Rougeri Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Sziemano, jak w tytule szukam pedałów platformowych, które będą wytrzymałe, lekkie i dam radę z nimi w zakrętach Zdaję sobie sprawę, że jeśli xc to spd ale jeśli... W spd wiem, które marki co oferują a tutaj jestem zielony i potrzebuje Waszej opinii. Jakieś Nukeproof, Answer, Dartmoor a może Cranki? Co polecacie? Celuje w rozmiary mniejsze niż 100mmx100mm o jak najmniejszej wysokości. Edytowane 7 Listopada 2017 przez Rougeri
lukster52 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 dartmoor stream pro ,ns aerial pro 1
Rougeri Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Dzięki za odpowiedz. Te ns bardzo fajne a co powiesz/powiecie na temat tych poniżej? Dartmoor Fever v.2 CNC https://www.rowertour.com/p/58119/dartmoor-fever-v.2-cnc-pedaly-platformowe-czerwone-anodowane Crank Brothers STAMP SMALL http://www.cyklomania.pl/crank-brothers-pedaly-stamp-7-small-czarne,id7514.html Z góry dzięki!
Rougeri Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 3 godziny temu, Sziva napisał: Jeszcze na ofertę HT popatrz. dzięki, chyba padnie na ich model HT AE01.