Rafał OneGear Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Cześć, Dziwnie mi pracuje klamka SLX tył. Podczas hamowania twardnieje i skok dźwigni robi się krótszy. Po puszczeniu na chwile skok robi się odrobinę większy lecz po 2-3 krotnym naciśnięciu sytuacja jak wyżej. Hampel hamuje prawidłowo, blokuje koło gdy trzeba klamka na pewno nie jest gumowa - przy wolnym naciskaniu ma ok 1,5 cm skoku i dalej nie idzie. Jaka przyczyna?
egzo23 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Dokładnie. Trzeba to przelać Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
trollu Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 hah podobnie jak u mnie. Ja przelewałem układ chyba z 5 razy, niby coś się poprawiało, hebel blokuje koło, jest "dozowalny" ale klamkę trzeba wdusić bardzo głęboko. Jak pracuje tłok w ruchu powrotnym? U mnie przy końcu jakby odbija - w lewej klamce płynnie wraca na całej długości ruchu, w prawej wraca i na ostatnich milimetrach jakby przyspiesza - poprostu dobija do końca
Rafał OneGear Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 Właśnie jeden tłoczek jest bardziej "leniwy" ,pracuje ale wolniej od drugiego.To jest przyczyną?
egzo23 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 No to wypadało by przeserwisować zacisk.Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się