emce2 Opublikowano 16 Maja 2024 Opublikowano 16 Maja 2024 Koledzy i koleżanki - potrzebuję burzy mózgów. Moj rower - Trek FX3 2x9, Prosta kierownica z hamulcami hydraulicznymi. Chcę zmienić kierownicę na baranka (przetestowane, świadoma decyzja). Mam klamkomanetki w szafie, Shimano Sora, jednakowoż do hamulców mechanicznych. Ogólny pomysł jest taki, by wrzucić nową kierownicę z barankiem, zmienić zaciski od hamulców na mechaniczne (tu zapewne będzie problem, przewody idą wewnątrz ramy), zapewne również wymienić linki od przerzutek (te, które są teraz u pacjenta mogą być za krótkie). Pytanie i prośba jest moja następująca - co myślicie, gdzie mogę spotkać jakiś problem, co Wy byście zrobili. Z góry dziękuje!
Greg29 Opublikowano 16 Maja 2024 Opublikowano 16 Maja 2024 2 godziny temu, emce2 napisał: co Wy byście zrobili sprzedali obecny rower i kupili inny rower Takie przeróbki są zawsze obarczone wyższym kosztem niż kupno docelowego roweru z tym co się chce - szczególnie związane z przejściem z FB na baranka, cena klamkomanetek hydraulicznych jedt dość wysoka, w Shimano hamulce hydrauliczne występują od Tiagry w zwyż. Można polować na używane klamkomanetki hydrauliczne, na olx widziałem chyba w okolicach 700 zł, były też jakiś czas temu niezłe promocje na jednym z niemieckich portali, chyba bike-discount.de. Obecne linki od przerzutek na pewno będą za krótkie. Możesz też zamontować klamki mechaniczne, które masz i kupić na Ali zaciski mechaniczno-hydrauliczne. Geonetria też Ci się trochę zmieni - będziesz miał dalej do łap niż do obecnych chwytów, może będziesz musiał zmieniać też mostek na krótszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się