Skocz do zawartości

Romet Huragan 1 vs. Romet Huragan 2. Który wybrać ?

FinalBoss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. w przyszłym miesiącu kupuję moją pierwszą szosówkę. Mój budżet to tak max 2200zł (+ -) zastanawiam się nad zakupem huragana. tu mały dylemat, którego wybrać? w tym przedziale cenowym do wyboru mamy huragana 1- 1799zł. huragan 1+ - 1999zł. huragan 2- 2349 zł.

nie znam się na osprzęcie, na niczym się nie znam :P z opisów tych rowerów widzę że różnice są minimalne, jednak różnica między huraganem 1 a 2 to ponad 500zł. czy różnica w jeździe, komforcie, jakości będzie odczuwalna? nie wiem czy warto wydać wiecej i kupić H2 czy może lepiej H1 a zaoszczędzone pieniądze wydać np. na jakieś akcesoria. czy może w w ogóle zrezygnować z huraganów, i kupić coś od innego producenta?

zaznaczę że używki raczej nie wchodzą w grę. za duże ryzyko

Skoro masz 2200zł, to spokojnie po rozmowie w sklepie kupisz Huragana 2 i być może jeszcze zostanie na jakiś drobiazg.

Różnice sprowadzają się w Huraganie 2 do: karbonowego widelca, Sory z wygodniejszymi, moim zdaniem, klamkomanetkami oraz jedną koronką z tyłu więcej i korby z dwoma blatami.

Pytanie, do czego planujesz używać tego roweru. Jeśli to mają być weekendowe wycieczki dookoła komina, 1 spokojnie wystarczy. Jeśli chcesz nieco więcej pojeździć, szedłbym w 2. Już sam widelec z karbonu robi swoje.

Z innych marek w tej cenie w zasadzie ciężko polecić coś innego niż Triban 520. 

Napisano (edytowane)

Rower będę użytkował codziennie (dojazd do pracy i rekreacja) Ten karbonowy widelec mnie martwi. wolę dobre aluminium niż słabej jakości karbon który pęknie po najechaniu na jakąś nierówność. Z tego co się orientuję, powinno się unikać korb na kwadrat, a nie wiem czy huragany taką posiadają. Jeśli się wstrzymam z zakupem do połowy marca to moj budżet powiększyłby się do kwoty 2500zł. wtedy jest opcja na H2+  lub coś innego.