WojtekWojtek Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Hej, Jestem nowym użytkownikiem, więc po pierwsze chciałbym wszystkich przywitać. A po drugie mam już następujące pytanie/temat: mam na oku szosę jak w temacie, czyli Fuji Roubaix 1.3 http://www.fujibikes.com/usa/bikes/road/competition/roubaix/roubaix-1-3 Producent określa jej geometrię bardziej jako race. I teraz o co mi chodzi - nie mam specjalnego doświadczenia w jeździe na szosie, a słyszałem, ze w takim przypadku lepiej brać ramy endurance. Czy, jeżeli spojrzycie na geometrię tej ramy z linku, jest to typowe race i będzie mi raczej niewygodnie na dłuższą metę? Czy też raczej spoko i nie jest to typowy race? Wojtek
Kajko85 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czolem ! Sam sobie kupilem we wrzesniu Fuji Roubaix 1.1 jako moja pierwsza szose Mi sie jezdzi wygodnie, nie narzekam specjalnie na jekies niewygody. Najdluzszy dystans poki co to bylo 60km i bylo spoko. Pozdrawiam
WojtekWojtek Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 3 minuty temu, Kajko85 napisał: Sam sobie kupilem we wrzesniu Fuji Roubaix 1.1 Jaki rozmiar wziąłeś, przy jakim wzroście, nogach itp?
Kajko85 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Mam 179 cm wzrostu. Poczatkowo myslalem, ze bedzie mi pasowala rama 56, ale po przymiarce w sklepie wyszlo mi ze jednak rama 54 jest lepsza.