Tommy Napisano 21 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 21 Grudzień 2017 Siemanko. Przymierzam sie do zakupu Horneta z 2016 roku i w zwiazku z tym mam kilka pytan. Nowego prawdopodobnie juz nie dostane, bo w internetach nie ma, a wiec zostaje używka, ewentualnie poskładanie od zera, ale nie jestem przekonany, czy to dobry pomysl...czy nie lepiej znalesc używanego w dobry stanie i pozniej ewentualnie wymienic kilka czesci? Do czego bedzie sluzyl rower? Glownie do ostrzejszej jazdy, ale takze do dojazdow do pracy przez miasto i tutaj pojawia sie kolejne pytanie: czy brak przerzutki z przodu w jakims stopniu to utrudnia? Jak to wyglada w "zwyklej" jezdzie? Chcialbym rame w rozmiarze L i kola 27.5. Budzet to 4 tys zl. Tutaj podaje kilka propozycji z niemieckiego ebay'a (mieszkam w Niemczech i raczej tutaj bede kupowal): https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/dartmoor-hornet-4x-mtb/762338609-217-16779 https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/dartmoor-hornet-pike-hope-pro-2-mountainbike-mtb-freeride-dirt/777798991-217-4318 https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/dartmoor-hornet-enduro/742387843-217-341 Czy ktorys z powyzszych rowerow jest warty uwagi? Zapraszam do dyskusji ! Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 21 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 21 Grudzień 2017 Poskładać od zera można ale używka w dobrej cenie plus przeróbki to rozsądne wyjście. Brak zmieniarki z przodu w niczym nie utrudnia użytkowania roweru w mieście. Wszystkie 3 rowery wyglądają dobrze wiec nie jestem w stanie wskazać Ci który jest wart uwagi. Odnośnik do komentarza
PawełXC Napisano 21 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 21 Grudzień 2017 Brak zmieniarki może co najwyżej denerwować jeżeli u cb kolego jest bardzo stromo wiele przewyższeń jeżeli nie masz podjazdów po setki metrów to nie masz co się martwić. Co do roweru może próbowałbyś złożyć od 0 rama horneta w pl alledrogo lub na velo to z okolica 1k pln do tego z droższych rzeczy jakiś fajny amor poserwisowy lub z wyprzedaży i da rade coś fajnego poskręcać w tym budżecie. Oferty z ogłoszeń są zacne ale jeżeli rower używany to jednak jestem ostrożny wole przed zakupe obejrzeć przejechać się wypytać właściciela o użytkowanie kiedy i gdzie serwisował. Jeżeli masz możliwość pojechac i obejrzeć te oferty albo zamęczyć własciciela pytaniami to ok. Dobra bo się rozpisałem ja wybrał bym oferte nr: 1 i odmalował ten kawałek przy zacisku sztycy i spawu nr: 4 ale to tylko moja opinia słabe zdjęcia albo mój tel Kolego jak znajde linki z ofertami na canondala to podrzuce ostatnio w szczecinie za 4100 na sprzedaż stał też ciekawa oferta Odnośnik do komentarza
Tommy Napisano 21 Grudzień 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudzień 2017 Brak zmieniarki może co najwyżej denerwować jeżeli u cb kolego jest bardzo stromo wiele przewyższeń jeżeli nie masz podjazdów po setki metrów to nie masz co się martwić. Co do roweru może próbowałbyś złożyć od 0 rama horneta w pl alledrogo lub na velo to z okolica 1k pln do tego z droższych rzeczy jakiś fajny amor poserwisowy lub z wyprzedaży i da rade coś fajnego poskręcać w tym budżecie. Oferty z ogłoszeń są zacne ale jeżeli rower używany to jednak jestem ostrożny wole przed zakupe obejrzeć przejechać się wypytać właściciela o użytkowanie kiedy i gdzie serwisował. Jeżeli masz możliwość pojechac i obejrzeć te oferty albo zamęczyć własciciela pytaniami to ok. Dobra bo się rozpisałem ja wybrał bym oferte nr: 1 i odmalował ten kawałek przy zacisku sztycy i spawu nr: 4 ale to tylko moja opinia słabe zdjęcia albo mój tel Kolego jak znajde linki z ofertami na canondala to podrzuce ostatnio w szczecinie za 4100 na sprzedaż stał też ciekawa ofertaWłasnie mi tez wydaje sie, ze ten pierwszy (czarny) to najlepsza opcja. W ogloszeniu pisze, ze rower ma przejechane 10km, na zdjeciach tez wyglada najlepiej ze wszystkich, ktore sa na ebay'u (a jest ich tylko kilka sztuk). Dodatkowo gosciu, ktory sprzedaje jest z miasta gdzie mieszkam, takze mam mozliwosc sprawdzenia go.Jak moge rozpoznac jaki to rozmiar ramy? I czy na tych czesciach mozna juz konkretnie pojezdzic, czy warto by bylo wymienic cos od razu po zakupie?Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
PawełXC Napisano 21 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 21 Grudzień 2017 Jeżeli zamierzasz mieć go na pare lat to zawsze można coś dołożyć. Co do wymiany zdjęcie było słabe albo nie zaktualizowałem ebuy-a Krótko zęby rekina=wymiana jeżeli nie masz na tyle pieniążków na wymiane na lepsze itp a są ząbki to lipa. Co do osprzętu XT i SLX czego chcieć więcej Chyba są hamulce deore z tego co po niemiecku przeczytałem (coś liznołem niemieckiego w szkole ale proszę się nie sugerowac) hamulce spoko jak się uprzesz to i XT można założyć chyba nawet na koniec roku u shimano i parterów jest świąteczna promocja. Ogólnie rower dobry tylko pamiętaj przy oględzinach ocenić łańcuch(najlepiej przymiarem) no i korba + kaseta. Odnośnik do komentarza
