Skocz do zawartości

Problem ze sterami

DastiTrek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was. Chciałem dziś podnieść sobie kierownice niestety śruba w mostku mi się połamala w środku. No dobra zdjąłem mostek i poszukam kogoś kto mi to wyciągnie. Bardziej martwi mnie ze gdy zdjąłem mostek oraz nakrętki pod nim wyskoczył mi widelec i jakieś obręcze. Nigdy tego nie rozbieralrm nie znam się zbytnio i nie wiem czy naprawdę po odkręcenie mostku widelec można już bez problemu wyciągnąć tzn ze jak podniesie się rower to on sam wychodzi? ? Czy coś mi się w środku musiało zerwać? 

Andrzej Sawicki
Opublikowano

Te "obręcze" to elementy sterów. Kiedy odblokujesz zestaw (odkręcisz mostek), widelec może tak wypaść. Niektóre stery mają podkładkę klinową, która blokuje widelec nawet po zdjęciu mostka, ale nie wszystkie.

Opublikowano

To normalne.

Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak odkręcisz mostek to widelec bez problemu zdejmujesz.
Wypadły pewnie wianki, kulki? Ogólnie to nie musisz wyciągać tej 'szyszki' co śrubę się w nią wkręca. Można ją głębiej wbić a na jej miejsce wsadzić nową, przynajmniej ja tak robiłem swego czasu :-P
Ogólnie jeśli nie wiesz co i jak to na yt jest dużo filmików jak to ogarnąć. Ale jeśli nie jesteś pewny zawsze zostaje serwis ;-)

Tak btw jak Ci się urwała tą śruba skoro ona jest bardzo lekko dokręcana? Nią tylko niwelujesz luzy. A śruby w mostku trzymają wszystko w kupie...

Opublikowano
14 minut temu, hanus napisał:

Jak odkręcisz mostek to widelec bez problemu zdejmujesz.
Wypadły pewnie wianki, kulki? Ogólnie to nie musisz wyciągać tej 'szyszki' co śrubę się w nią wkręca. Można ją głębiej wbić a na jej miejsce wsadzić nową, przynajmniej ja tak robiłem swego czasu :-P
Ogólnie jeśli nie wiesz co i jak to na yt jest dużo filmików jak to ogarnąć. Ale jeśli nie jesteś pewny zawsze zostaje serwis ;-)