Bartekowy Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Hej Pierwsze pytanie do posiadaczy opony Continental Race King: Na jakim śmigacie ciśnieniu? Nabiłem ostatnio dość dobrze oponkę i znowu kapeć - na jakim ciśnieniu jeździć?? Oraz drugi temat - Wymiana tylnej opony nadchodzi bardzo szybko, stawiałem na coś ostrzejszego niż Race King i wybór chyba padnie na Mountain King. Czym różni się Mountain King I od Mountain King II? Oraz czy to ogólnie dobry wybór? Rady jakieś?
LukasFR22 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ja śmigam na RK 60psi kevlar zwijanych ale to w dircie i na dętkach Kendy. I w ciągu tego sezonu 0 kapcia. Co do ciśnienia to raczej dobierasz do typu roweru, terenu i jazdy i oczywiście do własnych upodobań. Jeżeli łapiesz często gumę to polecam zmienić na system bezdętkowy z mleczkiem, dzięki niemu nawet na małym ciśnieniu możesz jezdzić bez obaw. I co pozytywniejszego zejdziesz z wagi. Może za często nie doskakujesz i walisz oponą o krawężnik lub dochodzi do podobnych sytuacji ?
artfal Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ja przy Continental X-King Race Sport 29 x 2.2 mam ustawione ciśnienie z tyłu 2.7 bar, przód 2.5 bar. Jeżdzę w maratonach. Jak przejdę na system bezdętkowy to może zejdę trochę z ciśnieniem.
nonz Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Continental Race King to moje ulubione opony do jazdy po mieście i w lekkim terenie W każdym rowerze mam 'miejski' komplet kół na RK i najlepiej jeździ mi się na dość wysokim ciśnieniu (4 bary - 58psi). Komplet starcza mi zazwyczaj na trzy sezony (max 9 000km) o ile nie pojawi się nacięcie od szkła. Jedynym znanym mi minusem tych opon jest słaba przyczepność na mokrej-gładkiej powierzchni typu studzienki burzowe i malowane znaki pionowe np zebra.
Tomek2525 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 1 godzinę temu, nonz napisał: malowane znaki pionowe np zebra Chyba jednak miałeś na myśli poziome 1
Bartekowy Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, LukasFR22 napisał: Może za często nie doskakujesz i walisz oponą o krawężnik lub dochodzi do podobnych sytuacji ? Nie. To nie kwestia dobijania, szczególnie, że na dużym ciśnieniu łatwiej złapać kapcia, a ja lubię duże ciśnienie Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez Bartekowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się