Skocz do zawartości

Koło - powietrze schodzi w nocy

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Annia,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć. Jestem zielona w temacie. Rower wrócił od porząąąąądnej (przynajmniej jeśli chodzi o ilość wydanych pieniedzy) naprawy. Tylne koło zostało wymienione - jeżdżę bardzo dużo.

W ostatnich dniach z przedniego uchodzi powietrze w nocy.

Gdy napompuję przed jazdą to po przejechanych 24 km jest ok. Wydaje się, że nic nie uszło.

Co może być przyczyną, że po dwóch nocach (i dniu pomiedzy nimi) gdy rower stoi, powietrza w kole nie ma w ogóle? 

Edytowane przez Annia
Opublikowano (edytowane)

Albo nieszczelny wentyl albo dętka. Jeździsz na dętkach czy na mleku? Jakie masz wentyle?

Edytowane przez Greg29
  • Lubię to! 1
Opublikowano

Na dętkach. Taki zwykły, jak w starszych rowerach. Odkręcasz zaworek i pompujesz. Sprawdziałam, że wszystko jest tam podokręcane. Także ta dolna nakrętka blisko opony.

Opublikowano (edytowane)

Dętka do zmiany lub ewentualnego klejenia. Do sprawdzenia opona, czy w niej coś  ukrytego nie siedzi ( drobne szkło, lub drucik).

Edytowane przez kaido2
  • Lubię to! 1
Opublikowano
2 godziny temu, Annia napisał:

Taki zwykły, jak w starszych rowerach

Taki zwykły jak w starszych rowerach zawór, jeśli dobrze myślę co masz na myśli, to miał kawałek 1-1,5 cm gumowego wentyla naciągnięty i te gumowe wentyle z czasem zaczynały puszczać powietrze jak się guma trochę zestarzała.

Jak nie zawór to wina opony, albo ze starości guma puszcza albo jakieś mikrouszkodzenie

• Lubię to! 1
Opublikowano (edytowane)

Wielkie dzięki za pomoc!!

Opone obejrzę.

Mam nowy wentyl, to zobaczę w Necie jakiś filmik, jak go zmienić.

Jak nie to, to ta dętka. Sama chyba nie dam rady skleić. A jaki serwis polecacie w Poznaniu, żeby nie "zdarli ze mnie skóry". Prawie 700 zł płaciłam. A teraz chciałabym zrobić to jaknajtaniej się da, ale żeby móc dalej dużo jeździć.

Edytowane przez Annia
Opublikowano