Skocz do zawartości

Mio Cyclo 205 + Windows 10 Problem z połączeniem z PC


MuniTalp

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciał bym się zapytać czy użytkownicy Mio cyclo 205 (HC też) mają problem z połączeniem z PC? Sezon się powoli zaczyna a urządzenie co najwyżej jako nawigacja działa, bez możliwości zapisywania, wgrywania, publikowania pokonanych tras. (Czyli taki nawigacyjny przycisk do papieru)

Sytuacja wygląda następująco:
Microsoft wypuścił aktualizację wspierającą urządzenia na procesorach ARM. (Windows 10 Fall Creators Update (1709)). - która wyszła w Październiku 2017
Mio cyclo użwyająca ARM się popsuła.
Mio wypuściło aktualizację dla modeli: Cyclo 310/315/500/505/505 HC.
Aktualizacje do wyższych modelów już są
http://service.mio.com/m0100/F0110_DownLoad_Faq.aspx?bullid=AllBull&faqid=13086905
Mio Cyclo 205 Pominięte....

Po kontakcie z MIO uzyskałem tylko informacje iż aktualizacja będzie wkrótce, bez sprecyzowanej daty. - Pytanie zadane na początku stycznia...

Najbardziej martwi mnie to iż kupując urządzenie niecałe pół roku temu za prawie tysiaka, mam trochę bardziej funkcjonalny licznik rowerowy który mógł bym kupić za kilka stówek.
 

  • Pomógł 1
Opublikowano

mam Mio Cyclo 200 + OSX Yosemite i nie aktualizuję skoro działa, by uniknąć tak jak na Windowsach ( małżonka ma Windowsa 10 i co chwilę są jaja, bo np ów się ot tak po aktualizacji nie uruchamia ... ) problemów 

Opublikowano

Mam Mio 205 HC i komputer (laptopa) z Win 10. Dodam, że Windows w miarę na bieżąco aktualizowany. Nie mam żadnych (odpukać) problemów z połączeniem Mio z kompem. Wykrywa go bardzo szybko. Wszystko ładnie synchronizuje się z Mio share.
Jakiś tydzień temu wyszła aktualizacja do Mio 205 z navi zaktualizowała się automatycznie (nowe mapy itd.). Przed aktualizacją też nie zauważyłem problemów.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, kula_77 napisał:

Mam Mio 205 HC i komputer (laptopa) z Win 10. Dodam, że Windows w miarę na bieżąco aktualizowany. Nie mam żadnych (odpukać) problemów z połączeniem Mio z kompem. Wykrywa go bardzo szybko. Wszystko ładnie synchronizuje się z Mio share.
Jakiś tydzień temu wyszła aktualizacja do Mio 205 z navi zaktualizowała się automatycznie (nowe mapy itd.). Przed aktualizacją też nie zauważyłem problemów.

Mógł byś podać wersję systemu?
PPM na start-> system -> na dole będziesz miał specyfikację systemu.

Edytowane przez MuniTalp
Opublikowano

Cześć, 

Przepraszam ale dopiero teraz mogłem usiąść do kompa.

Wersja systemu 10.0.16299 kompilacja 16299

Mam nadzieję, że to o to chodzi. Jak coś jeszcze sprawdzić, to pisz.

Opublikowano
11 godzin temu, kula_77 napisał:

Cześć, 

Przepraszam ale dopiero teraz mogłem usiąść do kompa.

Wersja systemu 10.0.16299 kompilacja 16299

Mam nadzieję, że to o to chodzi. Jak coś jeszcze sprawdzić, to pisz.

Tak o to chodziło. A mianowicie u mnie jest nowsza wersja systemu. 16299.244 i przez to nie działa. Dziś w robocie łykło jakąś aktualizację. Ale chyba nie systemowa.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Dnia 12.02.2018 o 07:10, kula_77 napisał:

Cześć, 

Przepraszam ale dopiero teraz mogłem usiąść do kompa.

Wersja systemu 10.0.16299 kompilacja 16299

Mam nadzieję, że to o to chodzi. Jak coś jeszcze sprawdzić, to pisz.

Witam, po krótkiej przerwie, pytanie takie czy był byś w stanie wyciągnąć sterownik od siebie z systemu? oraz udostępnić?. Ewentualnie podał byś identyfikator urządzenia?

Edytowane przez MuniTalp
Opublikowano

Dziś nie dam rady, ale jutro wieczorem usiądę do kompa i postaram się odszukać sterownik. Napisz mi na PW swój mail to go wyślę.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć, u mnie taki sam problem z 205HC.

dzis zrobiłem pierwsze kilometry, chce wrzucić na PC z win10 i laptop nie widzi w ogóle urządzenia w CycloAgent :(

Opublikowano

U mnie problem się rozwiązał, zainstalowałem nową wersję CycloAgent (2.2.29.1) na starszym komputerze ( z Windows 7). Wyszła aktualizacja Mio + mapy. Po aktualizacji zainstalowałem agenta na komputerze z Windows 10. Mio łączy się aż miło. Jedynie zauważyłem że nie na każdym kablu Micro USB urządzenie chce się łączyć ze względu na krótki wtyk Micro, zeszlifowałem plastikową otoczkę przy gnieździe. Ma to jeden minus, trzeba po takiej operacji mocniej dociskać gumkę która chroni slot karty i gniazdo przed wodą.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podepnę się mimo, że mam 315. Po aktualizacji w weekend zaczęły się jaja. CyclloAgent po podłączeniu podaje komunikat "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcję aktualizacji." Nie zrzuca historii, w sumie nic nie robi. Problem pojawił się w weekend, mimo że oprócz aktualizacji nic nie zmieniałem. Co więcej, mam to samo w domu na MacOS jak i w pracy na Win. Na wszelki wypadek dziś rano odmówiłem aktualizacji samej apki, bo miałem starą wersję, bo mówię że może tu jest problem, ale nie. Wynika z tego, że aktualizacja samej 315 coś namieszała, a nie mam pojęcia jak teraz dodać nowe urządzenie, bo bym sobie to po prostu na nowo zsynchronizował :/

Opublikowano

Zadzwoń do sklepu Mio w Lublinie (to chyba oficjalny dystrybutor). Pewnie problem jest znany i pomogą.



Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Mam Cyclo 215 program Cyclo Agent wiesza się w chwili podłączenia urzadzenia. Nie aktualizuje go .System windows 10 pokazuje iz dysk jest uszkodzony

Wysyłłałem nawigację do serwisu - odesłali z informacja iż wszystko jest ok.Zainstalowali ponownie system ale problemy nie zniknęły

NIekiedy można uruchomić program i wtedy jest święto - wszystko zostanie uaktualnione.Próbowałem także wejść na dysk z eksploratora systemu  windows i temat podobny - raz się dysk otwiera a raz krzyczy iż ma błąd i nie może sie uruchmić. Ktoś ma może podobny problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...