orzech Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Witam Bardzo proszę o pomoc szczególnie osoby które miały styczność z rowerem Merida big nine 300. Warto go kupić? Polecacie jakieś inne rowery o podobnej specyfikacji? Ciekawa jest też oferta marki Radon tyle, że o ile się orientuję można je kupić tylko przez internet. Ja szukam raczej roweru który będzie dostępny w sklepie stacjonarnym. Jeżeli możecie to pomóżcie (nie znam się za bardzo)
Gość Opublikowano 27 Lutego 2018 Opublikowano 27 Lutego 2018 Napisz może jakim dysponujesz budżetem i jaki rozmiar koła wchodzi w grę.
orzech Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 Dnia 27.02.2018 o 10:34, SpiderMAN napisał: Napisz może jakim dysponujesz budżetem i jaki rozmiar koła wchodzi w grę. Koła chcę 29 cali. Co do budżetu to właśnie mniej więcej tyle co kosztuje ta merida choć w ostateczności mogę trochę dołożyć
Gość Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Podaj konkretna kwotę... Ten rower można kupić w sporych widełkach cenowych...
orzech Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Opublikowano 28 Lutego 2018 4 minuty temu, SpiderMAN napisał: Podaj konkretna kwotę... Ten rower można kupić w sporych widełkach cenowych... Powiedzmy 2800zł ale jeżeli będę przekonany to troszeczkę mogę dołożyć
kardan Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 W taj cenie, zmieścisz się z zakupem Rometa Mustanga 29 1 http://www.romet.pl/Rower,MUSTANG_29_1,10,727,730,14792,2018.html Dobry stosunek jakości do ceny. W stosunku do Meridy, lepsze opony Michelin, obręcze Alexrims, hamulce, ogólnie rower "spójny" pod względem komponentów, wart zakupu.