemu miałbyś nie móc? Najwyżej się szybciej wypłucze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się