Kamil B. Napisano 13 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwiecień 2017 Witam ! Poszukiwałem dużo w internecie w temacie opon przełajowych ale za dużo nie znalazłem. Pomożecie ? Istnieją wogóle takie opony ?? Od razu mówię że opony nie mogą nie mogą być za szerokie bo będą niszczyć Carbonowy widelec, a szkoda by było. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza
dywyn Napisano 14 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwiecień 2017 Z tego co wiem takie opony nie istnieją. Możesz poszukać opon z grubymi ściankami bocznymi i odporną grumom ale na 23c nie licz, że poszalejesz w terenie, bo taka opona porostu będzie bardzo wąska. Do głowy przychodzą mi takie pomysły: Panaracer Gravel King, Vittoria Pave, Schwalbe Marathon Touring (ale to ma chyba tylko 25c +). Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 14 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwiecień 2017 Nie spotkałem się z takimi oponami. Takie cienkie oponki nawet z bieżnikiem typowo terenowym chyba kiepsko by się spisywały ze względu ma małą przyczepność. Nie wspominając już jakbyś podskakiwał na czymś takim na nierównościach terenu. Jeśli już 23 mm to opony szosowe z lekkim bieżnikiem. Odnośnik do komentarza
Avalanche Napisano 15 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 15 Kwiecień 2017 Tak jak koledzy wyżej wspomnieli, nie ma takich opon - przynajmniej na tą chwilę Ja w swoim przełaju mam opony Kenda Kwicker 700x32c ( http://velo7.pl/opony/224-opona-kenda-kwick-700-x-32c.html ) i tak należy rozumieć opony przełajowe jak na załączonym obrazku /linku. Niestety rowery szosowe mają swoje ograniczenia i trzeba z tym żyć. Jak przymierzałem się do kupna roweru który będzie mi służył do jazdy głównie po asfalcie i drogach utwardzonych, to mój wybór padł na przełajówkę, bo jest bardziej uniwersalna, a co najważniejsze daje opcję zboczenia w las Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 19 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 19 Kwiecień 2017 Dnia 15.04.2017 o 14:12, Avalanche napisał: Niestety rowery szosowe mają swoje ograniczenia i trzeba z tym żyć. Jak przymierzałem się do kupna roweru który będzie mi służył do jazdy głównie po asfalcie i drogach utwardzonych, to mój wybór padł na przełajówkę, bo jest bardziej uniwersalna, a co najważniejsze daje opcję zboczenia w las Oj kolego rozumiem Cię doskonale. Sam też takiego wyboru dokonałem i jestem B.zadowolony ! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się