Skocz do zawartości

Accent CX-One Pro Disc Custom


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Aktualna specyfikacja mojego roweru wraz z jej ewolucją :)

Rama: Accent CX-ONE PRO DISC aluminium 6061 T66 700C rozmiar M
Widelec: Accent CX-ONE PRO DISC CARBON/ALU
Stery: Neco H373
Gwiazdka: Accent AC900 Czarna
Podkładki: Accent ALU / Noname CARBON
Korba: Shimano Claris FC-2450 50/34T / Shimano Sora FC-R3000 50/34T 170mm
Support: Shimano BB-ES300 / Accent BB-EX1
Przerzutka przednia: Shimano Sora FD-R3000 2rz / Shimano FD-CX70 2rz
Przerzutka tylna: Shimano Sora RD-R3000 GS + aluminiowe łożyskowane kółka Noname
Klamkomanetki: Shimano Sora R3000 2x9
Kaseta: Shimano Altus CS-HG200-9 11-32 / Shimano Sora  CS-HG50-9 13-25T
Łańcuch: Shimano CN-HG53 + spinka SRAM / KMC X9.93 + spinka KMC
Koła: kompletne Kross MTB 29 na piastach Joytech / Rodi FW Disc 29 na piastach Novatec D041SB/D042SB 11-speed
Zaciski hamulca: Shimano BR-R317 / TRP Spyre-C
Tarcze: Shimano SM-RT56 160mm
Opony: Continental Cyclocross Speed 700x35C (zwijane) + dętki Continental Tour Slim 28
Kierownica: PRO LT 400 mm anatomiczna / PRO LT Compact 420 mm 
Owijka: ACCENT AC-TAPE / tani Noname / PRO Sport Comfort
Wspornik kierownicy: PRO LT 100 +/-6stopni 31.8mm
Wspornik siodełka: Accent SP-252 35cm (skrócony do 25 cm) / Accent Execute Alu / PRO LT z offsetem / Noname CARBON
Obejma podsiodłowa: Accent X-Country / Accent Light
Siodełko: Accent Vento / Accent Execute
Pedały: Shimano PD-M520 / Shimano PD-M530
Waga: ok. 10 kg 

Zainstalowałem korbę Claris na octalink, bo pierwotnie projekt miał być zupełnie inny (jedno-sezonową korbę z suportem udało mi się wylicytować za mniej niż 100 PLN). To mój pierwszy rower z barankiem, wstępne jazdy wypadają pozytywnie, na pewno trzeba będzie jeszcze nanieść kilka poprawek w ustawieniach (kierownicy, siodełka), jak to nie przyniesie odpowiednich skutków, to możliwe że będzie konieczna wymiana mostka (na dłuższy) i kierownicy (może Accent Execute 42cm). Wraz z kołami i tarczami z mojego drugiego roweru, całość kosztowała 3000 PLN.

IMG_20180224_122932.thumb.jpg.c202aaa2e35f3244c1881cac229559eb.jpgIMG_20180224_123007.thumb.jpg.08886666edc6d0713a59f53a3a1968b5.jpgIMG_20180224_122958.thumb.jpg.ae0a4a30cb813a58bb1cf32131ae80d5.jpgIMG_20180224_122944.thumb.jpg.a480c3b631b35f1db69214fb66cb88e7.jpgIMG_20180224_122950.thumb.jpg.2e13f99ee80025e4c61f0c78da480b70.jpgIMG_20180224_123112.thumb.jpg.37e8d238cc349acedcb1450664fcf3b3.jpgIMG_20180224_123016.thumb.jpg.53bd8342831f9c39578cf7485a68c2b9.jpgIMG_20180224_122939.thumb.jpg.1645ece63102e3fc0c14c8d13049d641.jpgIMG_20180224_123128.thumb.jpg.568ab7a6a033ccc08577dfbdc2d99607.jpg

 

Edytowane przez Nath_147
  • Lubię to! 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mały updejt, w miejsce Clarisa wskoczyła korba Sory z serii R3000 50/34 170mm, suport od Accenta BB-EX1, oraz tymczasowe pedały AUTHOR APD-F13 (które de facto są produkcji VP :))

IMG_20180325_150710.jpg IMG_20180325_150725.jpg
Opublikowano

Podoba mi się ten sprzęt ile wyniosło Ciebie złożenie tego jeździdła? 

Opublikowano

3,200 zł (to koszt wszystkich części które aktualnie znajdują się w rowerze, bez akcesoriów), ogólnie wydałem jakieś 350 zł mniej, bo koła, tarcze i siodło są z innego roweru. Skladajac udało mi się przyoszczedzic na kierownicy, mostku, klamkomanetkach, tylnej przerzutce są to części zdemontowane z nowych rowerów, gdybym miał kupić w sklepie byłoby to skrajnie nieopłacalne.

Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka

  • Pomógł 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mały updejcik.

