eldomello Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Od jakiegoś czasu nie mogę korzystać z opcji Segment Eksplore zarówno w aplikacji jak i na komputerze. Wyszukiwane są jedynie segmenty w pobliżu dużych miast. Też tak macie, co jest tego przyczyną. Jeżdżąc po stałych trasach aplikacja też nie widzi segmentów które tam kiedyś były ustawione przeze mnie lub przez innych użytkowników. Ten zabieg to jakieś celowe działanie czy błąd przy kolejnej aktualizacji. Edytowane 17 Lutego 2018 przez eldomello
piotr.solek Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 (edytowane) Wątpię. Błąd (niedokładność) samego urządzenia (GPS), segmenty są zbyt krótkie, mogą być prywatne lub zostały usunięte. Segment, musi być widoczny, w całej swojej długości (telefon czy monitor). Więc, jeśli niewystarczająco odsłonisz mapy , segment nie będzie widoczny. Edytowane 22 Sierpnia 2018 przez piotr.solek
Rekomendowane odpowiedzi