Nath_147 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 (edytowane) Aktualna specyfikacja mojego roweru wraz z jej ewolucją Rama: Accent CX-ONE PRO DISC aluminium 6061 T66 700C rozmiar M Widelec: Accent CX-ONE PRO DISC CARBON/ALU Stery: Neco H373 Gwiazdka: Accent AC900 Czarna Podkładki: Accent ALU / Noname CARBON Korba: Shimano Claris FC-2450 50/34T / Shimano Sora FC-R3000 50/34T 170mm Support: Shimano BB-ES300 / Accent BB-EX1 Przerzutka przednia: Shimano Sora FD-R3000 2rz / Shimano FD-CX70 2rz Przerzutka tylna: Shimano Sora RD-R3000 GS + aluminiowe łożyskowane kółka Noname Klamkomanetki: Shimano Sora R3000 2x9 Kaseta: Shimano Altus CS-HG200-9 11-32 / Shimano Sora CS-HG50-9 13-25T Łańcuch: Shimano CN-HG53 + spinka SRAM / KMC X9.93 + spinka KMC Koła: kompletne Kross MTB 29 na piastach Joytech / Rodi FW Disc 29 na piastach Novatec D041SB/D042SB 11-speed Zaciski hamulca: Shimano BR-R317 / TRP Spyre-C Tarcze: Shimano SM-RT56 160mm Opony: Continental Cyclocross Speed 700x35C (zwijane) + dętki Continental Tour Slim 28 Kierownica: PRO LT 400 mm anatomiczna / PRO LT Compact 420 mm Owijka: ACCENT AC-TAPE / tani Noname / PRO Sport Comfort Wspornik kierownicy: PRO LT 100 +/-6stopni 31.8mm Wspornik siodełka: Accent SP-252 35cm (skrócony do 25 cm) / Accent Execute Alu / PRO LT z offsetem / Noname CARBON Obejma podsiodłowa: Accent X-Country / Accent Light Siodełko: Accent Vento / Accent Execute Pedały: Shimano PD-M520 / Shimano PD-M530 Waga: ok. 10 kg Zainstalowałem korbę Claris na octalink, bo pierwotnie projekt miał być zupełnie inny (jedno-sezonową korbę z suportem udało mi się wylicytować za mniej niż 100 PLN). To mój pierwszy rower z barankiem, wstępne jazdy wypadają pozytywnie, na pewno trzeba będzie jeszcze nanieść kilka poprawek w ustawieniach (kierownicy, siodełka), jak to nie przyniesie odpowiednich skutków, to możliwe że będzie konieczna wymiana mostka (na dłuższy) i kierownicy (może Accent Execute 42cm). Wraz z kołami i tarczami z mojego drugiego roweru, całość kosztowała 3000 PLN. Edytowane 7 Sierpnia 2019 przez Nath_147 1
Nath_147 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 Mały updejt, w miejsce Clarisa wskoczyła korba Sory z serii R3000 50/34 170mm, suport od Accenta BB-EX1, oraz tymczasowe pedały AUTHOR APD-F13 (które de facto są produkcji VP :))
hanus Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Podoba mi się ten sprzęt ile wyniosło Ciebie złożenie tego jeździdła?
Nath_147 Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Opublikowano 28 Marca 2018 3,200 zł (to koszt wszystkich części które aktualnie znajdują się w rowerze, bez akcesoriów), ogólnie wydałem jakieś 350 zł mniej, bo koła, tarcze i siodło są z innego roweru. Skladajac udało mi się przyoszczedzic na kierownicy, mostku, klamkomanetkach, tylnej przerzutce są to części zdemontowane z nowych rowerów, gdybym miał kupić w sklepie byłoby to skrajnie nieopłacalne.Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka 1
Nath_147 Opublikowano 6 Lipca 2018 Autor Opublikowano 6 Lipca 2018 Mały updejcik. - Kierownica została zmieniona na PRO LT Compact 420 mm (wcześniej bardzo rzadko korzystałem z dolnego chwytu, teraz jeżdżę 50/50 a może nawet częściej w dolnym chwycie, kark nie boli od zadzierania głowy do góry 😉) - Nowa owijka chińskiego pochodzenia https://pl.aliexpress.com/item/Cycling-Handle-Belt-Bike-Bicycle-Cork-Handlebar-Tape-Wrap-2-Bar-Plug-Sports-Outdoors-camping-Accessories/32814580990.html (10-krotnie tańsza, a wcale nie gorsza, więc po co przepłacać 😉) - W tylnej przerzutce standardowe kółka zastąpiłem chińskimi na łożyskach https://pl.aliexpress.com/item/2018-Jockey-Wheel-5mm-11-Tooth-MTB-Ceramic-Aluminium-Upgraded-RS-Bearing-Pulley-Road-Bicycle-Bike/32820584991.html Przy okazji zmiany kierownicy, internetowych inspiracji i ze względu na słabą trwałość lakieru Accenta 😣 zmieniłem prowadzenie pancerzy przy kierownicy, nie da się teraz