c4rl0s Opublikowano 7 Czerwca 2023 Opublikowano 7 Czerwca 2023 Witam. Oprócz podstawowych rzeczy związanych z jazdą na rowerze, nie znam się na sprzęcie. Mam nadzieje, iż pomożecie doradzicie, itd. A wiec potrzebuje roweru na cod dzień dojazd do pracy po mieście i jakieś krótkie wycieczki do lasu na grzyby. Dostałem jakiś stary zaniedbany rower od szwagra. Jest to ROWER S'MOOVE VECTOR 6.21 26R19 M. Stan jest tragiczny... zasrany, zarzygane..zapieczony itd. Rozebrałem go na części pierwsze ( w załączeniu rama) i chcę zostawić ramę, a resztę po prostu doskładać. Nie jestem kompletnym ignorantem, wiec oczywiście trochę poczytałem, poszperałem po necie, ale oczywiście to nie wystarczy, bo każdy byłby specem. Rower ma raczej przeznaczenie 80 - 90 % asfalt reszta jakiś szuter czy leśne ścieżki. Na pewno chciałbym zrobić go na dwóch blatach z przodu myślę ze optymalnie bylo by dla mnie 2X11 Shimano SLX M7000 ale reczej nie koniecznie pełny groupSet. Tak czy inaczej potrzebuje porady na początek odnośnie widelca. Chce założyć sztywniaka, aluminiowego. Obecnie siedział w nim paździerz podobny do tego https://www.rowerowaholandia.pl/p115130-widelec-rowerowy-26-ch-327-25-4x154x60x27?column=gross_price_with_promotion&dir=asc a na pewno ma te same parametry bo mierzyłem. offset 25,4 i długość 154 mm. Jeśli chodzi o ramę to ster jest zwykły nietaperowany a w srodku ma 27mm. Chętnie przyjmę jakieś propozycje, byc może ktoś z waz ma do sprzedania. Patrzyłem na Mosso M5 czy M6 ale wszystkie mają 1,1/8 cala więc za grube. budżet na widelec myśle ze jakieś 200 - 300 zeta. Oczywiscie koła w ramie były 26 ale chce zrobić go na 28, więc widelec pod takie. Jakieś rady? pomysły ? sugestie? moze ktoś ma jakiś na stanie ? Chętnie przyjme propozycje i sugestie dotyczące równiez całej reszty osprzetu poza ramą ;P