egzo23 Opublikowano 10 Lutego 2018 Opublikowano 10 Lutego 2018 Zauważyłem dziwną rzecz. Duża dźwignia klamkomanetki prawej ma minimalny, milimetrowy luz w płaszczyźnie przód tył. Nie na osi obrotu do hamowania, a jakby w mechanizmie od biegów. I minimalnie jest bardziej wychylony w stosunku do małej. Klamkomanetka działa perfekcyjnie. Zmienia, hamuje. Luz podczas jazdy niezauważalny. Na stojaku serwisowym dopiero to wyłapałemBać się? Czy raczej nie? Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
KubaJeziorski Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Jeśli chodzi wszystko tak jak należy to bym się nie obawiał. Czasem rzuć okiem czy luz się nie powiększa. Uważam że każda każda klamkomanetka ma jakby "martwą strefę": chwila luzu i dopiero zrzuca bądź wrzuca bieg.
egzo23 Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Opublikowano 11 Lutego 2018 Tylko ten luz nie jest jak się biegi zmienia. Tak jak piszę wyżej. W mechaniźmie biegowym, ale w płaszczyźnie hamowania. Ciężko to opisać. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
KubaJeziorski Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Fakt. Przyznam że dalej nie rozumiem. Jedyne co mi jeszcze przychodzi na myśl to: sama zasada działania tego mechanizmu: parę zapadek i sprężynek. Może coś już powoli się "kończy". Czekamy. Może ktoś ogarnie temat i napisze coś ciekawego. Pozdrawiam
egzo23 Opublikowano 11 Lutego 2018 Autor Opublikowano 11 Lutego 2018 Na pewno się nie kończy, bo ma raptem 1300km. Będzie jeździł i obserwował. Podczas jazdy niezauważalne zupełnie. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się