TheRainMan Napisano 21 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 21 Grudzień 2017 Witam. Jestem zainteresowany kupnem Krossa soila 1.0 2017, lecz ciężko na stronach znaleźć ów rower o rozmiarze L (wszędzie jest M i XL) i tutaj się rodzi moje pytanie. Jeśli nie udało by mi się znaleźć L'ki to jaka by była różnica pomiędzy taką L'ką a XL'ką przy wzroście 182cm ? Ogólnie patrząc po tabeli jest to kwestia 1/2 cm, ale nie wiem czy w rzeczywistości może się okazać, że to jednak dużo. Od razu napiszę, że nie mam opcji przetestowania ów roweru, chyba, że ktoś wie gdzie mogę go znaleźć w Warszawie. Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 21 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 21 Grudzień 2017 https://youtu.be/d50a29rMp9U?t=4m35s Niby zaniżona jest rozmiarówka - na filmie jest Soil 3.0, jednakże 1.0 to ta sama rama. Jednakże pod Twój wzrost L byłby idealny. Według mnie rozmiar XL będzie dla Ciebie znacząco za duży. Nie mam żadnego doświadczenia z tymi rowerami, ale wnioskuję po opiniach i cyferkach w tabeli Krossa. Odnośnik do komentarza
marcin.jka Napisano 21 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 21 Grudzień 2017 zapomnij o rozmiarze XL, jak nie możesz znaleźć L-ki to szukaj innego roweru. To jest absurdalny pomysł, z tym zakupem rozmiaru jaki akurat jest Wyobraź sobie, że chcesz kupić rower mtb ale akurat w sklepie nie ma i zastanawiasz się czy nie wziąć szosy, przerysowane ale adekwatne porównanie. Odnośnik do komentarza
TheRainMan Napisano 22 Grudzień 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudzień 2017 Czyli wychodzi na to, że trzeba szukać L'ki. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza