Skocz do zawartości

Accent Furious Custom 2018


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

na ukończeniu customowy accent furious , brakuje owijki i koszyków na bidon.

RAMA FURIOUS M
WIDELEC FURIOUS
STERY ACCENT HI-S02
KORBA Sram Rival1 42t
PRZ.TYLNA Sram Rival1 Long
MANETKI Sram Apex 1
KASETA CSMX8 11-42
ŁAŃCUCH Sram PG1130
OBRECZE ACCENT ROCKRIDER + drugi komplet kół na szosę DT Swiss R24 
PIASTY Nov. D791/792SB
SZPRYCHY CnSpoke STD14
HAMULCE TRP Spyre C
OPONY WTB NANO 40c
KIEROWNICA RXL SL CARBON
OWIJKA
MOSTEK Toseek 90
SZTYCA ACC EXECUTE
OBEJMA WAKE
SIODEŁKO ACC EXECUTE
PANCERZE SRAM
LINKA SRAM
SUPORT SRAM GXP

wersja szosowa 9.1kg , terenowa 10.1 bez pedałów.

b22046-u9525_orig.jpg?1517444458

Edytowane przez pierruś
  • Lubię to! 3
Opublikowano

Sprzęt prezentuje się kozacko :) Świetny wybór jeśli chodzi o napęd. Możesz podać przybliżoną kwotę ile kosztował Cię ten kaprys? ;)

BTW: pomyśl jeszcze o oponach z brązowym/beżowym skinwall'em jak na przykład Panaracer GravelKing SK. Chociaż sam nie wiem czy nie będzie wtedy zbyt pomaranczowo hehe

panaracer-gravel-king-sk-48mm-tire02.jpg
Opublikowano

około 4400 , nie licząc kosztów drugiego kompletu kół

Opublikowano

Też myślę nad ty Accentem.
Jak się jeździ na 42-42. Nie jest za twardo?

Opublikowano (edytowane)

ciężko powiedzieć bo nawet nie zrobiłem na nim 50km , w najbliższym czasie więcej pojezdze to się okaże co i jak.Rower będzie służył w 60-80% jako szosa , reszta to teren.

Edytowane przez pierruś
Opublikowano (edytowane)

dzisiaj w zasadzie odbyłem pierwszą jazdę.Ogólnie spoko ale taki delikatny bieżnik kompletnie nie nadaje się na błoto - musiałby być z jakimiś większymi klockami na oponie.

 

 

1zp0jvgd8l51.png

Edytowane przez pierruś
Opublikowano
dzisiaj w zasadzie odbyłem pierwszą jazdę.Ogólnie spoko ale taki delikatny bieżnik kompletnie nie nadaje się na błoto - musiałby być z jakimiś większymi klockami na oponie.
 
 
1zp0jvgd8l51.png&key=35a4d95f725c4b9c1e909ab0c80c1981b09e8e88ac8bfdb8282da77871003064
Ja do Furious zamontowałem Continental Mountain King 700x35 i jest OK. Przez błoto czy śnieg idzie jak dzik.a5e1f8e57b0a2250b99a70c0a900122a.jpg

Wysłane z mojego Moto G (5) Plus przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to! 1
Opublikowano (edytowane)

Piękny w tym malowaniu .... aż 'kapie' furią piekielną ... :-)

A - czy do takiej ramy i widelca wejdą opony typu w rozmiarze 40...42?

Edytowane przez ahaja
Opublikowano

aktualnie mam założone 700x40c , dokładnie WTB Nano Race ale nic szerszego raczej nie wejdzie w tą ramę.

Andrzej Sawicki
Opublikowano

Raczej spróbuj wyższe ciśnienie, bardziej agresywny bieżnik lub cieńszą oponę. Aby się przebijało przez błoto do twardego pod spodem.

Opublikowano

Jak pracuje napęd przy skrajnych przełożeniach. Łańcuch mocno przekoszony? Hałasuje?

Opublikowano
Jak pracuje napęd przy skrajnych przełożeniach. Łańcuch mocno przekoszony? Hałasuje?
No jest trochę głośniej niż na 2x11 na przykład ale nie jest to problem. Zwłaszcza że ja i tak nim głównie po lesie i szutrach fruwam więc odgłosów sprzętu jest sporo więcej

Wysłane z mojego Moto G (5) Plus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To twój pierwszy rower z barankiem ? Kierownicę ustawiłeś dość wysoko, klamkomanetki dość daleko, pytanie czy wygodnie ci się jeździ w dolnym chwycie? Sam składając ustawiłem dość podobnie i w dolnym chwycie mając paluch na klamce czuje się nie za komfortowo, zaś przy chwycie typowo sprinterskim już jest lepiej , ale wtedy ciut niebezpieczniej bez hamulców ;-).

Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

wcześniej miałem dwie szosy , w tym jedną na karbonie (Focus Cayo 105).na razie przejechane zaledwie 40km także testuje ustawienia kokpitu :) w dolnym chwycie nie jezdze.ogólnie bardzo wygodny sprzęt , porównując z Focusem Cayo który i tak był w miare wygodny.

Edytowane przez pierruś
Opublikowano

Z innej beczki troche 

Co masz za lampki w rowerku zalozone?

Opublikowano

Orientujesz się czy da się kupić i założyć mniejszą zębatke z przodu 38 lub 40?

Opublikowano (edytowane)

mówisz o blacie korby 38t/40?

Edytowane przez pierruś
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I jak wrażenia z jazdy?
Czy jak zmienię blat korby to trzeba skracać łańcuch?

Opublikowano

to zależy od różnicy zębów jakie masz teraz i jakie chcesz mieć

Opublikowano
to zależy od różnicy zębów jakie masz teraz i jakie chcesz mieć
Zmiana z 42 na 40 lub 38
Opublikowano

2-4 zęby to nie aż tak dużo , także powinno się obejść bez skracania.chociaż ręki za to nie dam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...