skręcić koła o 90 stopni, no ale kto z tego korzysta podczas jazdy 😉. Z bardziej przykrych spraw, przydarzył się rowerkowi szlif i niektóre elementy ucierpiały na wyglądzie, hak przerzutki kwalifikuje się do wymiany (nieco się skrzywił), zaginęła pompka. Akcesoria jakim obwieszony jest rower: - z przodu latarka Convoy S2+ z chin (nocą jest moc!) - z tyłu Kross Dral II, - licznik Sigma Speedmaster 5000 - koszyk na bidon z chin (dobrze trzyma piwo, ale jak kupie solidny bidon to pewnie wróci Accent), - pompka BETO CMP-004 B (na awaryjne sytuacje) - torba podsiodłowa Zefal Iron Pack L - osłona ramy PRO - opcjonalnie: błotnik Kross Crow + lampka ProX XC-151R
Nath_147 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2018 kółeczka przetrwały już ok. 700km i nadal się trzymają,.. z nowych rzeczy tym razem wpadł komplet kół na obręczach RODI FW Disc 29er, piastach Novatec D04x,, z bębenkiem na 11rz i jakiś szprychach niewiadomego pochodzenia (na pewno niedrogich bo komplet kosztował 379 zł) , kółka same w sobie nie są lekkie, ale lekko się kręcą do mojej wagi 65kg są ok, ale jeżeli jest ktoś cięższy to mogłoby być krucho z ich sztywnością ze względu na te tanie szprychy a także dzięki @Jaw stopka Gianat QR 700c , która może do przełajki nie bardzo pasuje, ale przy delikatności lakieru Accenta jest mega przydatna, nie jest najstabilniejsza ale szybko można ją demontować/montować w razie potrzeby,
JaW Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Ładny rowerek i oby dostarczał samych przyjemności
Nath_147 Opublikowano 24 Listopada 2018 Autor Opublikowano 24 Listopada 2018 2500 km już zrobione w tym roku, jeszcze może kilka dorzucę, chcąc zdarzyć przed ewentualnym podatkiem od paczek z chin postanowiłem już teraz wrzucić hamulce TRP Spyre wraz z tarczami które były w komplecie, zrobiłem kilka metrów po podwórku i hamują kiepsko, jeżeli się klocki z tarczą nie ułożą, to będę kombinował ze starymi tarczami SM-RT56 160mm i/lub klockami B01S z mojego drugiego roweru, siodełko z otworem świetnie sprawdza się w okresie letnim, zimą jest zbyt przewiewne, więc zafundowałem sobie nowe siodło Accent Execute w kolorze żółtym by pasował kolorystycznie i marką do ramy, przy okazji zmieniłem też sztycę na PRO LT z offsetem 20mm (jest niewygodna w regulacji poziomej :(, przetestowałem też Accent Execute, tu regulacja jest świetna, ale sztyca bez offsetu w moim przypadku się nie sprawdziła). Projekt roweru uważam za zakończony. Jedyne co będę zmieniał to części eksploatacyjne: owijka, linki, pancerze, łańcuch itp. 1
Gość Opublikowano 24 Listopada 2018 Opublikowano 24 Listopada 2018 W swoim Fuji też mam te hamulce i na początku w ogóle nie hamowały. Dopiero po jakieś dwóch tygodniach się ułożyły i dotarły i teraz jest ok. Miałem też problem z regulacją klocków i klamki hamulca w sensie , że bardzo głęboko mi łapała klamka. Po regulacji i kilku bluzgach teraz wszystko działa jak trzeba.
KANDySowany Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 Fajna maszyna, też mam sporo gratów od Accenta, bo mają dobrą relację ceny do jakości. Co do hamulców daj im trochę czasu, niech popracują... a zadziwiające wręcz efekty dała u mnie wymiana klocków na półmetaliki, oczywiście przy tarczach do nich nie przeznaczonych sm rt54, ale moc wzrosła😆.
Szkrobek Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Witam Nie chce robić nowego tematu podepnę się tutaj Czy ktoś miał styczność z tym rowerem CX-ONE PRO z 2020r?? https://velo.pl/rowery/przelajowe/accent/cx-one-pro Moje pytanie jest takie czy tam są piasty na sztywnych osiach czy normalne ?? QR?? Pozdrawiam
Nemrod Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 QR. Na sztywnych jest CX-One Pro TA.
Szkrobek Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Dziękuje za szybkie odpowiedzi. Właśnie nie byłem do końca pewny czy to sztywna oś czy QR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się