Skocz do zawartości

CONVOY S2+ / S2 + oświetlenie tył

KsD

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Słyszałem wiele dobrych opinii na temat tej latarki ale jako, że nie znam się całkowicie na latarkach chciałbym prosić Was o pomoc. Gdzie kupić, jaką wybrać? Abym nie popełnił jakiegoś błędu przy wyborze.

Edytowane przez KsD
Opublikowano

Swiatelka.pl tam jest sklepik gdzie mozna od forumowiczow kupic sprawdzone latarki . albo konkretnie Dariusz70 

Opublikowano

Potwierdzam. Kupiłem u Darka. Jestem zadowolony.

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Troszkę odświeżę temat... @suqub jakiej używasz ładowarki? Ta jedno-slotowa kupiona razem z latarką od Darka wytrzymała 2 miesiące, następna którą kupiłem za 30 zł na dwa aku wytrzymała miesjąc...

Opublikowano

Polecam Nitecore um10 jeżeli wystarczy ładowarka na jeden akumulator.

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Daj znać jak te akumulatory i ładowarka jak przetestujesz. 

Opublikowano

Ładowarkę polecę, bo już dość długo używam ;-)

Opublikowano (edytowane)

A więc tak odebrałem dzisiaj przesyłkę w której była główna bohaterka :) Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne moc jak dla mnie olbrzymia(oczy się przekonały) Co do akumulatorów jeszcze wiele nie powiem, potrzeba czasu. ładowarka na pierwszy rzut oka wygląda fajnie, muszę rozgryźć jej tryby. Zobaczymy jak będzie się mój zestaw spisywał w boju :)

Jeszcze pozostaje czekać na oświetlenie na tył które myślę, że przybędzie za ok. tydzień :)

29750674_1594798530615552_1174412667_n.thumb.jpg.fc0597518b344a7b2c5dcf9c4ba195f4.jpg

Edytowane przez KsD
Opublikowano

Ja używam takich gumek i są spoko. Szybki i łatwy demontaż latarki i nie zostaje po latarce śladu. 9ace989f242e095b02033ef4a1474fe2.jpg

Opublikowano

Daj jakis sznurek do tych gumek 

Opublikowano
21 godzin temu, KsD napisał: