Skocz do zawartości

Temat powraca . kola na du....pe 110kg

revolta1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie .nie znam się kompletnie dobre takie kola ?

Piasty novatec łożyska maszynowe. Obręcze wtb i19  29" , oczkowane , szprychy sapim 2.0

Chodzi o to ze szukam mocnych kół ważę 110 kg .nie zależy mi na ich niesamowitej lekkosci tylko żeby mnie wytrzymały na leśnych ścieżkach dołkach .polnych drogach 
Teraz mam Treka x Calibra 9 z roku 2015 i fabryczne koła bontrager 
Które z nich są lepsze ?

Przy zwyklej jezdzie rekracyjnej po lesnych sciezkach , polnych drogach , co sezon musze cetrowac kola , wymienialem dwie szprychy bo strzelily podczas jazdy 

Edytowane przez revolta1
Opublikowano

Waże troche mniej... ale z plecakiem z bukłakiem itd pewnie też mam 110kg. Mam koła na obręczach Sunrims Single Track na 36otworów i już ponad 10lat bez centrowania... - koła 26"

W drugim rowerze mam oryginalne obecze Giant 29" na 32 otwory po ok. 1,5tyś km również nie wymagają centrowania.

Jesli szukasz mocnych obręczy to wybierz coś dedykowane do FR/DH. Może masz za luźno sprzychy naciągnięte?

Opublikowano

W bontragerach mam 28 szprych i myslalem ze moze sa za ciasno skoro dwie mi wycialo 

Jedna nie mam pojecia kiedy(oczywiscie wymienilem wycetrowalem minelo z dwa miesiace i strzelila   druga na prostym asfalcie strzelila 

Opublikowano

Więc może to jest problem - 28 szprych? Myślę że 32 to minimum przy naszej wadze.

Opublikowano (edytowane)

Chyba to nie to do konca ilosc szprych . tu bardziej szerokosc felgi i jakie szprychy sa zalozone.sam juz nie wiem 

Ile trzeba wydac na kola jakich szukam , czyli mocne , nie musza byc wyjatkowo lekkie itd . maja mnie wytrzymac (110kg plus jakies 10kg ) 9 godzin jadzy w lesie i polnych drog 
Chodzi o kompletne kol bez opon i detek , piasty itd ,zakladam do rowerka i jade  , jaki to koszt , ?bontragery bym wzial do innego rowerka wtedy

Edytowane przez revolta1
Opublikowano