Skocz do zawartości

Pedały do 100 zł

Imiol

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

jak w temacie poszukuje przyzwoitych pedał z możliwością montażu nosków. Nie chciałbym przekraczać kwoty jaką podałem w nazwie  tematu. Jazda dosyć rekreacyjna z odrobina zacięcia jeżeli można tak to ująć. Teren górzysty sporo podjazdów, sporo zjazdów. Głównie las, co za tym idzie - każdy rodzaj nawierzchni jaki można spotkać w lesie. Około 2000 km rocznie. Wycieczki zwykle do 50km. Było by miło nie wymieniać co sezon o ile w tej kwocie jest to możliwe. Dodam, że nie mam żadnego doświadczenia związanego z kupnem pedał i ich ocena dlatego tez zwracam się do was :)

rower mtb przedni amortyzator jeżeli ma znaczenie 

pozdrawiam :)

Edytowane przez Imiol
Opublikowano

ja w tym roku testuje dartmoor candy pro jak na razie złego słowa nie powiem.

Opublikowano

Jak kolega wyżej również mam Dartmoor Candy Pro bodajże od grudnia, zachwalam je bardzo za tą cenę bardzo dobrze trzymają nogę w suchych jak i w mokrych warunkach. 
Jedyny minus (tu już się czepiam :P ) to napis który jest na nich strasznie szybko schodzi ale to tylko wygląd wiec nie ma czym się przejmować :D

• Pomógł 1
Opublikowano

Miałem nie zbyt miłe spotkanie z drzewem i pedały na szczęści nie ucierpiały.

Opublikowano

Może HT PA01A? Przejeździłam na nich cały zeszły sezon i złego słowa powiedzieć nie mogę. Lekkie, stopę trzymają bardzo dobrze, są na łożyskach maszynowych, dają dobre podparcie. Wersji kolorystycznych jest sporo, więc każdy wybierze coś dla siebie.

https://avebmx.pl/czesci/pedaly/Pedaly-HT-PA01A

Opublikowano
1 godzinę temu, pawel2208 napisał:

Tak, na przyszłość - te pedały Krossa to nic innego jak VP-197, za sporo niższą cenę :) Naniesione jest tylko logo Krossa. 

Dzięki za info. co za chamstwo dodali logo i faktycznie kosztują dwa razy tyle.no niestety za późno ale trochę mi ciśnienie podniosło :(

elektronicznypank
Opublikowano
1 godzinę temu, Jerzy napisał: