Skocz do zawartości

Giant Reign SX 2017 pękanie


Bartek32

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem bliski zakupu Giant Reign SX 2017 czy jest ktoś w stanie powiedzieć o wytrzymałości ramy ? Jak się jeździ , czy jest ktoś kto go ma i poleca czy raczej nie bardzo. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jazda Passatem ma swoje plusy i minusy . Trochę wiekowe amortyzatory już, mogą być miną. Te ramy jakoś wyjątkowo nie pękały . Najbardziej zajechany może być czarny przedni widelec, popękane obręcze i latająca sztyca na boki . Warto sprawdzić luzy na łożyskach

Wysłane z mojego Pixel 8a przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 5.01.2025 o 20:07, akir19 napisał(a):

Jazda Passatem ma swoje plusy i minusy . Trochę wiekowe amortyzatory już, mogą być miną. Te ramy jakoś wyjątkowo nie pękały . Najbardziej zajechany może być czarny przedni widelec, popękane obręcze i latająca sztyca na boki emoji6.png. Warto sprawdzić luzy na łożyskach

Wysłane z mojego Pixel 8a przy użyciu Tapatalka
 

Ostatecznie kupiłem ns snaba z 18r na carbonie i uwaga za jedyne 3600zl jedynie do serwisu damper (obeszło się bez wymiany uszczelek więc tak naprawdę bez kosztowo) nawet na razie nie pękł a już trochę go pokatowałem 

Opublikowano

W życiu bym nie kupił starego karbonu

Wysłane z mojego Pixel 8a przy użyciu Tapatalka

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy 18r to taki stary 6 lat z czego 2 był nie używany. Po 1 carbon jeśli pęknie naprawisz koło 500zl i nie ma szans że tam pęknie znowu kupisz ramę na Alu pęknie i nadaje się do śmieci bo na 99% pęknie obok. Wolę używany carbon i ziomek skacze na ramię z 14r naprawdę sporo dropy i rama się nie chce poddać. Poza tym popatrz ile YT tuse z 15r nadal lata i widziałem tylko 1 albo 2 pęknięte 

 

Opublikowano

Widziałem już tyle ram karbonowych pękniętych, że zdecydowanie to do mnie nie przemawia. Kumpla szosa po pęknięciu miała iść na naprawę, malowanie i na sprzedaż finalnie trafiła na olx.Karbon tylko nowy aby móc skorzystać z gwarancji i kolejno sprzedać i kupić coś nowego. Początkiem 2024 właśnie tak zrobiłem

Wysłane z mojego Pixel 8a przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No tak tylko szosa a enduro to różnica bo tam walczą o każdy gram carbonową ramę szosoaą możesz palcem wgniesc jak się postarasz a enduro z tamtych lat ma jeszcze bardzo gruby carbon bo nie walczyli o 100 gram jak teraz. Jak patrzyłem glowka ma koło 4mm-5mm żeby to pękło to nie wiem co się musi stać. 

Opublikowano

Enduro walnęła teraz w październiku, akurat Giant. Wymiana w 12dni na nową 27,5kolo . Karbon nowy pojeździć i sprzedać dalej, używki jak pisałem nie kupiłbym

Wysłane z mojego Pixel 8a przy użyciu Tapatalka



Opublikowano

No ja znam parę osób co jedzie na carbonie 14-17r najwięcej to YT tuse i one są nie do skatowania skaczą tym takie dropy hopy flaty i nic a nowe ramki mają to do siebie że producenci bardzo walczą z masą i odchudzają jak się da a potem takie coś wychodzi. Jeszcze ważne jest że nowy rower może pęknąć dlatego że jest jakaś wada produkcyjna a jak ma już 4 sezony można to wykluczyć. Ja napewno wolę 6letni carbon niż Alu bo tam można bardzo łatwo "schowadz" naprawę a po spawaniu na 99% pęka obok. A carbon jak nie widać naprawy to znaczy że albo nic nie było albo zrobił to ktoś fachowo i nie ma szans że pęknie tam znowu.

Opublikowano

Ja jeżdżę tylko na bieżących rocznikach 2-3 lata i do sprzedania.

Wysłane z mojego Pixel 8a przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To moj znajomy co startuje w megawalasche dopiero teraz zmienił rower poprzedni od 18r czyli 6lat zero pęknięć ale rower nie oszczędzamy bo gość sobą reprezentuje poziom. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...