hexagonr4 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Czesc dzisiaj chce sobie pojezdzic na rowerze i pomyslalem ze dokręce sobie troche hamulec tylni więc przyciągnłem go do siebie i dokrecilem srebrną srube. Nie jestem pewiem czy stalo się to po tym czy przed tym jak dokręcilem ten hamulec ale wylal mi sie plyn z tego co jest troche pod linką hamulca i mam caly tyl rowera w jakims oleju, pozniej jade sobie i probowalem wyhamowac i hamulec wogole nie dzialal, moze ktos powiedziec o co chodzi? jestem w tym kompletnie zielony i wogole sie tym nie interesuje
Puncu Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Pokaż.Z tego co piszesz chciałeś podciągnąć linkę w hydraulicznych hamulcach gdzie linki nie ma Wysłane z mojej Nokii 3310
hexagonr4 Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Na kierownicy chcialem hamulec podkrecic bo widzialem jak moj kolega tak robil Tak wogole mam hamulce Tektro Disc Aquila i ludzie pisza ze sa do kitu
Gość Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 To jest hamulec tarczowy, ale mechaniczny na linkę, także nic nie powinno Ci się wylać. Zrób nam zbliżone zdjęcie jak to teraz wygląda i jak wygląda tarcza.
hexagonr4 Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Cholera mialem zrobic ale cos sie popsulo zrobie za 10 minut Jak nie jak sie wylalo?
Gość Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Czekamy na zdjęcie, bo nie tylko mnie coś tu się nie zgadza
Gość Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Jak się doczekamy tych obiecanych zdjęć to będziemy żyć.
hexagonr4 Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 Dobra juz ide do rowera obok tego jest pelno oleju i jest nawet na felgach
hexagonr4 Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) Żyjecie? Edytowane 11 Listopada 2017 przez hexagonr4