kooonrad Napisano 3 Październik 2017 Udostępnij Napisano 3 Październik 2017 jak by wygladalo od strony technicznej kolo przod 24 szprychy kolo tyl 32 ? Odnośnik do komentarza
Red Napisano 7 Październik 2017 Udostępnij Napisano 7 Październik 2017 Zależy ile ważysz. Technicznie rzecz ujmując 24 szprychy zarezerwować są dla lekkich kolarzy i nawet zaplotem wiele nie ugrasz. Odnośnik do komentarza
Fenthin Napisano 7 Październik 2017 Udostępnij Napisano 7 Październik 2017 Od strony technicznej wyglądałoby tak, że przednie miałoby 24 szprychy, zaś tylne 32. Co konkretnie chcesz wiedzieć? Bo istnieją koła z 24 szprychami, które wytrzymają więcej niż XC i to pod 90kg. Ale można i zrobić koło na 36, które będzie się poddawać pod 60kg użytkownikiem. Natomiast co istotne, 24 szprychy to problem z częściami zamiennymi. Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 7 Październik 2017 Udostępnij Napisano 7 Październik 2017 Bez problemu można pójść w koła systemowe np. Shimano WH-M785 na prostych cieniowanych szprychach 2.0-1.8-2.0. Potem serwisować u autoryzowanego.Z tego co pamiętam Shimano nie wprowadza limitu wagowego. Dodatkowo szedłbym w oś przynajmniej 10mm. Odnośnik do komentarza
jedras Napisano 12 Październik 2017 Udostępnij Napisano 12 Październik 2017 Z przodu 9 z tyłu 10 Piasty DT by się znalazły pod 24 szprychy, tyle że adaptery na osie 9 i 10 są drogie a do tego same osie są bardzo drogie, lepiej juz celować w novatec-a, tylko znowu czy oni mają piasty na 24 szprychy pewien nie jestem. A nie lepiej to wyśrodkować i dać z przodu i z tyłu systemowe koła mavica albo dt na 28 ? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się