MuniTalp Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Witam, chciał bym się zapytać czy użytkownicy Mio cyclo 205 (HC też) mają problem z połączeniem z PC? Sezon się powoli zaczyna a urządzenie co najwyżej jako nawigacja działa, bez możliwości zapisywania, wgrywania, publikowania pokonanych tras. (Czyli taki nawigacyjny przycisk do papieru) Sytuacja wygląda następująco: Microsoft wypuścił aktualizację wspierającą urządzenia na procesorach ARM. (Windows 10 Fall Creators Update (1709)). - która wyszła w Październiku 2017 Mio cyclo użwyająca ARM się popsuła. Mio wypuściło aktualizację dla modeli: Cyclo 310/315/500/505/505 HC. Aktualizacje do wyższych modelów już sąhttp://service.mio.com/m0100/F0110_DownLoad_Faq.aspx?bullid=AllBull&faqid=13086905 Mio Cyclo 205 Pominięte.... Po kontakcie z MIO uzyskałem tylko informacje iż aktualizacja będzie wkrótce, bez sprecyzowanej daty. - Pytanie zadane na początku stycznia... Najbardziej martwi mnie to iż kupując urządzenie niecałe pół roku temu za prawie tysiaka, mam trochę bardziej funkcjonalny licznik rowerowy który mógł bym kupić za kilka stówek. 1
Marek Karnecki Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 mam Mio Cyclo 200 + OSX Yosemite i nie aktualizuję skoro działa, by uniknąć tak jak na Windowsach ( małżonka ma Windowsa 10 i co chwilę są jaja, bo np ów się ot tak po aktualizacji nie uruchamia ... ) problemów
kula_77 Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Mam Mio 205 HC i komputer (laptopa) z Win 10. Dodam, że Windows w miarę na bieżąco aktualizowany. Nie mam żadnych (odpukać) problemów z połączeniem Mio z kompem. Wykrywa go bardzo szybko. Wszystko ładnie synchronizuje się z Mio share.Jakiś tydzień temu wyszła aktualizacja do Mio 205 z navi zaktualizowała się automatycznie (nowe mapy itd.). Przed aktualizacją też nie zauważyłem problemów. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MuniTalp Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Opublikowano 11 Lutego 2018 (edytowane) 8 godzin temu, kula_77 napisał: Mam Mio 205 HC i komputer (laptopa) z Win 10. Dodam, że Windows w miarę na bieżąco aktualizowany. Nie mam żadnych (odpukać) problemów z połączeniem Mio z kompem. Wykrywa go bardzo szybko. Wszystko ładnie synchronizuje się z Mio share. Jakiś tydzień temu wyszła aktualizacja do Mio 205 z navi zaktualizowała się automatycznie (nowe mapy itd.). Przed aktualizacją też nie zauważyłem problemów. Mógł byś podać wersję systemu? PPM na start-> system -> na dole będziesz miał specyfikację systemu. Edytowane 11 Lutego 2018 przez MuniTalp
kula_77 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Cześć, Przepraszam ale dopiero teraz mogłem usiąść do kompa. Wersja systemu 10.0.16299 kompilacja 16299 Mam nadzieję, że to o to chodzi. Jak coś jeszcze sprawdzić, to pisz.
MuniTalp Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Opublikowano 12 Lutego 2018 11 godzin temu, kula_77 napisał: Cześć, Przepraszam ale dopiero teraz mogłem usiąść do kompa. Wersja systemu 10.0.16299 kompilacja 16299 Mam nadzieję, że to o to chodzi. Jak coś jeszcze sprawdzić, to pisz. Tak o to chodziło. A mianowicie u mnie jest nowsza wersja systemu. 16299.244 i przez to nie działa. Dziś w robocie łykło jakąś aktualizację. Ale chyba nie systemowa.
MuniTalp Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Dnia 12.02.2018 o 07:10, kula_77 napisał: Cześć, Przepraszam ale dopiero teraz mogłem usiąść do kompa. Wersja systemu 10.0.16299 kompilacja 16299 Mam nadzieję, że to o to chodzi. Jak coś jeszcze sprawdzić, to pisz. Witam, po krótkiej przerwie, pytanie takie czy był byś w stanie wyciągnąć sterownik od siebie z systemu? oraz udostępnić?. Ewentualnie podał byś identyfikator urządzenia? Edytowane 4 Marca 2018 przez MuniTalp
kula_77 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Dziś nie dam rady, ale jutro wieczorem usiądę do kompa i postaram się odszukać sterownik. Napisz mi na PW swój mail to go wyślę. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
WiXoD Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Cześć, u mnie taki sam problem z 205HC. dzis zrobiłem pierwsze kilometry, chce wrzucić na PC z win10 i laptop nie widzi w ogóle urządzenia w CycloAgent
MuniTalp Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 U mnie problem się rozwiązał, zainstalowałem nową wersję CycloAgent (2.2.29.1) na starszym komputerze ( z Windows 7). Wyszła aktualizacja Mio + mapy. Po aktualizacji zainstalowałem agenta na komputerze z Windows 10. Mio łączy się aż miło. Jedynie zauważyłem że nie na każdym kablu Micro USB urządzenie chce się łączyć ze względu na krótki wtyk Micro, zeszlifowałem plastikową otoczkę przy gnieździe. Ma to jeden minus, trzeba po takiej operacji mocniej dociskać gumkę która chroni slot karty i gniazdo przed wodą.
janekb Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Podepnę się mimo, że mam 315. Po aktualizacji w weekend zaczęły się jaja. CyclloAgent po podłączeniu podaje komunikat "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcję aktualizacji." Nie zrzuca historii, w sumie nic nie robi. Problem pojawił się w weekend, mimo że oprócz aktualizacji nic nie zmieniałem. Co więcej, mam to samo w domu na MacOS jak i w pracy na Win. Na wszelki wypadek dziś rano odmówiłem aktualizacji samej apki, bo miałem starą wersję, bo mówię że może tu jest problem, ale nie. Wynika z tego, że aktualizacja samej 315 coś namieszała, a nie mam pojęcia jak teraz dodać nowe urządzenie, bo bym sobie to po prostu na nowo zsynchronizował
kula_77 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Zadzwoń do sklepu Mio w Lublinie (to chyba oficjalny dystrybutor). Pewnie problem jest znany i pomogą.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Sirocco Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 Witam Mam Cyclo 215 program Cyclo Agent wiesza się w chwili podłączenia urzadzenia. Nie aktualizuje go .System windows 10 pokazuje iz dysk jest uszkodzony Wysyłłałem nawigację do serwisu - odesłali z informacja iż wszystko jest ok.Zainstalowali ponownie system ale problemy nie zniknęły NIekiedy można uruchomić program i wtedy jest święto - wszystko zostanie uaktualnione.Próbowałem także wejść na dysk z eksploratora systemu windows i temat podobny - raz się dysk otwiera a raz krzyczy iż ma błąd i nie może sie uruchmić. Ktoś ma może podobny problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się