pierruś Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) na ukończeniu customowy accent furious , brakuje owijki i koszyków na bidon. RAMA FURIOUS MWIDELEC FURIOUSSTERY ACCENT HI-S02KORBA Sram Rival1 42tPRZ.TYLNA Sram Rival1 LongMANETKI Sram Apex 1KASETA CSMX8 11-42ŁAŃCUCH Sram PG1130OBRECZE ACCENT ROCKRIDER + drugi komplet kół na szosę DT Swiss R24 PIASTY Nov. D791/792SBSZPRYCHY CnSpoke STD14HAMULCE TRP Spyre COPONY WTB NANO 40cKIEROWNICA RXL SL CARBONOWIJKAMOSTEK Toseek 90SZTYCA ACC EXECUTEOBEJMA WAKESIODEŁKO ACC EXECUTEPANCERZE SRAMLINKA SRAMSUPORT SRAM GXP wersja szosowa 9.1kg , terenowa 10.1 bez pedałów. Edytowane 5 Marca 2018 przez pierruś 3
_r0adie Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Sprzęt prezentuje się kozacko Świetny wybór jeśli chodzi o napęd. Możesz podać przybliżoną kwotę ile kosztował Cię ten kaprys? BTW: pomyśl jeszcze o oponach z brązowym/beżowym skinwall'em jak na przykład Panaracer GravelKing SK. Chociaż sam nie wiem czy nie będzie wtedy zbyt pomaranczowo hehe
pierruś Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 około 4400 , nie licząc kosztów drugiego kompletu kół
Mariusz1313 Opublikowano 10 Marca 2018 Opublikowano 10 Marca 2018 Też myślę nad ty Accentem. Jak się jeździ na 42-42. Nie jest za twardo?
pierruś Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) ciężko powiedzieć bo nawet nie zrobiłem na nim 50km , w najbliższym czasie więcej pojezdze to się okaże co i jak.Rower będzie służył w 60-80% jako szosa , reszta to teren. Edytowane 11 Marca 2018 przez pierruś
pierruś Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) dzisiaj w zasadzie odbyłem pierwszą jazdę.Ogólnie spoko ale taki delikatny bieżnik kompletnie nie nadaje się na błoto - musiałby być z jakimiś większymi klockami na oponie. Edytowane 11 Marca 2018 przez pierruś
paulo242 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 dzisiaj w zasadzie odbyłem pierwszą jazdę.Ogólnie spoko ale taki delikatny bieżnik kompletnie nie nadaje się na błoto - musiałby być z jakimiś większymi klockami na oponie. Ja do Furious zamontowałem Continental Mountain King 700x35 i jest OK. Przez błoto czy śnieg idzie jak dzik.Wysłane z mojego Moto G (5) Plus przy użyciu Tapatalka 1
ahaja Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Piękny w tym malowaniu .... aż 'kapie' furią piekielną ... :-) A - czy do takiej ramy i widelca wejdą opony typu w rozmiarze 40...42? Edytowane 11 Marca 2018 przez ahaja
pierruś Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 aktualnie mam założone 700x40c , dokładnie WTB Nano Race ale nic szerszego raczej nie wejdzie w tą ramę.
Andrzej Sawicki Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Raczej spróbuj wyższe ciśnienie, bardziej agresywny bieżnik lub cieńszą oponę. Aby się przebijało przez błoto do twardego pod spodem.
Mariusz1313 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Jak pracuje napęd przy skrajnych przełożeniach. Łańcuch mocno przekoszony? Hałasuje?
paulo242 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Jak pracuje napęd przy skrajnych przełożeniach. Łańcuch mocno przekoszony? Hałasuje? No jest trochę głośniej niż na 2x11 na przykład ale nie jest to problem. Zwłaszcza że ja i tak nim głównie po lesie i szutrach fruwam więc odgłosów sprzętu jest sporo więcej Wysłane z mojego Moto G (5) Plus przy użyciu Tapatalka
Nath_147 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 To twój pierwszy rower z barankiem ? Kierownicę ustawiłeś dość wysoko, klamkomanetki dość daleko, pytanie czy wygodnie ci się jeździ w dolnym chwycie? Sam składając ustawiłem dość podobnie i w dolnym chwycie mając paluch na klamce czuje się nie za komfortowo, zaś przy chwycie typowo sprinterskim już jest lepiej , ale wtedy ciut niebezpieczniej bez hamulców ;-).Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka
pierruś Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 (edytowane) wcześniej miałem dwie szosy , w tym jedną na karbonie (Focus Cayo 105).na razie przejechane zaledwie 40km także testuje ustawienia kokpitu w dolnym chwycie nie jezdze.ogólnie bardzo wygodny sprzęt , porównując z Focusem Cayo który i tak był w miare wygodny. Edytowane 12 Marca 2018 przez pierruś
revolta1 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Z innej beczki troche Co masz za lampki w rowerku zalozone?
pierruś Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) http://www.lezyne.com/product-led-sport-femtorear.php https://www.evanscycles.com/en-pl/lezyne-femto-drive-light-set-15-7-lumen-EV194253 Edytowane 13 Marca 2018 przez pierruś
Mariusz1313 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Orientujesz się czy da się kupić i założyć mniejszą zębatke z przodu 38 lub 40?
pierruś Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) mówisz o blacie korby 38t/40? Edytowane 13 Marca 2018 przez pierruś
pierruś Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 na aliexpress jest trochę tego https://www.aliexpress.com/w/wholesale-40t.html?spm=2114.search0104.0.0.237d601cjdqtzM&initiative_id=QRW_20180314032536&site=glo&groupsort=1&SortType=total_tranpro_desc&g=y&SearchText=40t
Mariusz1313 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 I jak wrażenia z jazdy? Czy jak zmienię blat korby to trzeba skracać łańcuch?
pierruś Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 to zależy od różnicy zębów jakie masz teraz i jakie chcesz mieć
Mariusz1313 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 to zależy od różnicy zębów jakie masz teraz i jakie chcesz miećZmiana z 42 na 40 lub 38
pierruś Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 2-4 zęby to nie aż tak dużo , także powinno się obejść bez skracania.chociaż ręki za to nie dam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się