Tommy Napisano 21 Grudzień 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudzień 2017 Jeżeli zamierzasz mieć go na pare lat to zawsze można coś dołożyć. Co do wymiany zdjęcie było słabe albo nie zaktualizowałem ebuy-a Krótko zęby rekina=wymiana jeżeli nie masz na tyle pieniążków na wymiane na lepsze itp a są ząbki to lipa. Co do osprzętu XT i SLX czego chcieć więcej Chyba są hamulce deore z tego co po niemiecku przeczytałem (coś liznołem niemieckiego w szkole ale proszę się nie sugerowac) hamulce spoko jak się uprzesz to i XT można założyć chyba nawet na koniec roku u shimano i parterów jest świąteczna promocja. Ogólnie rower dobry tylko pamiętaj przy oględzinach ocenić łańcuch(najlepiej przymiarem) no i korba + kaseta.Tak jest, rower ma byc na kilka lat. Zakochalem sie w tym modelu i bedzie to moje oczko w głowie.Cena to 950 euro (jakies 3800zl). W porownaniu do innych ofert to duzo, ale jezeli rower faktycznie jest w tak dobrym stanie, to mysle ze warto (zawsze idzie cos zbic z ceny).Czy ktos moze rozpoznac jaki to jest rozmiar ramy i kół? (w ogloszeniu nie ma nic na ten temat).Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
PawełXC Napisano 22 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 22 Grudzień 2017 (edytowane) Koło 650b rama chyba 19" Ale lepiej zadzwoń dopytaj się bo ocenianie ze zdjęć to jak wróżenie z fusów. Zawsze są jeszcze rozmiary połówke np. Marin bobcat ja jeżdze na 20,5" Edytowane 22 Grudzień 2017 przez PawełXC Odnośnik do komentarza
SI2WY Napisano 23 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 23 Grudzień 2017 (edytowane) Tyle ze musisz zdawac sobie sprawe ze hornet to toporniejszy ciezszy hardtail do ciezkiej jazdy, skok 150-160 to juz sporo na codzien. Co masz na mysli piszac ostra jazda? Chodzi o ostrzejsza czy hardcorowa z hopami sporymi? Edytowane 23 Grudzień 2017 przez SI2WY Odnośnik do komentarza
Tommy Napisano 23 Grudzień 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudzień 2017 Tyle ze musisz zdawac sobie sprawe ze hornet to toporniejszy ciezszy hardtail do ciezkiej jazdy, skok 150-160 to juz sporo na codzien. Co masz na mysli piszac ostra jazda? Chodzi o ostrzejsza czy hardcorowa z hopami sporymi?Mam na mysli szybsza jazde po ciezszym terenie, moze jakies nie duze hopki.Co masz na mysli piszac toporniejszy? Ze nie bardzo nadaje sie do miasta?Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
SI2WY Napisano 23 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 23 Grudzień 2017 (edytowane) Poszukaj, gdzies jest filmik jak Jan Kilinski opowowiada o Hornecie. 2 godziny temu, Tommy napisał: Mam na mysli szybsza jazde po ciezszym terenie, moze jakies nie duze hopki. Co masz na mysli piszac toporniejszy? Ze nie bardzo nadaje sie do miasta? Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Toporniejszy w sensie , ciezsza lekko rama, zaprojektowania do mocnego tyrania i sporych hop. Do amorka o wiekszym skoku 140-170 chyba jak sie nie myle. Amorek powyzej 140 moim zdaniem na codzien i do uniwersalnego zastosowania moze utrudniac uzytkowanie, np podjezdzanie. Mi do jazdy w ciezkim terenie i nieduzych hopek 130-140mm starczy. Pytanie czy potrzeba Ci hardcorowego sprzetu do latania czy poprostu jakiegos traila? Edytowane 23 Grudzień 2017 przez SI2WY Odnośnik do komentarza
Tommy Napisano 23 Grudzień 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudzień 2017 Poszukaj, gdzies jest filmik jak Jan Kilinski opowowiada o Hornecie. Toporniejszy w sensie , ciezsza lekko rama, zaprojektowania do mocnego tyrania i sporych hop. Do amorka o wiekszym skoku 140-170 chyba jak sie nie myle. Amorek powyzej 140 moim zdaniem na codzien i do uniwersalnego zastosowania moze utrudniac uzytkowanie, np podjezdzanie. Mi do jazdy w ciezkim terenie i nieduzych hopek 130-140mm starczy. Pytanie czy potrzeba Ci hardcorowego sprzetu do latania czy poprostu jakiegos traila? Hmm...podejrzewasz, ze nie wykorzystam w pełni potencjału tego bike'a? No mozliwe...z jakis hardcorowych gor zjezdzal raczej na nim nie bede, ale tak bardzo mi sie podoba, ze to jest chyba silniejsze, niz rozum Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
SI2WY Napisano 23 Grudzień 2017 Udostępnij Napisano 23 Grudzień 2017 Haha , wiem jak to jest😂😂😂 Ja tak mialem z Primalem😁😁 Tylko Ty wiesz czy wykorzystasz . Mi sie tak podoba nowy Hornet ale za duzy czolg bo mialem okazje na zywo sie zetknac z tym sprzetem i jest mega no ale nie na Moje potrzeby. Odnośnik do komentarza
Tommy Napisano 24 Grudzień 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudzień 2017 Ok, dziekuje slicznie za podpowiedzi Panowie. Jak dokonam zakupu, to sie odezwe. Wesolych swiat zycze Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się