klu Napisano 27 Luty 2018 Udostępnij Napisano 27 Luty 2018 (edytowane) Przedstawiam moje wozidło, nabytek stosunkowo nowy bo z października 2017 r. Jest to Trek Superfly 5 (2017), jednak z każdym miesiącem coraz mniej w nim oryginalnych komponentów. Rower jest w rozmiarze L (21,5), więc wygląda trochę kobylasto ale cóż zrobić - mniejsze są nie dla mnie. Przy zakupie został poddany bike fittingowi w systemie Trek Precision Fit. Po przesiadce z wiekowego Felta 26'' odczuwam dużą różnicę na + w komforcie, możliwościach i przyjemności z jazdy. Oto specyfikacja z zaznaczeniem modyfikacji:Rama: Trek Superfly 5, Aluminium Alpha Platinum, E2, Closed Convert, G2Rozmiar: L (21,5'')Amortyzator: RockShox Recon Silver RL SA 100mm - Rock Shox SID XX 29" 100mm, manetka XLoc Obręcze: Bontrager Mustang Elite TLR - Dandyhorse Bozon SL Przednia piasta: Bontrager ze stopu - Bitex B2X201FG 15mm/100mmTylna piasta: Bontrager ze stopu - Bitex BX201R 12mm/142mmOsie: QR 5mm - 14x142, 15x100Opony: Bontrager XR1 Expert TLR, stopka aramidowa, 29 x 2,2"Dętki: Schwalbe 29'' - tubeless, mleczko TrezadoHamulce: Shimano BR-M445 - Shimano XT BR-M785, tarcze XT SM-RT86 180mmManetki: Shimano Deore - Shimano XTR SL-M980-B (I-Spec B)Przerzutka przednia: Shimano Deore 2s - Shimano XT FD-M786, 2sPrzerzutka tylna: Shimano Deore XT 10s - Shimano XTR RD-M986 Shadow+, 10sKorba: Race Face Ride, 36/22 Kaseta: Shimano HG50, 11–36, 10s - Shimano XT 11-36 10sŁańcuch: KMC X10 Siodełko: Bontrager Evoke 2, szyny cro-mo Sztyca: Bontrager SSR, 2-śrubowe jarzmo, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm Kierownica: Bontrager ze stopu, 31,8 mm, wznios 5mm Mostek: Bontrager Elite, 31,8 mm, 7 st., Blendr Uchwyty: Bontrager Race - Crank Brothers CobaltStery: FSA IS-2, E2, uszczelniony wkład ze stopuPedały: Shimano PD-M520Waga bez pedałów: 13,1 kg - 11,1 kg Amortyzator, hamulce, przerzutki i manetki kupiłem w pakiecie od jednego sprzedawcy za bardzo dobrą cenę . Są używane (po jednym sezonie), ale w zaskakująco perfekcyjnym stanie - bez ani jednej ryski, wszystko pracuje jak nowe ze sklepu. Wymiana amortyzatora i kół na lekkie, z szerokimi obręczami zmieniła rower nie do poznania. Edytowane 21 Marzec 2018 przez klu 2 Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 27 Luty 2018 Udostępnij Napisano 27 Luty 2018 No ładne cacko. Gratuluję Treka! Recona sprzedałeś? Odnośnik do komentarza
klu Napisano 27 Luty 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Luty 2018 Jeszcze nie, ale jakby co - stare graty (w super stanie) są na sprzedaż. Odnośnik do komentarza
martines80 Napisano 27 Luty 2018 Udostępnij Napisano 27 Luty 2018 Piękna maszynka, sporo zmian od nowości ale na pewno się opłacało Jak u Ciebie sprawuje się mleko Trezado. Mam zalane tym samym i jakoś dziwnie szybko schodzi mi powietrze. Może za mało wlałem ( po 100 ml na koło). Odnośnik do komentarza
klu Napisano 27 Luty 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Luty 2018 Na nowych kołach z tym mlekiem jeżdżę dopiero od trzech tygodni, zalałem jakieś 90 ml do każdej opony. Póki co potrafią stracić 0,5 bar w ciągu 2-3 dni, więc faktycznie sporo. Odnośnik do komentarza
martines80 Napisano 27 Luty 2018 Udostępnij Napisano 27 Luty 2018 13 minut temu, klu napisał: Na nowych kołach z tym mlekiem jeżdżę dopiero od trzech tygodni, zalałem jakieś 90 ml do każdej opony. Póki co potrafią stracić 0,5 bar w ciągu 2-3 dni, więc faktycznie sporo. no właśnie mam tak samo, chyba trzeba dolać Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 27 Luty 2018 Udostępnij Napisano 27 Luty 2018 Spokojnie zalej jeszcze min 30 ml na koło. Doszczętnie się i powinno dłużej trzymać ciśnienie 😀 Odnośnik do komentarza
