Skocz do zawartości

End of the project - Lapierre by AntySzprycha


Antyszprycha

Rekomendowane odpowiedzi

Krótko i na temat, było tak

59e3a45b63582_2017-08-0408_47_36.thumb.jpg.036eaa2b1a17a378166e6c47a524b968.jpg2017-05-31 21.00.53.jpg59e3a45514290_2017-07-0315_03_09.thumb.jpg.929e694e7c50829317fdcd0245ce424e.jpg59e3a4e37caaa_2017-06-0311_36_46.thumb.jpg.0ef62b178a1114bd100c2fb6474e8d06.jpg2017-06-21 14.18.51.jpg

 

A jest tak:

59e3a509ccdcc_2017-09-0214_20_03.thumb.jpg.2dffce7180311cf71159caf97417eaba.jpg59e3a50f3c929_2017-09-0214_22_59.thumb.jpg.c16e643347089acd5d129300f4994e2f.jpgDSC01485.thumb.JPG.25edecc6663a59ac2e9bce8a74b3c2ae.JPGDSC01473.thumb.JPG.aabbb74a8d537996190083ed9a00cc21.JPGDSC01474.thumb.JPG.b2ca7b635151ce3382d0c1ba23406f06.JPGDSC01479.thumb.JPG.bb46e2e35a444f9afdfacaecd47689a3.JPGDSC01484.thumb.JPG.8e757fc966ef7f9c7be8179a7ed1a82b.JPGDSC01476.thumb.JPG.788679946eb2c1943c62c69683b8799f.JPGDSC01475.thumb.JPG.94787618ba8e6120a11d9772f1294ec9.JPGDSC01477.thumb.JPG.4a57447b2faaa40f0cb6d12128db276d.JPGDSC01478.thumb.JPG.28c9c80ba325d3b201f537d76ff1b8ba.JPGDSC01480.thumb.JPG.125e6e096eb7942e34a80fb9da86e9ed.JPGDSC01481.thumb.JPG.1b3f50a1b5a24d8396cc486b507b7ad7.JPG

 

Rama - Lapierre Edge 227 w rozmiarze S pomalowana metodą proszkową w kolor czarnego półmatu + naklejki w kolorze pełnego matu

Koła - Obręcze Remerx 29" na szprychach od DT + piasty novatec anodowane na czerwono

Opony - Continental Race King 29x2.1 (druty) + dętki Continental 

Amortyzator - Rock Shox Rekon Silver Solo Air 29 z blokadą skoku z kierownicy

Kierownica - Ritchey WCS ALU -6%

Sztyca - Ritchey WCS 400mm offset 20mm

Gripy - Ritchey WCS

Siodło - Fizik Arbea VS

Napęd - 1x10

Przerzutka tył - Shimano RD M786 XT 10rz. Shadow Plus

Manetka - Shimano SL M780 Deore XT

Korba - Shimano FC M677 SLX Korba Hollowtech II z przednim blatem 36 zębowym Narrow Wide od Polskiej firmy Ekfan

Hamulce - Shimano hydraulic altus BRM315 -160mm / 160mm

Mostek - Accent 90mm

Pedały - Spd Shimano M-520

Do zmiany na pewno zaliczają się jeszcze hamulce ale muszę się poradzić jakie wybrać, wleci też na pewno suport tokena anodowany na czerwono

Całkowita waga roweru z pedałami to 12,5 kg

(szczerze mówiąc liczyłem niższą wagę tym bardziej, że wyleciała przednia przerzutka, manetka oraz jeden przedni blat. Niestety koła 29 cali ważą więcej niż 27,5 :)

Zapraszam do opiniowania, chętnie posłucham co się podoba a co nie :)

 

Edytowane przez Antyszprycha
  • Lubię to! 4
Odnośnik do komentarza

Ja również jestem pod wrażeniem Wywalisz dętki, wlejesz mleko i będzie jakieś 100g mniej ;) Ale czy waga w czymś przeszkadza? Moim zdaniem w niczym i śmigaj niech wiatr targa włosy twe :) BRAWO!

Ode mnie serducho !

Jak będziesz zastanawiał się nad hamulcami to wsadzaj XT. Dla mnie to jedne najprostszych w obsłudze i najmniej awaryjnych hamulców na rynku, a jednocześnie najskuteczniejszych przy dość niskiej wadze. Wielu twierdzi, że to lepszy wyrób niż same XTR. Nawet te z wersji M785 :)

Odnośnik do komentarza

Mały update, Lapierre zyskał komplet nowych hamulców XT M-8000 wraz z tarczami 180mm w systemie ice tech. Pogoda za oknem nie pozwala na wyjazd więc wyszedłem do garażu popatrzeć trochę na rower i cyknąłem kilka fotek nowego osprzętu.

IMG_8588.thumb.JPG.cd3059cae561eaee03d56f30af161208.JPGIMG_8590.thumb.JPG.12b57f65e02c9fba66d8436504f6de64.JPGIMG_8591.thumb.JPG.e1f2b310b05c7a340ca1f95a4fa114b0.JPGIMG_8594.thumb.JPG.58e8b4a13e70b92b09ebebb703b17df6.JPGIMG_8593.thumb.JPG.ec83d9059a3b758b9d7f438ae627dce5.JPGIMG_8595.thumb.JPG.4cb93a7542c321f632d12970165f8be1.JPG

Odnośnik do komentarza

Lepiej ze zmianą kąta przewodu nie kombinuj, bo jeśli hamulce działają prawidłowo to niczemu to nie przeszkadza. Układ jest odpowietrzony i dopóki nie będziesz serwisował to tak bym zostawił. Ze zmianą sposobu prowadzenia przewodu to dobry pomysł tym, bardziej że dodatkowo możesz niechcący zahaczyć o jakieś krzaki lub inne wystające elementy np. rękę policjanta, jak będziesz go mijał pędząc jak wiatr ;)

Edytowane przez Franz Mauer
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, egzo23 napisał:

Zamienić kąt bez rozszczelnienia układu, to nie problem. A gdyby nawet, to przelać też problem żaden.

Tylko nie do końca rozumiem po co to robić? Jeśli chodzą mu jak żylety to po co kombinować? Poza tym zapewne hamulce zostały zamontowane bez skracania przewodu. Jeśli pociągnięty zostanie przewód z tyłu to może okazać się,że na kierownicy będzie plątanina. Ja w swoich GT miałem jeszcze więcej przewodu z tyłu i kompletnie w niczym to nie przeszkadzało. Bardziej bałbym się, aby nie był zbyt mocno naciągnięty,bo w razie kraksy może wyrwać przewód z klamki lub zacisku.

29_1.jpg
Odnośnik do komentarza

Właśnie, że został skrócony i jeden i drugi ale delikatny zapas jest. W zasadzie też nie wiem czemu miałoby to służyć, nawet nie wpadłbym na to, że jest za ostry skręt do zacisku

@egzo23pokaż jak wygląda to u Ciebie jeśli możesz

Edytowane przez Antyszprycha
Odnośnik do komentarza

Póki nic się nie dzieję zostawie, ew. wyciągną troszkę pancerz 

@egzo23zwróc uwagę na zdjęcia roweru jak wygladał fabrycznie (początkowe zdjęcia tematu), powiększ sobie i zobacz, że wtedy pancerz do zacisku szedł w taki sam sposób

Edytowane przez Antyszprycha
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...