eathan Opublikowano 5 Marca 2023 Opublikowano 5 Marca 2023 Panowie, ktoś testował latarki Wurkkos FC11 / Wurkkos TS22 jako zastępnik dla Convoya? Ma to rowerowy sens czy nie bardzo? https://pl.aliexpress.com/item/1005003185985731.html?gatewayAdapt=glo2pol https://pl.aliexpress.com/item/1005004622384106.html?gatewayAdapt=glo2pol Na teraz mam KNOGA PRW 2000 i spisuje się świetnie. Używam na dłuższe wypady. Na szybko mam pod ręką Convoya. Zależy mi jednak na: wygodniejszym ładowaniu ogniw a te latarki mają opcję ładowania bez wyjmowania ogniwa, awaryjnej funkcji powerbanku, Pytanie tylko jak sprawdza się z punktu widzenia rowerowego - przegrzewanie, rozmiary, waga, etc.
revolta1 Opublikowano 5 Marca 2023 Opublikowano 5 Marca 2023 4 godziny temu, eathan napisał: Panowie, ktoś testował latarki Wurkkos FC11 / Wurkkos TS22 jako zastępnik dla Convoya? Ma to rowerowy sens czy nie bardzo? https://pl.aliexpress.com/item/1005003185985731.html?gatewayAdapt=glo2pol https://pl.aliexpress.com/item/1005004622384106.html?gatewayAdapt=glo2pol Na teraz mam KNOGA PRW 2000 i spisuje się świetnie. Używam na dłuższe wypady. Na szybko mam pod ręką Convoya. Zależy mi jednak na: wygodniejszym ładowaniu ogniw a te latarki mają opcję ładowania bez wyjmowania ogniwa, awaryjnej funkcji powerbanku, Pytanie tylko jak sprawdza się z punktu widzenia rowerowego - przegrzewanie, rozmiary, waga, etc. Właśnie kupiłem. TS22 A mam convoy s2+ z dioda sst40 W jedenj i drugiej mam odblysnik OP Jedna I druga daje bardzo dużo światła. Ts 22 świeci szerzej i równiej, conyoy dalej , TS22 ma lepsze tryby tryb 500lm starcza na naprawde fajna jazde i doswietlenie bokow starcza na fabryczny aku 4.5 gidziny convoy ma wiekszy przeskok chyba 900lm . Jeżeli mam być obiektywny i mówimy o latarce na rower to convoy z dioda sst40 i odbłyśnikiem OP jestvsuper na rower i jeżeli chodzi o sam rower to bum nie zmieniał na TS22 ,dwa aku w kieszeni i można jeździć. Ale jeżeli chodzi o jazdę rowerem używanie latarki poza rowerem plus inne przydatne funkcje to TS22 dużo lepsza ,ma funkcje power banku , ma ładowanie usb nie potrzebujesz ladowarki .ma duże mocne aku które pozwala na długa pracę ma turbo 4500lm żeby zrobić efekt wow 😀😃ma magnes w dupce który też się przydaje . Trochę na mieszałem he he tu convoy i TS22 przy 1800lm obie Convoy A tu TS22 Przy takiej samej mocy czyli i tu i tu 1800lm .
Chrismel Opublikowano 5 Marca 2023 Opublikowano 5 Marca 2023 Jak patrzę na te fotki to współczuję jadącym czy idącym z naprzeciwka.
revolta1 Opublikowano 5 Marca 2023 Opublikowano 5 Marca 2023 7 minut temu, Chrismel napisał: Jak patrzę na te fotki to współczuję jadącym czy idącym z naprzeciwka. Wszystko z rozsądkiem. Jadąc w mieście i po ścieżkach używam A convoya mam w torbie na kierownicy w zasadzie nie jeżdżę po ciemku nie mam takiej potrzeby .jadę dla fanu do lasu używam wtedy mocnego światła. Convoy czy teraz ts22 i wizard to latarki domowe .edc .do plecaka , na wyście z psem .
eathan Opublikowano 6 Marca 2023 Opublikowano 6 Marca 2023 @revolta1 ano namieszałeś. Rozumiem, że ten TS22 nie ma problemu z przegrzewaniem się podczas nocnej jazdy? 8 godzin temu, Chrismel napisał: Jak patrzę na te fotki to współczuję jadącym czy idącym z naprzeciwka. e tam. W pustym lesie to raczej wygoda niż problem.
revolta1 Opublikowano 6 Marca 2023 Opublikowano 6 Marca 2023 Godzinę temu, eathan napisał: @revolta1 ano namieszałeś. Rozumiem, że ten TS22 nie ma problemu z przegrzewaniem się podczas nocnej jazdy? e tam. W pustym lesie to raczej wygoda niż problem. To też jest sprawa złożona. Bo jak jedziesz rowerkiem przy tem 8 stopni to masz dostępne np 1800lm przez 1.6 godziny jazdy .ale jak będzie plus 28 i do tego będziesz spacerował sobie to 1800lm w 2 minuty spadnie na 1000lm ponieważ zabezpieczenie termiczna zadziała. Musisz sprawdzić dokładne liczby na wykresachbktorey jest dużo w necie ja tylko ci obrazuje jak to wygląda. Najlepiej mieć kilka latarek ,😀😀😀😀😀😀😀wtedy nie ma problemu .jedziesz specjalnie do lasu bierzesz ts22, jedziesz i może się zdążyć że będziesz wracał a już będzie ciemno bierzesz convoy chcesz się pobawić mieć długie i krótkie światło na kierze bierzesz C8 plus wizard 😀😃😃😀😀 każdy z nas poczesci i jest gadzeciazem i się cieszy każdym zakupem jak dziecko .kombinuje ustawia przestawia próbuje Zasada jest taka aby nie oslepiec jak pisałem wcześniej praktycznie nie jeżdżę po zmroku nie mam takiej potrzeby w mieście i na ścieżkach używam lenze i wollego, poza miastem to co mam na składzie i jak mi się chce z rozsądkiem nie oslepiam zasłaniam lub wyłączam przy mijaniu . 1
rbx Opublikowano 6 Marca 2023 Opublikowano 6 Marca 2023 W dniu 3.03.2023 o 22:51, Nemrod napisał: Podsumowując: lampka dobrze wykonana, ze stabilnym mocowaniem, pilotem ułatwiającym obsługę i jakością oświetlenia mogąca konkurować ze znacznie droższymi konstrukcjami. Z wad to przede wszystkim przydałby się nieco dokładniejszy system pokazujący ile pozostało energii w baterii. W kategorii jakości do ceny killer. @Nemrod da się tą lampkę włączyć i zmieniać tryby bez tego przełącznika na kablu? Myślisz, że ten port USB-C nie zepsuje po jakimś czasie?
Nemrod Opublikowano 6 Marca 2023 Autor Opublikowano 6 Marca 2023 Da się przyciskiem na lampce z tym, że tryb długich świateł idzie chyba odpalić tylko z pilota ( chyba, że jest jakaś kombinacja ba lampce ale na razie nic takiego jie ogarnąłem). Co do portu to każdy może się zepsuć nie ważne czy w lampce, smartfonie czy głośniku. Kwesta szczęścia i tyle.
Chrismel Opublikowano 6 Marca 2023 Opublikowano 6 Marca 2023 8 godzin temu, eathan napisał: W pustym lesie to raczej wygoda niż problem. Jak ktoś kupuje taką lampkę do jazdy w terenie jest to jak najbardziej słuszne. Odcięcie w takich warunkach tylko przeszkadza. Ale najczęściej taka lampka jest wybierana jako uniwersalna a potem spotykam kogoś z czymś takim na bocznej, nieoświetlonej drodze i widzę .... ciemność. Biorąc pod uwagę że jest coraz więcej lampek z odcięciem zaczyna się budzić we mnie agresja jak widzę że ktoś ma wszystkich w .... (nie napiszę gdzie) i świeci czymś takim. Naprawdę trzeba wprowadzić normę StVZO i ustawić policjanta na każdym rogu żeby ludzie zrozumieli że nieoślepianie leży w ich własnym interesie ? Raz oni oślepią a innym razem to oni będą jechali nic nie widząc. 1
andre Opublikowano 6 Marca 2023 Opublikowano 6 Marca 2023 5 godzin temu, Nemrod napisał: Da się przyciskiem na lampce z tym, że tryb długich świateł idzie chyba odpalić tylko z pilota ( chyba, że jest jakaś kombinacja ba lampce ale na razie nic takiego jie ogarnąłem). Co do portu to każdy może się zepsuć nie ważne czy w lampce, smartfonie czy głośniku. Kwesta szczęścia i tyle. Na "krótkich" pamięta ostatni tryb pracy, czy trzeba przeklikać (po wyłączeniu)? Powrót z długich na krótki na ostatnim trybie?