martines80 Napisano 27 Luty 2018 Udostępnij Napisano 27 Luty 2018 Ja już dolałem po 50 ml. Zobaczymy jak będzie za kilka dni Odnośnik do komentarza
klu Napisano 27 Luty 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Luty 2018 To ja dobiję do 120/koło i też zobaczę Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 1 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 1 Marzec 2018 Fajnie odchudzony SF. Liczyłeś ile całościowo Cię to wszystko kosztowało? Odnośnik do komentarza
klu Napisano 1 Marzec 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Marzec 2018 3750 zł - nowy Superfly 2700 zł - amor, przerzutki, manetki, hamulce, tarcze 1250 zł - koła 100 zł - chwyty ------------ 7800 zł - całość Zdemontowany sprzęt planuję sprzedać, więc jakąś część kwoty odzyskam i powinienem się zmieścić w 6500 zł. Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 1 Marzec 2018 Udostępnij Napisano 1 Marzec 2018 No nieźle, szacun. Bardzo mi się podoba. Setek udanych kilometrów! Odnośnik do komentarza
klu Napisano 9 Marzec 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Marzec 2018 Treczysko zyskało nowe centrum dowodzenia Odnośnik do komentarza
klu Napisano 21 Marzec 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Marzec 2018 Wczoraj udało mi się skrzywić w terenie dwie zębatki, dziś siadła więc nowa kaseta. Odnośnik do komentarza
klu Napisano 10 Kwiecień 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwiecień 2018 Mucha o północy... Odnośnik do komentarza
il.ek.tro Napisano 6 Listopad 2019 Udostępnij Napisano 6 Listopad 2019 W dniu 27.02.2018 o 15:54, klu napisał: Obręcze: Bontrager Mustang Elite TLR - Dandyhorse Bozon SL Przednia piasta: Bontrager ze stopu - Bitex B2X201FG 15mm/100mmTylna piasta: Bontrager ze stopu - Bitex BX201R 12mm/142mmOsie: QR 5mm - 14x142, 15x100 Jak dokonałeś w tym rowerze konwersji z QR na sztywną oś? Pytam, bo jestem zielony a mnie to dosyć ciekawi. Odnośnik do komentarza
klu Napisano 6 Listopad 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopad 2019 11 minut temu, il.ek.tro napisał: Jak dokonałeś w tym rowerze konwersji z QR na sztywną oś? Pytam, bo jestem zielony a mnie to dosyć ciekawi. Wystarczyło wymienić tylny hak na taki jak na foto, o numerze 432352. Na przedniej osi sprawę załatwił nowy amor. Odnośnik do komentarza
il.ek.tro Napisano 6 Listopad 2019 Udostępnij Napisano 6 Listopad 2019 Dziękuję za podpowiedź. Grzebałem w dobrym kierunku ale nie trafiłem na to - teraz już wszystko wiem. Z przodem to sprawa jasna i oczywista. Miałbym jeszcze kilka pytań do Ciebie: 1. Jak sprawuje Ci się 36T w Race Face? Wymieniałeś już? 2. Jak sprawuje Ci się przód FD-M786 z korbą 36-22T? 3. Jak sprawują ci się manetki XTR z przerzutką przednią? 4. Jak z manetkami XTR I-Speca działają hamulce XT? Odnośnik do komentarza
klu Napisano 6 Listopad 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopad 2019 1. Bez zarzutu, jeszcze nie wymieniałem - nie mam takiej potrzeby. 2. Bez zarzutu. 3. Bez zarzutu. 4. Bez zarzutu. 😄 Odnośnik do komentarza
il.ek.tro Napisano 11 Listopad 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopad 2019 Ad. 3. Miałbym jeszcze kilka pytań: Czytam właśnie o FD-M786 i jest napisane że przerzutka jest dla dużych tarczy w rozmiarach 38-44T, a my mamy w SF5 w Race Face 36T. To się nie będzie gryźć ze sobą? Poza tym w porównianiu do FD-M618 (którą mieliśmy oryginalnie) pojemność jest 14T a linia łańcucha jest 48,8 mm czyli taka sama i tu, i tu. Powiedz proszę, czy razem z wymianą przerzutki przedniej zmieniałeś także manetki do przodu, i - czy dobrze zrozumiałem, zainstalowałeś manetkę XTR (ten sam model jak do tylnej części napędu)? A jeśli tak - czy do przodu brałeś także I-Spec'a? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się