Skocz do zawartości

Dartmoor Hornet 2017 Custom


ze4lot

Rekomendowane odpowiedzi

Nadeszła pora pochwalić się nową zabawką zbudowaną przez zimę do ciężkiego katowania. Bazą jest rama Dartmoor Hornet 2017 L zawieszona na RS Pike 2016 160mm. Kokpit składa się z długiej kierownicy 800mm o średnicy 35mm Race Face Atlas osadzonej na krótkim mostku Dartmoor Shorty 35mm i sterach Blink również od Dartmoora. Gripy to nowy model NS Hold Fast. Hamulce, tarcze 180mm, manetka i przerzutka to zestaw XT m8000, gdzie reszta napędu to kaseta Sunrace 11-46T, łańcuch Connex, blat XT 34T narrow oraz korby SLX m7000 z platformami Saint, kręcące się na suportcie Saint. Rower posadzony jest na dość topornych ale wytrzymałych kołach 27,5, cykających na piastach NS Rottary, szprychach/nyplach Pillar i szerokich obręczach 35mm Dartmoor Revolt v2. Za kontakt z glebą odpowiadają opony Maxxis High Roller w wersji DH. Siedzisko to Race Face Atlas spoczywający na regulowanej sztycy Giant Contact SL 150mm. Waga brutto całego roweru to aż 14kg.

Pierwsze wrażenia z jazdy przerosły oczekiwania. Rower jest niesamowicie stabilny i skrętny na zjazdach. Podjazdy pokonuje niczym rower XC choć przedni skok daje się we znaki. Na razie oswajam się z nim w Lasku Wolskim w Krakowie choć w sezonie planuje z nim jeździć po bikeparkach w celu rozwinięcia swoich umiejętności. Na kolejny sezon planuje mu zrobić swap ramy na full suspension.

Więcej zdjęć na insta: https://www.instagram.com/ze4lot/

hornet.jpg
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Nadeszła pora pochwalić się nową zabawką zbudowaną przez zimę do ciężkiego katowania. Bazą jest rama Dartmoor Hornet 2017 L zawieszona na RS Pike 2016 160mm. Kokpit składa się z długiej kierownicy 800mm o średnicy 35mm Race Face Atlas osadzonej na krótkim mostku Dartmoor Shorty 35mm i sterach Blink również od Dartmoora. Gripy to nowy model NS Hold Fast. Hamulce, tarcze 180mm, manetka i przerzutka to zestaw XT m8000, gdzie reszta napędu to kaseta Sunrace 11-46T, łańcuch Connex, blat XT 34T narrow oraz korby SLX m7000 z platformami Saint, kręcące się na suportcie Saint. Rower posadzony jest na dość topornych ale wytrzymałych kołach 27,5, cykających na piastach NS Rottary, szprychach/nyplach Pillar i szerokich obręczach 35mm Dartmoor Revolt v2. Za kontakt z glebą odpowiadają opony Maxxis High Roller w wersji DH. Siedzisko to Race Face Atlas spoczywający na regulowanej sztycy Giant Contact SL 150mm. Waga brutto całego roweru to aż 14kg.
Pierwsze wrażenia z jazdy przerosły oczekiwania. Rower jest niesamowicie stabilny i skrętny na zjazdach. Podjazdy pokonuje niczym rower XC choć przedni skok daje się we znaki. Na razie oswajam się z nim w Lasku Wolskim w Krakowie choć w sezonie planuje z nim jeździć po bikeparkach w celu rozwinięcia swoich umiejętności. Na kolejny sezon planuje mu zrobić swap ramy na full suspension.
Więcej zdjęć na insta: https://www.instagram.com/ze4lot/
hornet.thumb.jpg.c6680c78b94980ea046563a7ba755a7a.jpg
Jest moc. Czekam na wspólną jazdę w lesie ;-)

Wysłane z mojego Neffos X1 Max przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...