rbx Opublikowano 6 Marca 2023 Opublikowano 6 Marca 2023 7 godzin temu, Nemrod napisał: Co do portu to każdy może się zepsuć nie ważne czy w lampce, smartfonie czy głośniku. Kwesta szczęścia i tyle. No, tylko normalnie nie jeżdżę z wtyczką wpiętą w port usb więc tu prawdopodobieństwo jest większe, że coś się z tym stanie. Zamówiłem inny model https://pl.aliexpress.com/item/1005005024619550.html Jak dojdzie to podzielę się opinią :)
ernorator Opublikowano 6 Marca 2023 Opublikowano 6 Marca 2023 Znana, dobra lampka, trochę taniej https://www.pepper.pl/promocje/lampka-rowerowa-lumintop-b01-z-akumulatorem-21700-652588
Nemrod Opublikowano 7 Marca 2023 Autor Opublikowano 7 Marca 2023 12 godzin temu, andre napisał: Na "krótkich" pamięta ostatni tryb pracy, czy trzeba przeklikać (po wyłączeniu)? Powrót z długich na krótki na ostatnim trybie? Pamięta ostatni tryb pracy. Powrót też do tego jaki był ostatni. 1
Gość Opublikowano 7 Marca 2023 Opublikowano 7 Marca 2023 11 godzin temu, ernorator napisał: Znana, dobra lampka, trochę taniej Stronę wcześniej są moje spostrzeżenia na jej temat. Wg. mnie na dzień dzisiejszy nie warto za te pieniądze. A teraz w zimę kompletnie nie ogarnia - w środku nocy po prostu mi zdechła bez żadnego sygnału.
ernorator Opublikowano 7 Marca 2023 Opublikowano 7 Marca 2023 Masz problem z baterią a nie z lampką. Ja tej baterii nigdy nawet nie używałem, od razu poszły Samsungi 40T, które mam na 100% oryginalne, żadne ogniwo jakie miałem z chin nie było oryginalne. To samo miałem z ogniwem, które przyszło z latarką Scream 3.1, niby 3400mah a gorzej działa niż sony VTC5 2600mah. https://www.hurt.com.pl/akumulator-21700-li-ion-4000mah-samsung-inr21700-40t-p17158.html Nie ładuje też niczego latarką tylko w ładowarce mikroprocesorowej a na dłużej zabieram zapasowe ogniwa. Mam z ogniwami zboczenie po papierosach elektronicznych.
andre Opublikowano 7 Marca 2023 Opublikowano 7 Marca 2023 21 godzin temu, rbx napisał: Zamówiłem inny model https://pl.aliexpress.com/item/1005005024619550.html Jak dojdzie to podzielę się opinią Wygląda na klon Rockbros RHL-1000, ale z o połowę słabszym akumulatorem (przy tej samej cenie). Reszta parametrów praktycznie taka sama. Rockbrosa używam, do jazdy miejskiej, bardzo dobrze się sprawdza, ale ma wyraźnie mniejszy reflektor, od Konga prezentowanego przez Nemroda (i mojej drugiej lampki z odcięciem), więc IMHO na ciemny asfalt do przejazdu, ale nie komfortowej jazdy (mam słaby wzrok). Teoretycznie na plus do Konga cieplejsza barwa światła. @Nemroddziękuję za odpowiedź o pamięci ostatniego trybu, zamówiłem, więc, jeśli coś wyjdzie w testach, to się oczywiście podzielę z grupą.
Gość Opublikowano 8 Marca 2023 Opublikowano 8 Marca 2023 14 godzin temu, ernorator napisał: Masz problem z baterią a nie z lampką. Jednak ciężko było spojrzeć na poprzednią stronę. Trudno. No niestety w specyfikacji producenta B01 nie ma wskaźnika zużycia baterii -gdy napięcie spadnie do dolnej granicy po prostu jest ścięcie i wtedy sygnalizuje, potrzeba ładowania bez możliwości powrotu do średniego/wysokiego trybu. Nie wiem co ma do tego ogniwo - no ale niech będzie. Trochę siara w 2023 gdzie "latarkę" z anduril 2 np. można kupić za ~8-9 dych i można zczytać napięcie ogniwa do 0,1V gdziekolwiek posiadając jeden sprawny palec. No ale co klient to zwyczaj. W tych pieniądzach zdecydowanie np. SC 31 Pro + kolimator. B01 to żaden hit na ten moment - przyzwoicie się postarzał ale bez szaleństwa.
