Skocz do zawartości

Duro Stinger 25c


lukaszwasil

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad tymi oponami na nowy sezon https://sklep.rowery.pl/ogumienie/922/36/opony-rowerowe/opona-duro-700x25c-stinger-db-7043-zwijana-kup_teraz.html

Z opisu wyglądają zachęcająco na nasze polskie asfalty. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tymi oponami. Prosiłbym o opinię, ewentualnie jakieś oponki godne uwagi w podobnym budżecie.

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza

Oponki lekkie szybkie, w miarę dobrze odprowadzające wodę. Zrobiłem na nich 4k kilometrów w zeszłym sezonie i nadal wyglądają dobrze.

Zero laczków cały sezon ale wiadomo to w dużej mierze zależy od szczęścia. Jak dla mnie w podobnym budżecie to one konkurencji nie mają..dopiero gdzieś w dwukrotnie wyższym.

Odnośnik do komentarza

Kupiłem Duro Hypersonic 28c zwijaną, leży na moich mavicach, zmieściła się do tribana, nie testowana ale wygląda zacnie a koszt 2 sztuk to 114 zł z wysyłką ;D

 

Aktualizacja - Duro Hypersonic 28c są bdb, dziś testowane :D 58 kmh pociśnięte.

Edytowane przez 89neo
Odnośnik do komentarza

Kupiłem, potestowalem. Przejechały około 80 km. Super kleja się do asfaltu nawet mokrego. W tej cenie nie mają konkurencji. Polecam

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
21 godzin temu, lukaszwasil napisał:

Kupiłem, potestowalem. Przejechały około 80 km. Super kleja się do asfaltu nawet mokrego. W tej cenie nie mają konkurencji. Polecam

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Masz stingery czy hypersonic i jaka szerokość? Dzisiaj chłopak na forum narzekał na duro, że niby po 2 jazdach złapał kapcia i narzekał na słabą wkładkę antyprzebiciową itp itd. Ja ze swoich jestem zadowolony. Co do ceny faktycznie, kpl nawet z dętkami jest tańszy niż jedna Conti Grandprix 4000 S2:P

Edytowane przez 89neo
Odnośnik do komentarza
39 minut temu, 89neo napisał:

Masz stingery czy hypersonic i jaka szerokość? Dzisiaj chłopak na forum narzekał na duro, że niby po 2 jazdach złapał kapcia i narzekał na słabą wkładkę antyprzebiciową itp itd. Ja ze swoich jestem zadowolony. Co do ceny faktycznie, kpl nawet z dętkami jest tańszy niż jedna Conti Grandprix 4000 S2:P

Mam Stingery szerokość 25c. Co do kapcia pewnie zależy tez dużo od szczęścia. Chociaż drogi po których jeżdzę nie są najlepszej jakości (dużo dziur w asfalcie), więc chyba z moimi nie jest tak źle. Jak zrobią około 1000 km będę napewno miał dokładniejszą opinie.  

Edytowane przez lukaszwasil
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, lukaszwasil napisał:

Mam Stingery szerokość 25c. Co do kapcia pewnie zależy tez dużo od szczęścia. Chociaż drogi po których jeżdzę nie są najlepszej jakości (dużo dziur w asfalcie), więc chyba z moimi nie jest tak źle. Jak zrobią około 1000 km będę napewno miał dokładniejszą opinie.  

Ja w sobotę miałem pierwszą jazdę w tym roku i przy dokładnie wymierzonym kole udało mi się osiągnąć 58 kmh, jakiś kosmos dla mnie :D

Odnośnik do komentarza
W dniu 13.02.2018 o 20:53, Nemrod napisał:

Oponki lekkie szybkie, w miarę dobrze odprowadzające wodę. Zrobiłem na nich 4k kilometrów w zeszłym sezonie i nadal wyglądają dobrze.

Zero laczków cały sezon ale wiadomo to w dużej mierze zależy od szczęścia. Jak dla mnie w podobnym budżecie to one konkurencji nie mają..dopiero gdzieś w dwukrotnie wyższym.

Moje pytanie brzmi, czy warto w takim razie dopłacać np. do conti gp 4000 II?

Nie ścigam sie, nie wchodze w zakręty przy 50h, więc potrzebuję przyczepności na przyzwoitym poziomie, ale chodzi głównie żeby pożerały km i nie łapały kapci. w cenie conti wyjdą dwa komplety duro, więc sugerując się Twoją opinią na duro przejadę więcej. I jak z ogólną trwałością tych opon? Bo np. marathonach - których przerobiłem 3 komplety - boki lubią pękać i takim sposobem po pół roku ze znikomym przebiegiem musiałem reklamować jedną opone ;)

Odnośnik do komentarza

Do trwałości nie mam żadnych zastrzeżeń. Moje mają przejechane ponad 5k km. Nie złapałem przez ten czas ani jednego kapcia ( ale wiadomo, że to w dużej mierze zależy od szczęścia...).

Stan bieżnika tylnej opony:

 

20180508_134040.jpg

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza

Zdjęcie mówi samo za siebie,  decyzja podjęta! :) 

Co do kapci to wiem, ale do tej pory moje doświadczenia ograniczają się jedynie do schwalbe marathon vg i gg 28 i 35c i po przesiadce na vittorie zaffiro 23c byłem b. zaskoczony ich przyczepnością na piachu, zakrętach, jeździe w deszczu i po śniegu - czy było go mało czy dużo. Przebijalność to samo, guma cieniutka, a jazda po szkle czy innych drogowych śmieciach nie przeszkadzały. Jedyne co to snejki, bo nie przypilnowałem ciśnienia dwa razy ;) Jedynym Mankamentem to to że tylna opona po jakimś tam przebiegu na trenażerze i moim użytkowaniu jej przez bodaj 4 miesiące od listopada licząc wylądowała w komórce bo wywaliło dziurę, a jak zajrzałem do środka to już w kolejce czekało już 5 następnych, a hamuje wyłącznie przednim hamulcem ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...