Ruter Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Witam jak w tytule co proponujecie do wymiany ? Dodam ze nie ścigam się w mtb Link do specyfikacji roweru : http://www.rowerymerida.pl/produkt1250/bigseven-100-rower-merida.html
Gość Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 A co Ci w tym rowerze najbardziej przeszkadza? Wymiana kół na lekkie jest zawsze odczuwalna. Może amortyzator na powietrzny wymienić? Pedały na spd? Pytanie, czego oczekujesz od tego roweru i ile chcesz wydać na modernizację.
Ruter Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) może zająłbym się -Przednią korbą -Przednią przerzutką -Wymiana póki co klocków z żywicznych na półmetale ? *Pózniej może wymiana całego układu hamulcowego ? Proszę podać jakiś model z tarczami itp - Pedały też można wymienić *Tylko proszę nie spd nie czuję tego Amortyzator jakoś mi nie przeszkadza obecnie...Nie jezdziłem na lepszym nie mam innego spojrzenia. Co do wagi nie zwracam na ten aspekt zbytniej uwagi..W końcu treningi siłowe dają poczucie obojętności Edytowane 14 Marca 2018 przez Ruter Zapomniana wstawka ;d
Gość Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 9 godzin temu, Ruter napisał: może zająłbym się -Przednią korbą -Przednią przerzutką -Wymiana póki co klocków z żywicznych na półmetale ? *Pózniej może wymiana całego układu hamulcowego ? Proszę podać jakiś model z tarczami itp - Pedały też można wymienić *Tylko proszę nie spd nie czuję tego Amortyzator jakoś mi nie przeszkadza obecnie...Nie jezdziłem na lepszym nie mam innego spojrzenia. Co do wagi nie zwracam na ten aspekt zbytniej uwagi..W końcu treningi siłowe dają poczucie obojętności Jak najbardziej, zacznij od korby, przerzutki przedniej nie odczujesz tak bardzo, chyba, że idziesz w 2x z przodu, to raczej wymiana będzie koniecznością. Później zająłbym się tylną, manetkami, kasetą, łańcuchem. Klocki wymień, ale dopiero jak się będą nadawały do wymiany, zużyj te co masz. Amorek zostaw sobie na później, a na całkiem później koła... Wymiana na lżejsze i sztywniejsze robi robotę...
Ruter Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Opublikowano 15 Marca 2018 Generalnie te klocki zalałem jakimś smarem i po próbach odtłuszczenia dalej są z nimi problemy ;/ Więc raczej na bank do wymiany Ps: Może jakieś szczegóły co do osprzętu ? W co pójść z góry dzięki
Gość Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Korba ze zintegrowaną osią - jeśli będziesz zmieniać. Chcesz zostawić 3 blaty i system 9-rzędowy czy chcesz przejść na np. 2x10, 2x11, 1x11? Jakim budżetem dysponujesz?
Gość Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Mi zmiana napędu na 2x10 baaardzo uprościła życie i polecam gorąco.
Ruter Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 Budżet jest tutaj mniej istotny / Lecz nie wiem czy zmiana blatów mi jest potrzebna.Lubię na prostej wykręcić dużą prędkość wiem ze im mniej tym słabiej
lary84 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Więc zostań przy trzech ale ze zintegrowaną osią. Lecz ja najpierw bym pojeździł i choć trochę zjechał obecne komponenty i wymieniał to co się najbardziej zużywa.
Gość Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Dnia 16.03.2018 o 21:43, zibi_j1 napisał: Mi zmiana napędu na 2x10 baaardzo uprościła życie i polecam gorąco. Mi też... A zacząć można od 2x9... jak choćby ja zacząłem. 21 godzin temu, Ruter napisał: Budżet jest tutaj mniej istotny / Lecz nie wiem czy zmiana blatów mi jest potrzebna.Lubię na prostej wykręcić dużą prędkość wiem ze im mniej tym słabiej To 2x też obleci... 38T zębatka i będzie spoko, przy trochę lepszej wyższej kadencji... To jest to przemyślenia. Są odpowiednie kalkulatory doboru przełożeń w necie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się