Sebek299 Opublikowano 20 Maja 2024 Opublikowano 20 Maja 2024 (edytowane) Cześć, jestem dość nowy w temacie osprzętu rowerowego i chciałbym się od was dowiedzieć czy mam jakąś możliwość zamonowania sztywnej osi w moim już dość starym romecie mustangu 27,5 2017 który jest na szybkozamykaczu z przodu jak i z tyłu. Dodam moją przyszłą możliwą modernizacje której chciałem dokonać to może to trochę bardziej rozjaśni temat: więc, obręcze w jakie celuje to dtswiss, jakieś tańsze. korba, kaseta, przerzutka shimano slx 1x12. manetki deore/slx. support SLX/XT BB-MT800. amortyzator rock shox judy gold lub reba jak znajdę w promocji, skok chyba 100mm Edytowane 20 Maja 2024 przez Sebek299
Charvel Opublikowano 20 Maja 2024 Opublikowano 20 Maja 2024 No jasne, że jest możliwość. Wymieniasz amortyzator, wymieniasz ramę i gotowe
Sebek299 Opublikowano 20 Maja 2024 Autor Opublikowano 20 Maja 2024 rama zostaje, za bardzo się do niej przywiązałem i ogólnie pasuje mi jej geometria
vdcmike Opublikowano 21 Maja 2024 Opublikowano 21 Maja 2024 (edytowane) Amortyzator kupujesz od razu pod oś "sztywną", zapewne boost. Rama pewnie ma prostą główkę więc trzeba będzie trochę rzeźbione rozwiązanie zastosować w oparciu o stery EC40 (np. TK036A). Przednie koło zamawiasz z piastą pod oś 15x110. Z tyłu nie ma możliwości montażu "sztywnej" osi więc zostaje ci koło z piastą pod szybkozamykach (9x135) ew. jeśli to miałaby być piasta swiss to 12x142 co da się za ~100z skonwertować do 9x135. BTW: tańsze obręcze dt swiss to straszna kaszana, porównywalna do budżetówki innych producentów. Natomiast świetne są swissy alu z wysokiej półki (w sumie mają tylko 2 półki obręczy do każdego zastosowania - drogie i nieco tańsze). Amortyzatory obczaj sobie na stronie bike24. Ze 2m-ce temu mieli judy gold w cenie 120EUR. Edytowane 21 Maja 2024 przez vdcmike 1