rbx Opublikowano 9 Marca 2023 Opublikowano 9 Marca 2023 W dniu 7.03.2023 o 18:40, andre napisał: Wygląda na klon Rockbros RHL-1000, ale z o połowę słabszym akumulatorem (przy tej samej cenie). Reszta parametrów praktycznie taka sama. Rockbrosa używam, do jazdy miejskiej, bardzo dobrze się sprawdza, ale ma wyraźnie mniejszy reflektor, od Konga prezentowanego przez Nemroda (i mojej drugiej lampki z odcięciem), więc IMHO na ciemny asfalt do przejazdu, ale nie komfortowej jazdy (mam słaby wzrok). Teoretycznie na plus do Konga cieplejsza barwa światła. @Nemroddziękuję za odpowiedź o pamięci ostatniego trybu, zamówiłem, więc, jeśli coś wyjdzie w testach, to się oczywiście podzielę z grupą. Może. Soczewka na zdjęciach wygląda inaczej. Gdzie indziej jest też ładowanie. Zobaczymy. Generalnie bateria mi potrzebna na max 2-3h. Więcej nie jeżdżę w ciemnościach Generalnie szukam czegoś z jakimś sensownym rozkładem światła. Kupiłem ostatnio IXON Rock ale jak dla mnie za wąsko i za mało światła to ma. Kong może spoko, ale ten kabel jakoś do mnie nie przemawia. Daj znać jak Tobie się sprawdzi.
andre Opublikowano 9 Marca 2023 Opublikowano 9 Marca 2023 2 godziny temu, rbx napisał: Kong może spoko, ale ten kabel jakoś do mnie nie przemawia. Daj znać jak Tobie się sprawdzi. Kabla nie musisz wpinać, ale wtedy przełączanie długie/krótkie światła na asfalcie się nie sprawdzi, bo po ciemku szukać lampki na/pod środkiem kierownicy, gdy ktoś szybko nadjeżdza z naprzeciwka raczej nie bardzo. Z pilotem bezprzewodowym masz np. tego Rockbrosa w wersji RHL-1500, ale tutaj 200 zł. Co do wrażeń z Konga, to oczywiście się podzielę. Boję się trochę, że barwa światła będzie za zimna (co szczególnie przeszkadza przy deszczowej i śnieżnej pogodzie).
andre Opublikowano 17 Marca 2023 Opublikowano 17 Marca 2023 W dniu 9.03.2023 o 19:10, andre napisał: Co do wrażeń z Konga, to oczywiście się podzielę. Boję się trochę, że barwa światła będzie za zimna (co szczególnie przeszkadza przy deszczowej i śnieżnej pogodzie). Tak na szybko: zamówienie lampki mocowanej pod licznikiem 6.III, dostawa do paczkomatu 16.III. Sprzedawca bez problemu zamienił uchwyt w kolorze czerwonym na czarny, zgodnie z prośbą. Uchwytu nie testowałem, bo lampka bez problemu weszła na dotychczasowy uchwyt, licznik u góry, lampka na dole. Nie sprawdziłem w terenie, ale pierwsze wrażenie co do jasności, mega. Tryby z odcięciem wydają się być wręcz za mocne, na kablowym pilocie idealnie przełącza się na tryb "długich" świateł, działa to bardzo wygodnie, przyciski się wygodnie klika. Barwa światła - tu zgodnie z obawą, na pierwszy rzut oka za zimne. Kontuzja pleców + defekt sprzętu, więc przepraszam, że tylko tyle. Poproszę o wskazówki, co napisać później więcej. Dzięki. 1
Mr. M Opublikowano 20 Marca 2023 Opublikowano 20 Marca 2023 (edytowane) Cześć, zainteresował mnie ten King Kong, właśnie stoję przed decyzją o zakupie nowej lampy do przełaja, którym jeżdzę też dużo po asfalcie. Jak wyglądają czasy świecenia? Spisałem sobie cztery/pięć lampek, które są w kręgu moich zainteresowań, wstępnie celuję w king konga albo fenixa, nie wiem czy to dobry wybór. Gdyby ktoś wiedział ile działa Fenix BC30 V2.0 na bateriach też byłbym wdzięczny za info. 1) Enfitnix Navi 800 - 180zł, odcięcie (800 lm – 1:30h., 572 lm – 2:12h., 374lm – 3:42), wymienne akumulatory 2) King Kong - 200zł, odcięcie (1200 lm - 3-4h, 1000lm 4-6h, 800lm 6-8h, 500lm 8-10h) 3) Fenix BC30 V2.0 - 480 zł, odcięcie, (1600 lm 2:20h, 600 lm 6h, 200 lm 16h), wymienne akumulatory 4) Ravemen 1200 - 480 zł, odcięcie (1200 lm 2:00h, 600 lm 3,5h, 400 lm 5h) 5) Ravemen 1600 - 680 zł, odcięcie (1600 lm 1:24h, 800 lm 2/2,5h, 400 lm 4h) Moje obawy: 1) 1:30 na akumulatorach to nieco mało 2) wszystko wygląda pięknie na papierze, ale czasy świecenia wydają się wręcz nierealne, 1000 lm i 6 godzin... 