JakubP Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Czy należy usuwać fabryczny smar z nowego lancucha, jeżeli będzie używany na trenazerze? Nie będzie miał kontaktu z brudem, piaskiem. Connex 808
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Ja bym usunęła, bo to zwykle jest jakieś lepiszcze, a nie smar.
Franz Mauer Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 To "lepiaszcze" jest bardzo dobrym smarowaniem dla łańcucha. Fakt, że nieraz nawalą tego niemiłościernie dużo Wystarczy porządnie przetrzeć nadmiar szmatą.
Nurek_ Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Nie sądzę żeby to lepiszcze miało jakieś super parametry smarujące. Jego zadaniem jest ochrona łańcucha przed korozją a nie smarowanie. Ja bym to wyczyścił i dał normalny smar do łacucha
Franz Mauer Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) @Nurek_ nic bardziej mylnego. Nie wiem jakie parametry smarujące ma ten smar, ale jest to normalny smar, który zabezpiecza łańcuch pod każdym względem. Producenci smarują łańcuch oryginalnie i dlatego piszą, że jest gotowy do użycia (nie wspominając o wcześniejszym nasmarowaniu przed pierwszą wycieczką).Jedynie sugerowałbym przetrzeć szmatką, gdy jest zbyt bogato nałożony. Oczywiście, każdy robi jak chce. Edytowane 5 Stycznia 2018 przez Franz Mauer
Myrówka Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Ja właśnie ze trzy dni temu wymieniałam łańcuch i smaru było tak dużo, że go musiałam wytrzeć, a i tak nie uchroniło to obudowy rolki i tego co znajduje się za rowerem przed ochlapaniem resztkami smarowidła. Polecam usunięcie w granicach rozsądku, o ile względy estetyczne mają znaczenie, bo rower znaczy terytorium.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się