Kostek Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Witam, od roku jeżdżę na Romecie Mustangu 1 2016, którego kupiłem aby móc swobodnie jeździć po lesie. Ogólnie jestem zadowolony, ale zastanawiam się co można w nim zmienić aby jeździło się szybciej i wygodniej. jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt, ale od jakiegoś czasu oglądam filmy Szajbajka i tu ciągle przejawia się temat UBGRADE'u. I tak sobie pomyślałem, że możecie mi pomóc w rozbudowie tej zabawki. Ja ważę 110 kg i nie oszczędzam rowerów. z góry dzięki za wskazówki
artfal Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Jeżeli jesteś zadowolony i rower spełnia Twoje oczekiwania to nic nie zmieniaj. Dopiero gdy coś się zepsuje lub będziesz wiedział co chcesz zmienić to proś o rady co do sprzętu. 2
Gość Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Rowerek zacny jedynie co można by wymienić to tylną przerzutkę na sprzęgło a blaty korby na większe ale moim zdaniem nie ma sensu. O ile sprzęgło zmieni zmianę przełożeń o tyle wymiana blatów efekt może dać mierny.