3) chyba wstępny faworyt, choć szkoda, że nie ma trybu 800-900lm, tylko jest przeskok z 1600 na 600 4) konkurent fenixa i ta sama wada. 5) cena znalazłem info o wymiennym akumulatorze, ale nawet nie mogę wygooglować gdzie go kupić Pierwotnie chciałem kupić Bontrager Ion PRO RT lub Lezyne LED Macro Drive 1300XL ale one chyba nie mają odcięcia. Edytowane 20 Marca 2023 przez Mr. M
Nemrod Opublikowano 20 Marca 2023 Autor Opublikowano 20 Marca 2023 Fenix też nie ma odcięcia ( niby coś ma mieć ale w praktyce nie ma). Z ich lampek odcięcie mają Bc25r i BC35r. Ravemen PR1600 nie ma wymiennego akumulatora. Co do czasu świecenia King Konga to jest ion na pewno odrealniony. Zobaczę jak to wygląda w praktyce i dam znać
Mr. M Opublikowano 21 Marca 2023 Opublikowano 21 Marca 2023 Zaskoczyłeś mnie informacją o fenixie, bo na ich stronie przy modelu Fenix bc30 v2 widnieje informacja: "Specjalnie skonstruowany system Dual Distance Beam ma innowacyjny dyfuzor, który mocniej doświetla drogę przed kołem i rozprasza górną część wiązki światła. W rezultacie strumień wydajnie oświetla nam drogę do wysokości kierownicy, nie oślepiając jednocześnie kierowców i przechodniów." Wersja pierwsza tego modelu faktycznie nie posiadała odcięcia, ale nie wiem czy coś się zmieniło w wersji drugiej, producent twierdzi, że tak. Model BC35R o którym piszesz jest obecnie prawie niedostępny. A ktoś coś wie o lampce Prox Kastor-X? Z tego co podaje producent jest możliwość jazdy tylko na światłach mijania. Choć ostatnio widziałem w sklepie jakąś lampkę Prox 900 lub 1000lm i porównałem do Giant Recon 900 lm, przepaść w jasności była spora na korzyść Giant. Drogowe & Mijania: 100% 1200Lm (2h), 65% 700Lm (3h), 25% 500Lm (7h) Drogowe: 100% 700Lm (3h), 50% 350Lm (5h), 25% 175Lm (10h) Mijania: 100% 500Lm (3h), 50% 250Lm (5h), 25% 125Lm (10h) Jeśli jest tak jak mówisz i fenix nie ma odcięcia, to w zasadzie nie widzę na rynku zbyt dużego wyboru poza: 1) Enfitnix Navi 800 - 180zł, odcięcie (800 lm – 1:30h., 572 lm – 2:12h., 374lm – 3:42), wymienne akumulatory 2) Ravemen 1200 - 480 zł, odcięcie (1200 lm 2:00h, 600 lm 3,5h, 400 lm 5h) potem już chyba tylko Ixon Space za jakieś 850 zł...
Mr. M Opublikowano 9 Kwietnia 2023 Opublikowano 9 Kwietnia 2023 (edytowane) Hej, kupiłem Navi 800 i jest jedna wada o której nie pomyślałem, a chodzi o...mocowanie. Uchwyt pewnie trzyma lampkę, ale zbudowany jest w ten sposób, że dość mocno odstaje z przodu kierownicy (śruba mocująca jest w większości uchwytów z tyłu kierownicy, a w navi z przodu) i ten odstający centymetr blokuje mi klamkę hamulcową od jej wewnętrznej strony. Musiałbym zrobić zdjęcie, ciężko to opisać słowami. Czy jest jakiś solidny uchwyt, którym można przypiąć np. garmina od góry, a lampkę pod spodem (przy pomocy mocowania GoPro)? Coś w stylu K-EDGE Garmin Max Combo Mount. Tylko w rozsądnej cenie. Navi 800 jest lekka, ale chciałem, żeby była w stanie udźwignąć cięższe oświetlenie do jazdy po szutrach. Lezyne 1300 XXL lub Fenix BC30 Edytowane 9 Kwietnia 2023 przez Mr. M
kitajr Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Cześć Wszystkim, Szybkie pytanie, prosto z mostu, bez żadnego hejtu... Jeżdżę po lesie, po zmroku, przy 8℃ i przy 28℃. Potrzebuje dobrej, sprawdzonej przez Was i polecanej lampki. Proszę o polecenie - jestem laikiem, nie śmigam aż po 1000 km - chce być bezpieczny, chce zauważyć dzika i drzewo;) Wzrok mam dobry ;p. Miłego wieczoru.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się