Session Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Shimano! Zamiast zmieniać rower postanowiłem, że może uda mi się go trochę przeserwisować i zmodernizować. W rowerze mam amortyzator RST First Air (2009 r.), jest nadal całkiem sprawny, posiada regulacje i blokadę na koronie, zastanawiam się czy jest możliwość zmiany pokrętła regulacji na takie z linką i możliwość blokowania z manetki na kierownicy? Zauważyłem, że nowsze modele tego amortyzatora mają takie rozwiązanie. Czy można gdzieś kupić takie elementy, czy może zasada działania jest inna? Mam jeszcze pytanie odnośnie samego amortyzatora, czy możliwe jest, że amortyzator ma przy haku śrubę tylko w jednej goleni ? Od spodu drugiej mam mały otwór, nie wygląda na gwintowany i nie wiem czy coś mogło zgubić, ułamać, czy tak jest w tym amortyzatorze? Model amortyzatora dokładnie taki jak na tej aukcji (nie udało mi się go znaleźć w katalogach).
Młodyrajder Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 W dziurze (tak naprawde to śruba mocująca lagi) którą masz powinno być pokrętło regulacji szybkości odbicia amortyzatora (rebound) widziałem taką część na jednej stronie, przy okazji szukania całego tłumika rebound (zerwany gwint) tutaj podsyłam ci link do tej stronki https://www.kurbelix.de/rst-einstellschraube-fuer-zugstufe-first-30-air
Xtrxtlx Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Ja w swoim zrobilem taka przerobke i kosztowalo mnie to tylko piwo dla kolegi za manetke😊 jak bede mial chwile to wrzuce do dzialu druciarstwo dokladny opis. Mysialem dorobic elemet ktory trzyma pancerz. I lekko przerobic pokretlo od blokady na goleni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się