Skocz do zawartości

Czy ten rower nada się do...

Szymuss

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czesc, jako iż jestem zielony w tych sprawach chciałem się zapytać czy ten rower https://www.giant-bicycles.com/pl/atx-2 nada się do: Jazdzie na jednym kole, bunny hopow i zjazdzie po schodach
i do torów 

Mój budżet to 1900zł

Edytowane przez Szymuss
Opublikowano
Opublikowano
38 minut temu, hanus napisał:

Przepraszam

w tym to napisać? i czy da sie usunac tamte

Opublikowano

Według mnie edytuj ten post, bo najnowszy i serio napisz czego oczekujesz. Im więcej informacji tym lepiej. Będzie prościej doradzić. A tamte po prostu zgłoś do usunięcia i moderator się tym zajmie ;-)

Opublikowano

Podajesz prosty model górala. Wagowo cudów będzie.
Nie oszukujmy się, jak lubię Gianta, tak ten model jesy słaby.
Przyjrzyj się Giantowi Talon, będzie już lepiej. Albo coś innego. Proponuję też superiora z serii xc niski model. Albo jakaś inna marka.
Generalnie Rowet za tą cenę ostrego katowania nie zniesie. Tylko, co dla ciebie znaczy katować rower?

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

• Pomógł 1
Opublikowano
13 godzin temu, egzo23 napisał:

Podajesz prosty model górala. Wagowo cudów będzie.
Nie oszukujmy się, jak lubię Gianta, tak ten model jesy słaby.
Przyjrzyj się Giantowi Talon, będzie już lepiej. Albo coś innego. Proponuję też superiora z serii xc niski model. Albo jakaś inna marka.
Generalnie Rowet za tą cenę ostrego katowania nie zniesie. Tylko, co dla ciebie znaczy katować rower?

Tylko ten Giant Talon kosztuje 2 300, więc odpada

Opublikowano

Poszukaj po sklepach, a masz sporo szans, że znajdziesz taniej

• Pomógł 1
Opublikowano

Bardzo kiepski amorek i napęd.

• Pomógł 1
Opublikowano

Właśnie jakbyś miał czas i dobre chęci

Sprawdził byś jakieś dobre rowery, bo ja naprawdę nie wiem który amortyzator jest dobry, który napęd. Jedynie ten Bike System mam w pobliżu

Opublikowano (edytowane)