Steve Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Cześć, jako że sezon zawodów mtb startuje już niedługo, a mnie czeka zakup nowych opon, chciałbym się was spytać jak duża jest różnica między wersjami opon Race Sport a Zwykłymi zwijanymi Perfomance w przypadku modelu Continental Race King 29 2.2 ? Wyczytalem tyle ze różnią się mniejsza waga i większa przyczepnością na korzyść RaceSport. Mlekiem można zalać jedna i drugą a po to właśnie chce zmienić opony. Ale czy to aż taka różnica żeby kupować jedna oponę w cenie dwóch ? Różnica cenowa jest spora bo ok 80-90zl zwykła zwijana a ok 160-180zl RaceSport. W cenie różnicy można śmiało kupić mleczko, taśmę i wentylki. Pozdrower 🚴🏼♂️😀 Edytowane 6 Lutego 2018 przez Steve
Franz Mauer Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 Race Sport jak zauważyłeś jest przede wszystkim lżejsza, ale i delikatniejsza od wersji performance. Jestem przekonany, że jak kupisz zwykłą zwijaną wersję RK to będziesz równie zadowolony. Jeździłem na obu. Jeśli miałbym wydać podobne pieniądze to zamiast RK Race Sport wolałbym że stajni Continental nabyć X-King Race Sport. Jest to wersja bardziej uniwersalnych opon wyścigowych usytuowanych między Race King a Mountain King. Posiadają one zarówno właściwości szybkich jak i dobrze przyczepnych.
Franz Mauer Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 W uzupełnieniu... przy uszczelnianiu Race Kingów możesz potrzebować wiecej czsu na uszczelnienie, więc nie ryzykuj i nie rób tego na ostatnią chwilę. Dlaczego...? Race Kingi były moimi pierwszymi oponami, które przerabiałem na mleko. Uszczelniały się niemalże na sucho. Jednak po zalaniu ich mlekiem przez jakiś czas opona "syczała" podczas jazdy i traciła systematycznie powietrze. Jednocześnie widać było,że mleko ma co robić. Działo się to tylko przez jakiś czas i na początku często musiałem uzupełniać mleko. Zdarzyło mi się to w trzech egzemplarzach w róznych okresach. Przygladajac się oponie miałem wrażenie, że wynika to z braku absolutnej szczelności całej gumy i na początku mleko musiało te braki wypełnić. Być moze producent nie przewidując używania jej w systemie bezdętkowym oszczędził na ilości gumy. Potem juz wszystko działało bez problemów. W X-Kingach tego problemu wogóle nie było, a nawet próbowałem jeździć na nich bez mleka. Udawało się, ale dla spokojności ducha i świadomości,że moja dupa waży przeszło 100 kg wolałem mieć zaaplikowane mleko. 1
AcidManiac Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Z tego co jeszcze wyczytałem u Continentala to ich X-King w wersji Race Sport posiada "legendarną" mieszankę Black Chili - stąd pewnie deklarowana lepsza przyczepność ale niestety za wyższą cenę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się