RemigiuszRS Napisano 25 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 25 Grudzień 2017 Składam nowy rower - dirt. Zebrałem częsci, wszystko pasuje. Nigdy nie robiłem nawet serwisu. Jakich smarów; past i do czego użyć? Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 26 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 26 Grudzień 2017 Zacznij składać i pytaj się o konkretne rzeczy, bo o składaniu roweru to można książkę napisać - Zinn napisał Odnośnik do komentarza
Wooyek Napisano 27 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 27 Grudzień 2017 Dnia 25.12.2017 o 23:12, RemigiuszRS napisał: Jakich smarów; past i do czego użyć? Rzuć okiem na mój poradnik: https://www.1enduro.pl/rower-piszczy-trzeszczy-klika-skrzypi-cyka/ - masz w nim opisane, które środki gdzie stosować. Ogólnie wariant podstawowy: wszędzie, gdzie jest kontakt metal-metal - smar stały; wszędzie, gdzie może dostawać się woda - smar stały; wszystko, co może się odkręcić od wibracji - klej do gwintów. Odnośnik do komentarza
Puncu Napisano 27 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 27 Grudzień 2017 Ja dodam od siebie, że klejów do gwintów jest cała masa a polecam Loctit 243- niebieski.Smarów też jest cała masa. Przestrzegam jedynie przed smarami na bazie litu, w kontakcie z magnezem utlenia się. 1 Odnośnik do komentarza
Vrzechu Napisano 4 Styczeń 2018 Udostępnij Napisano 4 Styczeń 2018 Dnia 26.12.2017 o 16:15, Sziva napisał: Zacznij składać i pytaj się o konkretne rzeczy, bo o składaniu roweru to można książkę napisać - Zinn napisał Kolega jak rower składa to książka jak złoto Gratuluje pomysłu i trzymam kciuki. Składanie roweru to niesamowita frajda i bywa też uzależniające Odnośnik do komentarza
Roman Wawa Napisano 4 Styczeń 2018 Udostępnij Napisano 4 Styczeń 2018 Jak nie masz pod ręką firmówek do roweru bardzo dobry jest smar do piły/kosiarki, itp. np: ten który wciskasz w przekładnię kosy spalinowej.Oczywiście jeżeli posiadasz prywatny obóz pracy - czytaj dom z ogrodem,ogródkiem,trawnikiem noo czy jakoś tak. 1 Odnośnik do komentarza
mmaarbryc84 Napisano 16 Styczeń 2018 Udostępnij Napisano 16 Styczeń 2018 Od siebie dodam, że przy wkładzie suportu dobrze dać stały smar silikonowy albo taki który nie działa negatywnie na uszczelki (oringi gumowe) przy ramionach korby. Ja używałem motor grease 2000 zielony a obecnie smar stały silikonowy przezroczysty ma wiekszą wytrzymałość na niskie i wysokie temperatury oraz trudniej się wypłukuje, niestety nie podam jego nazwy gdyż na tubce pisze tylko silicone grease Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się