kambis Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Witam, Zakupiłem TACX Flow Smart w Decathlonie. Złożyłem i wszystko działało jak trzeba, aż do czasu kiedy skusiłem się na aktualizację firmware przy pomocy firmowej aplikacji w smartfonie Taxc Utility. Proces aktualizacji zatrzymał się w połowie, zaświeciło się na stałe żółte światełko i trenażer jest uziemiony. Niby jest widoczny przez bluetooth, ale aplikacja się z nim nie łączy. Wygląda to jak na zdjęciu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się