Krystiano Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Hej! Kupiłem jakiś czas temu nowy rower z trochę zmiksowanym napędem: korba: RaceFace Aeffect przerzutka przednia: SLX M7000 przerzutka tylna: XT M8000 kaseta: Sram NX 11-42 Łańcuch: SRAM PG-1130 Do działania przodu nie mam zastrzeżeń - jest bardzo dobrze. Mieszane odczucia mam odnośnie tyłu, precyzja zmiany biegów według mnie znacznie odbiega od klasy osprzętu. Biegi na cięższe wchodzą z wyraźnym opóźnieniem - czasami sięga to kilku dobrych sekund. Czy może to być wina kasety która nie jest ze stajni shimano? Jeździłem na osprzęcie NX (miodzio) oraz na całym XT (też miodzio) a u mnie jest trochę poniżej poprawnie. Przy zmianie biegu pod obciążeniem często dopiero gdy pokonam wzniesienie wskoczy bieg:) Rower jest nowy, może nie wszystko jest jeszcze dotarte. Macie jakieś swoje doświadczenia?
Gość Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Regulowałeś go? Może to tylko kwestia regulacji przerzutki?
Krystiano Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Osobiście nie, w sklepie robili regulacje zanim wydali mi rower do jazdy.
Puncu Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 W takim razie prawdopodobnie czeka Cie pierwszy bezpłatny przegląd. Możesz im zwrócić na to uwage lub spróbować sam podregulować. To tylko jedna śrubka.
Gość Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Osobiscie na twoim miejscu to bym sie tego nauczył, taka wiedza sie przydaje, a trudnie to nie jest. W sieci jest mnóstwo tutoriali na ten temat. U Ciebie możliwe ze jest za bardzo naciągnieta linka, wystarczy baryłke dokrecić, (zacznij od jednego obrotu). Robisz to podczas jazdy, i sprawdzasz na bierząco czy jest lepiej czy gorzej.
Krystiano Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Kruup na szczęście wiem jak się reguluje takie sprawy:) Kwestia taka że od samego początku napęd chodzi mało precyzyjnie a wątpię żeby się rozregulował 10 metrów od wyjazdu ze sklepu. Chyba że popełniam ten błąd iż wierzę że w serwisie dobrze go ustawili przed wydaniem......może tu tkwi rozwiązanie zagadki.
Krystiano Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Nie, prawdę mówiąc nic nie robiłem. Jak odebrałem od nich gotowy rower do jazdy to przyjąłem że zarówno producent jak i serwis (zresztą Shimano Service Center) wiedzą co robią.
Franz Mauer Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 To policz ile masz ogniw w łańcuchu. Zmierz odległość od osi suportu do osi tylnego koła. Podaj ilość zębów w zębatkach korby.
Krystiano Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Ok, dzięki policzę. Podjadę też do serwisu na pierwszy obowiązkowy przegląd to też podpytam co i jak.
martines80 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Korba 34/24 Kaseta 11-42t odległość od środka osi suportu do środka tylnego koła 43 cm Daje nam to wynik 108 ogniw. Z tego co dobrze pamiętam w oryginale łańcuch jest dłuższy o dwa ogniwa ale nie jestem pewny. U mnie był podobny problem ale ja miałem krzywy hak przerzutki. Po wyprostowaniu nie wiem jak już ten zestaw chodził bo poszła nowa zmieniarka z kasetą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się