martines80 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Posiadam dwa takie amortyzatory ( w swoim i syna rowerze ). Są to reby z czarnymi goleniami czyli rok 2016 i nowsze. Zrobiłem pełny serwis ale bez wymiany uszczelek i gąbek. Wszystko rozebrałem, przesmarowałem zalecanymi przez producenta smarami i zalałem świeżymi olejami tłumik i dolne lagi. Wszystko działa bardzo dobrze ale zauważyłem, że gąbki olejowe były brudne i wymycie nie wyczyściło ich do końca. założyłem stare uszczelnienia ponieważ nie mogę nigdzie kupić zalecanego zestawu serwisowego. Na razie wszystko jest ok. ale jak długo. Manual Rock Shoxa podaje taki oto zestaw - AM SVC kit 200h/1yr Reba A7 80-100 mm (Boost & Standard) Reba A6-A7 120 mm (Boost) (2016+). Nigdzie tego dziadostwa nie mogę kupić. Napisałem do "Piwnica rowerowa" czy takowy zestaw posiadają i oto odpowiedź: " niestety nie da sie kupic osobno uszczelek. a tych zestawów tez nie ma u dystrybutora " - Pytałem także o same uszczelki kurzowe i gąbki olejowe. Zapytałem się również czy jak bym im wysłał na serwis amortyzator to czy by go zrobili czy nie dali by rady. Odpowiedź była zaskakująca " zrobilisbysmy go... Tylko pewnie z kilku zestawów serwisowych " Panie i panowie jak serwisować ten amorek. Ktoś już robił kompletny z wymianą uszczelnień i gąbek. Ciekawe ile by zawołali za taką usługę w serwisie skoro nie ma części u dystrybutora. Może podejdzie jakiś inny zestaw serwisowy np. A3 do starszych modeli ? Pomóżcie bo trochę mnie irytuje ta sytuacja. Ps. żeby nie było, że napiętnowałem tu sklep " Piwnica Rowerowa " - nie miałem takiego zamiaru. Chciałem tylko pokazać jak funkcjonuje nasz rynek i podejście dystrybutora.
Andrzej Sawicki Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Podejrzewam, że te zestawy spokojnie się kupi z Niemiec, pomijając polskiego dystrybutora. Zapytaj o serwis w Wichu Workshop.
martines80 Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Opublikowano 12 Lutego 2018 Andrzeju zgadza się, że z pominięciem polskiego dystrybutora da się to kupić ale przesyłka zabija ( od 50 zł w górę, nawet 80 zł z Holandii ). Sprawdzę jeszcze tu gdzie podpowiedziałeś - dzięki. Czy to nie jest dziwne podejście polskiego dystrybutora ? Polska to prawda, że jeszcze jest 100 lat za murzynami - nie obrażając murzynów.
Franz Mauer Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 U Wicha pełny serwis Reby to koszt między 120 a 150 PLN. Zwykle mają wszystko co potrzeba. Powiedz, że jesteś od Franza Mauer (Daniela) to może jakiś rabacik dostaniesz 😉
Nurek_ Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 3 godziny temu, martines80 napisał: Ciekawe ile by zawołali za taką usługę w serwisie skoro nie ma części u dystrybutora. 150 zł, pełny serwis z wymianą uszczelek i wszystkiego co trzeba - Reba Solo Air z 2014. Cena, z tego co się orientuję podobna w większości serwisów.
lukster52 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Polecane są usczelki skf i chyba je w wichu montują
JanotPiwnica Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Cześć, tu marek z PiwnicyRowerowej Martines80 i jak z z serwisem? 00.4315.032.632 Udało się gdzieś kupić uszczelki? Za ile finalnie zrobiłeś serwis? Moim zdaniem ogólnie w polsce nie było tych uszczelek bo one mają inną srednicę osadzenia niż standardowe 32mm. Czy nie masz czasem Treka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się