przemkolar Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Chciałem się pochwalić swoim pierwszym rowerem szosowym. Piękna klasyczna rama stalowa cr-Mo w rozmiarze 58, na oponach 23c, przerzutkach Shimano Exage 300EX, 7-rzędowej kasecie (13-14-15-17-19-22-26), blaty na korbie to 52 i 42 zęby, hamulcach Tektro i klamkach Tektro. Jestem jego drugim właścicielem, więc nie znam dokładnej jego daty, najprawdopodobniej rocznik 1997 (na pewno nie jest młodszy, najwyżej parę lat starszy). Waga 11,5 kg bez pedałów. Kto jeszcze lubi klasyki??
egzo23 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Fajny Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Wpakowałbym do niego brązowe skórzane lub skóropodobne owijki - wtedy byłoby cudo!
przemkolar Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Nie no, niebieska, choć trochę brudna jest pod kolor ramy
de Villars Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Fajny klasyk, ale pasowało by, żeby miał dwie takie same opony Nigdy na czymś takim nie jechałem, więc jestem bardzo ciekawy jak się jeździ np. pod górę, 42 zęby na korbie to dość twardo chyba, zwłaszcza że na kasecie tylko 26 zębów? No i pewnie te wajchy na ramie niezbyt wygodne?
przemkolar Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 Rower budżetowy. Jedną pomarańczową oponę Maxxisa szybko zniszczyłem i postanowiłem kupić nieco droższą Schwalbe, a na przodzie póki jest w dobrym stanie druga, to zostawiłem. Przełożenia w tym rowerze to rzeczywiście ewenement, ale wszystkie najcięższe górki na Kaszubach na nich zrobiłem (Wierzyca, Kaszubskie Oko, Nowy Dwór Wejherowski, Łężyce ci co są z północy wiedzą o czym mówię), ale zdaję sobie sprawę, że w górach, chociażby i Świętokrzyskich trzeba by mniejszą koronkę założyć. Co do manetek zmiany biegów to kwestia przyzwyczajenia. Dla mnie żaden problem. Do lat 90 profesjonaliści także używali tego patentu. Choć problem byłby z upgradem tego roweru w manetki na więcej biegów. Zaś gdzieś widziałem patent, że w te otwory podobno można wkręcić przelotki, jakby ktoś chciał mieć klamomanetki na kierownicy.
H4RY Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Ja miałem przelotki na ramie w swoim starym Giancie, którego niedawno poskładałem do kupy. Można dzięki temu klamkomanetki zakładać, ale znalazłem rozwiązanie i mam napęd 2x8 mocowany na ramę. Wykorzystałem kupione przerzutki typu bar-end, takie jak do lemondek, pasowały idealnie do wytłoczeń na ramie Shimano Ultegra sięgnie nawet 3x10 jak będzie potrzeba Edytowane 11 Stycznia 2018 przez H4RY
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się