Skocz do zawartości

Opony Continental Grand Prix 4-season czy warto?


MaciekM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Zastanawiam się nad kupnem opon Continental GP 4-season, rozmiarówka 700x32c. Odpowiada mi bieżnik i pozostałe parametry.
Czy ktoś ich używa i może się podzielić doświadczeniem w użytkowaniu?
Szczególnie interesuje mnie dopuszczalna masa obciążenia (115kg), zachowanie przy prędkościach pow. 50km/h (zajazdy) oraz ochrona przed przebiciem.
Aktualnie założone Schwalbe Marathon Plus 700-32c  (drutowana, E-bike ready 50) - przejechane ok 5k/km, ale na zjazdach, pow 50km/h zaczyna lekko myszkować tył.

Odnośnik do komentarza

Gomez jesteś pewny, że piszesz o oponie będącej przedmiotem watka? xD

Co do opon Conti GP 4-Season. Własne doświadczenia z tymi gumami dopiero będę zbierał, bo właśnie te planuję kupić w najbliższym czasie. Ale kumpel jeździ na nich, więc przekazał conieco spostrzeżeń.

Demonem prędkości ta opona nie jest, opór toczenia ma dość wyraźnie większy niż najpopularniejsza Conti, czyli 4000 S II. Ale za to ma fantastycznie skuteczny bieżnik, znakomitą przyczepność w każdych warunkach (nawet na polnej drodze, jeśli rozmiar jest do tego odpowiedni) i przede wszystkim jedną z najwyższych odporność na przebicia. Kumpel jeździ na 4-Season trzeci rok (robi ok. 6k rocznie) i nie miał na nich ani jednego kapcia.

Generalnie jeśli nie ścigasz się w stawce, gdzie pojedyncze waty decydują o wyniku, bierz spokojnie. Do codziennej jazdy z uwzględnieniem niespodzianek "nawierzchniowych" na drodze Conti GP 4-Season to moim zdaniem najlepszy wybór.

  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Dnia 12.04.2017 o 07:30, kavoo napisał:

Gomez

Napisałem na podstawie Grand prix 2 4000 myślę że ścianki w GP 4 s będą podobne.  Mnie osobiście te opony się nie spisały natomiast Grand sport race zaczynam lubieć. Myślę że różnica w tych oponach jest tylko w bieżniku.

Odnośnik do komentarza

Mam Continental grand prix 4000s ii 25c i jestem bardzo zadowolony, każdy kilometr jest teraz znacznie przyjemniejszy. :D

Dobra przyczepność nawet przy przy prędkościach 30-60km/h na suchych asfaltach dobrej i wątpliwej jakości, nawet na lekko zapiaszczonych zakrętach rowerek pewnie się prowadzi.

Na kostce jedzie się znacznie pewniej niż z oponami za kilkadziesiąt zł za komplet.

Na mokrych drogach jeździć nie przepadam, ale ostatnio wracając do domu w deszczu nie było żadnych problemów z przyczepnością w zakrętach przy 25km/h :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...