- Kierownica została zmieniona na PRO LT Compact 420 mm (wcześniej bardzo rzadko korzystałem z dolnego chwytu, teraz jeżdżę 50/50 a może nawet częściej w dolnym chwycie, kark nie boli od zadzierania głowy do góry 😉)

- Nowa owijka chińskiego pochodzenia https://pl.aliexpress.com/item/Cycling-Handle-Belt-Bike-Bicycle-Cork-Handlebar-Tape-Wrap-2-Bar-Plug-Sports-Outdoors-camping-Accessories/32814580990.html (10-krotnie tańsza, a wcale nie gorsza, więc po co przepłacać 😉)

- W tylnej przerzutce standardowe kółka zastąpiłem chińskimi na łożyskach https://pl.aliexpress.com/item/2018-Jockey-Wheel-5mm-11-Tooth-MTB-Ceramic-Aluminium-Upgraded-RS-Bearing-Pulley-Road-Bicycle-Bike/32820584991.html

Przy okazji zmiany kierownicy, internetowych inspiracji i ze względu na słabą trwałość lakieru Accenta 😣 zmieniłem prowadzenie pancerzy przy kierownicy, nie da się teraz skręcić koła o 90 stopni, no ale kto z tego korzysta podczas jazdy 😉. Z bardziej przykrych spraw, przydarzył się rowerkowi szlif i niektóre elementy ucierpiały na wyglądzie, hak przerzutki kwalifikuje się do wymiany (nieco się skrzywił), zaginęła pompka. 

Akcesoria jakim obwieszony jest rower:

- z przodu latarka Convoy S2+ z chin (nocą jest moc!)

- z tyłu Kross Dral II,

- licznik Sigma Speedmaster 5000

- koszyk na bidon z chin (dobrze trzyma piwo, ale jak kupie solidny bidon to pewnie wróci Accent),

- pompka BETO CMP-004 B (na awaryjne sytuacje)

- torba podsiodłowa Zefal Iron Pack L

- osłona ramy PRO

- opcjonalnie: błotnik Kross Crow + lampka ProX XC-151R

IMG_20180706_173919.jpg IMG_20180706_173926.jpg IMG_20180706_173941.jpg IMG_20180706_173948.jpg

Opublikowano

daj znać kiedy ci sie te kółeczka skończą :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

kółeczka przetrwały już ok. 700km i nadal się trzymają,..

z nowych rzeczy tym razem wpadł komplet kół na obręczach RODI FW Disc 29er, piastach Novatec D04x,, z bębenkiem na 11rz i jakiś szprychach niewiadomego pochodzenia (na pewno niedrogich bo komplet kosztował 379 zł) , kółka same w sobie nie są lekkie, ale lekko się kręcą :) do mojej wagi 65kg są ok, ale jeżeli jest ktoś cięższy to mogłoby być krucho z ich sztywnością ze względu na te tanie szprychy :( 

a także dzięki @Jaw stopka Gianat QR 700c , która może do przełajki nie bardzo pasuje, ale przy delikatności lakieru Accenta jest mega przydatna, nie jest najstabilniejsza ale szybko można ją demontować/montować w razie potrzeby,

IMG_20180806_172939.jpg IMG_20180806_172946.jpg IMG_20180806_173030.jpg
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

2500 km już zrobione w tym roku, jeszcze może kilka dorzucę, chcąc zdarzyć przed ewentualnym podatkiem od paczek z chin postanowiłem już teraz wrzucić hamulce TRP Spyre wraz z tarczami które były w komplecie, zrobiłem kilka metrów po podwórku i hamują kiepsko, jeżeli się klocki z tarczą nie ułożą, to będę kombinował ze starymi tarczami SM-RT56 160mm i/lub klockami B01S z mojego drugiego roweru,

siodełko z otworem świetnie sprawdza się w okresie letnim, zimą jest zbyt przewiewne, więc zafundowałem sobie nowe siodło Accent Execute w kolorze żółtym by pasował kolorystycznie i marką do ramy, przy okazji zmieniłem też sztycę na PRO LT z offsetem 20mm (jest niewygodna w regulacji poziomej :(, przetestowałem też Accent Execute, tu regulacja jest świetna, ale sztyca bez offsetu w moim przypadku się nie sprawdziła).

Projekt roweru uważam za zakończony. Jedyne co będę zmieniał to części eksploatacyjne: owijka, linki, pancerze, łańcuch itp.

IMG_20181124_155604.jpg IMG_20181124_155645.jpg IMG_20181124_155704.jpg
  • Lubię to! 1
Opublikowano

W swoim Fuji też mam te hamulce i na początku w ogóle nie hamowały. Dopiero po jakieś dwóch tygodniach się ułożyły i dotarły i teraz jest ok. Miałem też problem z regulacją klocków i klamki hamulca w sensie , że bardzo głęboko mi łapała klamka. Po regulacji i kilku bluzgach teraz wszystko działa jak trzeba. 

Opublikowano

Fajna maszyna, też mam sporo gratów od Accenta, bo mają dobrą relację ceny do jakości. Co do hamulców daj im trochę czasu, niech popracują... a zadziwiające wręcz efekty dała u mnie wymiana klocków na półmetaliki, oczywiście przy tarczach do nich nie przeznaczonych sm rt54, ale moc wzrosła😆

  • 1 rok później...
Opublikowano

Dziękuje za szybkie odpowiedzi. :)

Właśnie nie byłem do końca pewny czy to sztywna oś czy QR

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...